karghoul
Gramowicz(ka)-
Zawartość
54 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO karghoul
-
Ranga
Przodownik
-
Wiemy, które aktorki wcielą się w role Yennefer i Ciri w Wiedźminie Netfliksa
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Geralt na konesera kwaśnych jabłek wychodzi. -
Brandon Sanderson: gdyby CD Projekt RED chciał zrobić grę na podstawie moich książek, to rozważyłbym oddanie praw za darmo
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Chyba styl Sandersona nie pasuje do CDPR. Niech raczej zaproponuje licencję Betheście czy EA. -
Wszyscy się spodziewali Inkwizycji. Recenzujemy Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Zabawnie wyszło, bo od jakiegoś czasu dostępny jest Season 1 z nowymi przeciwnikami - drukhari. To może być związane z jeszcze jedną wadą Martyra - powolnym levelowaniem. Zapowiadany na koniec roku kolejny sezon znowu podniesie rank i początkujących znów o nowościach poczytają w patchnotkach -
Byli twórcy Hitmana i Payday zapowiadają taktyczną przygodówkę Mutant Year Zero: Road to Eden
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Świetna informacja. Świat Mutant:Y0, oparty na rpg, to połączenie "O czym szumią wierzby" z Falloutem. -
Superbohaterskie Blaxploitation? - recenzja filmu Czarna Pantera
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
"Pochowajcie mnie w oceanie, razem z braćmi skaczącymi z niewolniczych statków". Ideolo kiepsko wyszło Marvelowi w komiksach, kiepsko wychodzi w kinie. Całkiem fajne złole i scenografia giną przygniecione groteskowością wszechświatowej rewolucji niewolników z początkiem w Hongkongu. -
Za bardzo zmodyfikowany węgiel - recenzja serialu Altered Carbon
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Powieść nie była jakimś cudem, owszem udany debiut i jakaś próba reaktywacji cyberpunka (garunku wąskiego i efemerycznego) - ale niewiele więcej. Serial dzięki zmianom jest bardziej cp, luddyści być muszą, bo low life i punk. Hitech jest pokazany dobrze, konflikty społeczne również. Altered Carbon to doskonały serial cyberpunkowy, łącznie z wadami gatunkowymi na szerszym tle SF. A faktycznie zmasakrowany materiał źródłowy jest w Electric Dreams of PKD. Tam scenarzyści zmieniali treść i wymowę opowiadań stale i bez potrzeby. W porównaniu z tym AC wydaje się bardzo wierną ekranizacją. -
Twórcy The Secret World nie planują przejścia na model free-to-play
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kompletnie się z tym nie zgadzam. System w TSW jest prosty, ale nie prostacki jak w typowych mmo; progres jest poziomy, trzeba zbudować postać przez dobór odpowiednich skili i sprzętu, a nie przez prostackie "więcej HP i lepsze skile". W TSW dobrze wyekwipowana postać która dobierze źle skile zostanie pokonana przez nowicjusza który lepiej przemyśli sprawę. I o to chodzi w rpg. Skill>gear >plus do tego najbardziej zalosny system walki Nie. System w AoC nie działał u casterów i był zbyt action jak na mmo. Fajny, ale zbyt skomplikowany na milion mobow do ubicia. System w TSW jest po prostu inny, wystarczająco dynamiczny (na nightmare''ach nawet zbyt dynamiczny...), ale nie trzeba mieć zręczności małpy i refleksu kobry. >Sorka sam klimat i zagadki To nie tak. Większość misji można solować, ale endgame to współpraca w grupie. Fusang to grupa, lairy to grupa, sporo misji w Transylwanii to przynajmniej duo. Ale TSW stawia raczej na "trwałe związki", pug ma mocno pod górkę. E, nie. TSW miało start porównywalny tylko z Riftem, jest najbardziej zaawansowanym technologicznie mmorpg na rynku, ma kilka bardzo dobrych rozwiązań a jednocześnie kilka dobrych, starych i sprawdzonych. -
Twórcy The Secret World nie planują przejścia na model free-to-play
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
MOBA są tańsze w produkcji i trafiły w niszę (sporą całkiem) rynkową. Ale nie wiem dota czy smite powtórzą sukces tanków czy lola. Zresztą w wywiadzie Bylos zwracał uwagę, że tytuł f2p musi mieć bardzo duże nakłady na reklamę i właściwie stać na to tylko NCsoft (w branży mmorpg). W domyśle - jest to próba eliminacji mniejszych firm z rynku. System p2p zapewnia firmom wielkości FC czy CCP płynność finansową niezbędną do produkcji nowego contentu. W kwesti dodatków, to wygląda to tak, że FC zamiast większych, osobnych dodatków co rok planuje raczej udostępniać ich zawartość w miesięcznych "rozszerzeniach". Tak w TSW jak i w AoC. -
Twórcy The Secret World nie planują przejścia na model free-to-play
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
MOBA są tańsze w produkcji i trafiły w niszę (sporą całkiem) rynkową. Ale nie wiem dota czy smite powtórzą sukces tanków czy lola. Zresztą w wywiadzie Bylos zwracał uwagę, że tytuł f2p musi mieć bardzo duże nakłady na reklamę i właściwie stać na to tylko NCsoft (w branży mmorpg). W domyśle - jest to próba eliminacji mniejszych firm z rynku. System p2p zapewnia firmom wielkości FC czy CCP płynność finansową niezbędną do produkcji nowego contentu. W kwesti dodatków, to wygląda to tak, że FC zamiast większych, osobnych dodatków co rok planuje raczej udostępniać ich zawartość w miesięcznych "rozszerzeniach". Tak w TSW jak i w AoC. -
W ten weekend TSW za pół ceny: http://www.thesecretworld.com/buy/
-
Słabe wyniki sprzedaży The Secret World; Funcom zamierza skupić się na mniejszych projektach
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie, nie są - przykład TSW. To, że coś jest niespotykane, nie oznacza że rozmowa o tym jest niezasadna ;) Nie rozumiem czemu "unikasz mmo" - ludzi nie lubisz? Przecież dyskutujesz na forum z ludźmi, mmo to prawie to samo, tyle że ludkiem trzeba ruszać w międzyczasie. -
Słabe wyniki sprzedaży The Secret World; Funcom zamierza skupić się na mniejszych projektach
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
No ale przygodówki nie muszą być singlowe, po prostu wcześniej nie było MMO połączonego z przygodówką. W TSW masz pełnoprawne misje śledcze które w sumie składają na długą historię, są ciężkie do rozwiązania, wymagają wiedzy z różnych dziedzin - od znajomości egzotycznych języków, przez zapis nutowy i kod Morse''a po uważne obserwowanie otoczenia i nieszablonowe myślenie. Zresztą najlepiej przekonać się samemu, dostępny jest trial http://www.thesecretworld.com/news/play_the_trial_now wiec nic prostszego jak sprawdzić, bo przyznasz, że głupotą jest odrzucenie czegoś tylko dlatego, że nie mieści się w schemacie. -
Słabe wyniki sprzedaży The Secret World; Funcom zamierza skupić się na mniejszych projektach
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dlaczego? Po co? -
Słabe wyniki sprzedaży The Secret World; Funcom zamierza skupić się na mniejszych projektach
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ale po co? TSW ma 10razy więcej tajemnic, jest nawiązanie do tlj w "zakonczeniu" storyline... Zaden z was, wielbicieli TLJ nie grał w TSW. Bo by nie gadał głupot na forum jak to potrzeba coś kontynuować. TSW daje kontynuację.Kompletną. TLJ jest częścią TSW, co poznacie pod sam koniec historii Warto.Gdyby ktoś pytał. -
Funcom nie zostawi The Secret World na pastwę losu
karghoul odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja dodam, że im dalej w grę, tym wygodniej grać z kimś. A są i misje nie do zrobienia solo. I nie ma co słuchać ludzi którzy twierdzą że zrobili wszystkie misje solo, po prostu kłamią. Pewnie, nie trzeba raidować byle questa, ale TSW jest bardzo otwarty na granie w grupie, raz że jednak nieco łatwiej, dwa że może być sporo zabawy. Nie tylko dlatego że gra się razem, ale np. są miny odpalające aoe - kolega odpalil minę, ty dostajesz też . On przeżył(więcej HP), ty nie - i od razu jest wesoło :) Opinie o TSW jako soloMMO są od ludzi którzy chcą grać solo. Jeśli chcesz grać z ludźmi na 100% znajdziesz chętnych. Bardzo dojrzale i chętne do pomocy community nie zawodzi. Warto dać szansę i pograć parę godzin- bo początek to mocna rozbiegówka - i zobaczyć najlepszego mmorpga od wielu lat.