Lord_Ya
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1177 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Lord_Ya
-
Ranga
Przewodniczący
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Przy "piłce" mogę polecić tylko metodę prób i błędów. A normalnej broni w Ravenholm możesz użyć dopiero po wyjściu z kopalni, przeciw Kombinatowi. Pomocna może być wspomniana wcześniej "piłka", nie dość, że nie zniszczy się od strzelania nią z działka grawitacyjnego (chyba, że wpakujesz ją w eksplozję), próbuje do ciebie (mniej więcej) wrócić, to jeszcze zombiaki ją atakują, zamiast ciebie. No, ale trzeba ją zabrać do tego poziomu.
-
Ujawniono wygląd edycji kolekcjonerskiej Total War: Shogun 2
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Szachy? Znaczy, ok, zawsze to lepiej niż kolejna talia kart (a te już do kilku kolekcjonerek różnych gier bywały dodawane), ale po pierwsze, czemu nie shogi, a po drugie, czemu są takie... brzydkie. Zamki zamiast wież? Poważnie? Całość wygląda, jakby była złożona z figurek dołączanych do gazet kolekcjonerskich (pierwszy numer tylko 9,99). Choć może to kwestia wydawania opinii na podstawie jednego zdjęcia. A zresztą, co ja narzekam, pewnie i tak ograniczę się do zwykłej wersji, jeżeli już będę kupował. -
Nissan Leaf - auto, które nagradza kierowców... osiągnięciami
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zatrąb na 10 znajomych z Facebooka, uczestnicz w stłuczce wspólnie z co najmniej jednym znajomym itp. - bo samochód pewnie będzie wspierał portale społecznościowe zamieszczając tam stosowne notki o osiągnięciach, rekordach i złamanych przepisach -
The Humble Indie Bundle #2 ruszyło! Zawiera Braida i Machinarium!
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
No ładnie, właśnie dostałem maila, że dodano do Humble Bundle 2 zestaw gier w pierwszej edycji. I rzeczywiście, są, z osobnym kluczem na Steama itp. Aż się głupio robi, że w sumie nie dużo dałem (choć wszystko co miałem na PayPalu). -
Raczej Takedy Shingena, nie Shingen. Imię: Shingen, nazwisko: Takeda.
-
Oczywiście, nie mogę ręczyć za wszystkie możliwe edycje w jakich gra wyszła, ale u mnie zarówno na Prophecis, Factions jak i na Nightfallu (EotN nie mam w wersji pudełkowej) jest napisane "Kupuj tylko oryginalnie zapakowaną grę. Gra nie może być odsprzedana po zakupieniu". Ok, na Nightfallu jest "po użyciu". Czyli jednak nie trzeba rozpakowywać.
-
Filmik z Morrowindem jest starszy niż węgiel.
-
Najlepiej chyba death-levelować w Menażerii. Najlepiej to chyba zrobić postacią PvP - łowcą lub nekromantą, nie będzie problemu ze zdobywaniem sprzętu. Idziesz do menażerii Zaishen z dwoma hero-mesmerami, którzy mają Flesh of my Flesh, maksymalnie wysokie Fast Casting i sprzęt skracający rzucanie/odnawianie czarów. Sam bierzesz armor pełen runek -75hp, skill do łapania zwierzaków, skilla nekrusa Blood is Power, jakąś zwykłą broń i coś wampirycznego. Szukasz w menażerii gdzie są moa (o ile pokazałeś jakiegoś złapanego moa Emryd), atakujesz jednego, reszta teoretycznie staje się agresywna, ale nie powinny atakować. Zabijasz wszystkie aż zostanie tyko jeden. Stajesz w jego agro, zmieniasz broń na wampiryczną i się zabijasz Blood is Power. Jak umrzesz, powinienieś zostać szybko wskrzeszony. Potem zaraz znów umrzesz od wampirycznej broni. Znów cię wskrzeszą. I tak dalej. Za każdą Twoją śmierć, pet dostanie expa. Po jakiś 20-30 minutach ciągłego umierania, zwierzak powinien mieć już 20 poziom (startując z piątego). Zamieniasz broń na normalną (uwaga, masz na to ułamki sekund - możesz to zrobić tylko gdy żyjesz, a masz degena) i łapiesz wylevelowanego moę.
-
http://hom.guildwars2.com/index.html#page=welcome - HoMowy kalkulator
-
Ten sklep to dość interesujący pomysł. A biorąc pod uwagę fakt, że wprowadzili te zestawy przedmiotów, a każdy z nich zawiera czapkę, którą zasadniczo trudniej zdobyć niż broń (i wypada rzadziej, i nie ma sposobu by ją stworzyć z prawdopodobieństwem 100%), to pomysł wprowadzenia metody na szybsze jej zdobycie jest słuszny. Jak komuś wcześniej bardzo zależało na jakiejś broni, to zebranie składników do jej wytworzenia czy robienie achievementów zajmowało znacznie mniej czasu niż próba zdobycia konkretnej czapki. Chociaż samo handlowanie z innymi graczami jest już dobrym krokiem w tę stronę. Ale podejrzewam, że zestawowe przedmioty i tak będą cennym towarem. Choć ceny to za wysokie jak na mój gust dali.
-
Planet Michael - MMO o Michaelu Jacksonie w drodze. To nie żart!
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zastanawia mnie, co niektórzy komentujący mają na myśli mówiąc o "żerowaniu na śmierci Michaela Jacksona"? Przecież wybrali go na "patrona" gry nie dlatego, że umarł, a dla tego, że miał pewien wpływ na obecną muzykę. Za całokształt twórczości. Może i by taki pomysł był realizowany, gdyby Jackson dalej żył. Trochę tak jakby tworzenie gier na podstawie "Władcy Pierścieni" nazywać żerowaniem na śmierci Tolkiena, bo przecież Tolkien nie żyje, a oni się na niego powołują, dranie jedne, a do tego hipokryci. Mimo to, MMO na podstawie twórczości muzycznej? Coś mi się to nie widzi. Jakaś "zwykła gra" - ok, przecież już powstawały, ale jak oni chcą stworzyć coś sensownego na (bardzo) wielu graczy. Aż tyle teledysków Jackson zrobił, by na ich podstawie poukładać spójne uniwersum, mogące wciągnąć graczy na bardzo długie godziny? -
Wyślij SMS i zgarnij limitowaną edycję konsoli Xbox 360 Halo Reach!
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dobrze to rozumiem? Jedna osoba mogła wygrać tylko jedną nagrodę, więc startowały całe rodziny. Cwane. I w ten sposób osoby, które mają talent do szybkiego wysyłania SMS-ów mogły się zbliżyć do zwycięskiej pozycji, grunt to mieć wystarczająco dużo telefonów. -
Zobacz nowy wypełniony akcją trailer Lord of the Rings: War in the North
Lord_Ya odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zrzut z orłów? Skoki jak w anime czy innych Power Rangers? Czary zamrażające i magiczne osłony, niewidzialne elfy? Niech mi ktoś powie, po co im ten kawałek "Lord of the Rings" w tytule, skoro z uniwersum Tolkiena ma to tak niewiele wspólnego. Choć zarzut można przenieść pewnie i na inne ostatnie produkcje. A nie, zaraz, już widzę. Krasnolud się przewrócił przy spadaniu, tak dla efektu komicznego, zupełnie jak u Jacksona. Czyli jednak, Władca Pierścieni pełną gębą. -
Szczerze, nie do końca rozumiem Wasz system newsów. Na E3 pojawił się około 13 minutowy gameplay z komentarzami, podzielony na trzy filmiki. Wy niby zamieściliście trzy jakiś czas temu, ale ostatni w jakiejś skróconej formie, bez pokazania pomarańczowego żelu i jeszcze kawałka gry (zawierającego jedną czy dwie kwestie GLaDOS). To co teraz pokazujecie, to wycinki z tamtych filmików, dokładnie te same elementy gry, ten sam gameplay, ale pozbawione komentarzy. Czy to jest aż tak bardzo różne, by dawać o tym osobny news? Czy wnosi to cokolwiek nowego do już przekazanej wiedzy o Portalu 2? Poza tym, skoro pokazywaliście już części 2 i 4, to czemu teraz dajecie 4 i 5? Czemu pominęliście 1 i 3? I jakim cudem pokazując trzy filmiki, pokazaliście tylko dwa?
-
Są na to questy i to takie, które są wymagane do dalszego awansu, więc spoko, nie ominie Cię ta twierdza. To jest element questa, ale dość długiego i ciężkiego. Jest bodajże 27 podobnych przedmiotów, po jednym na każdą umiejętność - to by oznaczało, że jest ich tyle, co umiejętności, jeżeli podałem złą liczbę. Chodzi o zebranie wszystkich, przy czym nie o wszystkich zostaniesz poinformowany przez szefa (jak dobrze kojarzę, o kilku chyba informował przy różnych okazjach). Nagrodą był jakiś czar, nie pamiętam szczegółów. Więc trzeba będzie zwiedzić naprawdę kawał świata, by wszystko znaleźć (na szczęście dość sporo jest w miejscach, gdzie i tak jakiś quest prowadził), ale są i takie, które są w posiadaniu pokojowo nastawionych osób i nie żadnych powodów przypuszczać, że są powiązane z zadaniem. A zaklęcie przedmiotu dającego +5 do atrybutu nie powinno być szczególnie trudne, nawet chyba da się wycisnąć dużo więcej, więc przedmiot nie jest jakimś wielkim unikatem na skalę światową, niemożliwym do zreplikowania.