yoszek

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    28
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O yoszek

  • Ranga
    Robotnik
  1. yoszek

    PlayStation 4 - temat ogólny

    O to widzę że każdy tak ma...no ja od 15 jak wróciłem z roboty staram się zalogować na moje stare konto i nie ma opcji póki co.
  2. yoszek

    PlayStation 4 - temat ogólny

    Ehhh...ja również o 5 rano przed pracą z 20 minut się męczyłem aby zaktualizować bundla do kz z kamerka i 2x padami.I ni cholery nie mogłem tego zrobić,w żadnej przeglądarce.A tu wracam z roboty,czytam na forum że adblock jakimś cudem blokował ten mały przycisk zamawiam...i się nie załapałem na zestaw na który się czaiłem tyle czasu...rozgoryczenie i zawód w jednym.
  3. yoszek

    PlayStation 4 - temat ogólny

    No to mnie panowie trochę uspokoiliście bo też nie dostałem i zaczynam się martwić.
  4. yoszek

    PlayStation 4 - temat ogólny

    Hej czy ktoś kto zamawiał PS4 przed 27 dniem września z tu obecnych dostał już maila z możliwościa upgrade-u swojej konsoli na bundla?Miałby być w tym tygodniu.
  5. Cena jak cena ale http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MSmW0IvVGzA - ta figurka jest kozacka
  6. Mam potwierdzone zamówienie na ultimie ale napisałem maila i się okazuje że wszystkie sklepy wycofały ze sprzedaży wersje freedom poza ubishop.Nie gwarantują mi też że moje zamówienie mimo ze potwierdzone zostanie zrealizowane. Czyli taka sama sytuacja jak z Animus.Tylko ubishop.
  7. Ja siedze cały czas na IV stepie summary przy rejestracji i poki co jak chce isc dalej to wyskakuje "An error occured, we are unable to process your request (code 414). Biorąc pod uwage ze niemal przy kazdym stepie tak mialem dalej trzeba czekac...;/ Ale juz tylko 1 step i koniec :)
  8. Ma ktoś jeszcze "wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta"?
  9. A ja mam cały czas "wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta".Fakt faktem na grudzień już nie liczę bo nawet nie ma co ale mam nadzieję że to lutego 2008 się wyrobią.
  10. U mnie cały czas "wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta"...ktoś jeszcze tak ma?czy tylko ja?bo jest załamany na mail nie otrzymuje odp:[
  11. Też zmieniło mi się na "wystąpił problem podczas realizacji Twojego zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta"...zaraz dostane dosłownie k*** bo inaczej tego nie da sie wyrazić arghhhh
  12. U mnie wreszcie coś ruszyło:D "pakowane i przygotowywane do wysyłki" niby nic ale już nie pisze wstrzymane...
  13. Widze ze nawet ludzie z numerami kolo 1000 juz maja doadtki a ja mam 322 i nadal wstrzymane :[ ale bezsens...