pi_trek
Gramowicz(ka)-
Zawartość
24 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez pi_trek
-
-
Dnia 13.03.2006 o 17:39, Bigjack7 napisał:Aktywuje Ci konto. Poczekaj chwile.
Thx -
Dnia 13.03.2006 o 16:20, Arkadiusz napisał:> dziwne... :|
sprawdz katalog SPAM (bo zwykle maila z aktywacja for tam trafiaja :P)
Sprawdzilem na samym poczatku. Myslalem ze moze cos nie tak z forum. Zrobie na inne konto. -
-
Probuje sobie utworzyc konto na nowym forum, ale mimo ze juz 2 razy wybieralem wysylanie aktywacji nic do mnie nie doszlo...
-
Dnia 13.03.2006 o 00:03, Minsc i Boo napisał:> tylko 1030 :|
tajniak!!
Przyznaje sie, ale tak na prawde to zaczole szukac dzis po poludniu :P -
tylko 1030 :|
-
Dnia 12.03.2006 o 23:54, Bigjack7 napisał:Mam nadzieje, ze sprostam temu wszystkiemu :)
Z pomoca innych napewno sie to uda.
Gdy gra okaze sie sukcecem wszyscy wspoltworcy napewno podziela tego owoce :)
Dziekuje osobom, ktore juz zaangazowaly sie w projekt :)
:) O stopniu zangarzowania bedzie mozna powiedziec cos za 2 tyg -
Dnia 12.03.2006 o 23:19, OdinV napisał:Moim zdaniem największym problemem nie będą cheaty czy błedy lecz gusta. Wiadomo, że co do
RPGów ludzie mają podzielone zdania i napewno będą występować konflikty. Dlatego proponuje
Forum zostawić jako miejsce naboru i nowin na temat gry a sam postęp przenieść na jakiś komunikator
np.: Irc
Wszystko bedzie sporym problemem :P Z czasem przydalby sie ''kronikarz'' bo zaraz gniemy w masie roznych pomyslow. A przegladac cala historie z czasem edzie ciezko. -
Dnia 12.03.2006 o 23:11, c0nflikt napisał:No to najpierw zebrać wszystkie materiały okroić żeby nie było tego za dużo a potem stworzyć
1 bete. A błedy cheaty to mały problem bo wystarczy z 5 osób które przysiądzie nocke przy kompie
i wszystko albo 90% przynajmniej wyłapie
Tak, mozna okroic, ale tak czy siak przy projektowaniu trzeba uwzglednic prawie wszystko. Bo wprowadzanie zmian do dzialajacego juz produktu kosztuje wielokrotnie wiecej niz wprowadzenie ich w etapie projektowania.
Jezeli zle zaprojektujesz bezpieczenstwo u podstaw, to bedziesz je poprawial przez miesiace o ile nie dluzej. -
Dnia 12.03.2006 o 22:56, Bigjack7 napisał:Wiem ze wiekszosc zabezpieczen ktroe sa dobre sa OpenSource, jak OpenSSL itp.
I wiem tez, ze nie nalezy mowic przed tym jak sie nie zobaczylo i nie przetestowalo. Bedzie
przeciez beta i wtedy wszystkei bledy sie wylapie.
:D Sorki ze tak mecze, ale jestem wielkim zwolenikiem dobrego planowania. Wiekszosc wiekszych projektow (60 - 100 klas) jakie robilem projektowanie zajmowalo polowe czasu trwania projektu. Bez dokladnej specyfikacji (np. UML) takie projekty robia sie chaotyczne i bardzo trudne w utrzymaniu. Dobry projekt do 3/4 sukcesu - potem tylko przelozyc na kod - a to juz latwiejsze. -
Dnia 12.03.2006 o 22:49, Bigjack7 napisał:No ale po co mówic, skoro niektorzy moga cos od razu poradzic na moj pomysl, a tak bedzie chociaz
jedna przeszkoda wiecej ;)
Czyli to slabe zabezpieczenie. Teraz wystaczy ze kos pozna Twoje zabezpieczenie (wlam ne serwer?) i koniec. Wszyskie dobre zabezpieczenie oparte sa o otwarte implementacje. Wtedy caly swiat moze weryfikowac ich poprawnosc. Jezeli swaitu sie nie uda tzn ze jest dobre :D -
Dnia 12.03.2006 o 22:42, Bigjack7 napisał:A co do cheatowania to zamierzam poradzic sobie z tym problemem w inny sposob. Ale jak to tajemnica
:> Powiem tyle, ze jest on SKUTECZNY :]
Generalnie skutecznosc zabezpieczen nie powinna polegac na tajemnicy, tylko skutecznosci rozwiazania... :P -
Dnia 12.03.2006 o 22:31, Bigjack7 napisał:Zakladam ze calosc enginu napisze w PHP polaczonym z JS, XML, SQL moze jeszcze AJAX. Kod bedzie
optymalizowany w miare rozwoju projektu. Na początku napisze sie szkielet ktróy bedzie parsowac
moduly przygod napisane specjalnie pod niego. Sam engine bedzie zawieral grono metod do przetwarzania
skryptow na forme "jadalna" dla uzytkonika koncowego, tzn. gotowa stronke z gra rpg. Taki system
ma niegoraniczone mozliwosci. A co do modularnej budowy. System jaknajbardziej bedzie skladal
sie z modulow i bedzie napisany obietkowo, bo inaczej nie moze. Strukturalnie to by nie mialo
sensu bo idzie sie zakatowac poprawiajac drobne rzeczy.
Uwazam za AJAX bedzie jak najbardziej na miejscu. Jezeli ladnie poupychac JS o objekty to stosowanie AJAX jest czytelne i zrozumiale. Z jednej strony czesc logiki mozna by wtedy przezycic na koncowego urzytkownika (znacznie odciarzylo by to serwer), choc nalezy sie wtedy zastanowic nad bezpieczenstwem czegos takiego - aby nie dopuscic do cheatowania. -
Dnia 12.03.2006 o 22:22, Bigjack7 napisał:Czy otoczenie ma byc "interaktywne" tzn, czy ma miec
wplyw na otocznie zachowanie postaci ?? Jak sadzicie ?
Wydaje mi sie ze tak. Wsystko powinno byc oparte o skrypty. Wedlug mnie taki projekt powinie niec bardzo modularno budowe - aby np. mozna bylo dodac wlasne bazowe funkcje skryptowe (tzn. napisane w jezyku nizszego pozionu (PHP?)). Da to mozliwosc rozszerzania bazy skryptow. -
22 stuknelo niedawno. Pierwszy komp to 386, ale wczesnie zwiedzalem sobie u ojca maszyny dzilajace na karty perforowane - to jest dopiero jazda :D
-
Dnia 12.03.2006 o 19:41, olki77 napisał:A kiedy sie konczy konkurs
Dzis o 12 -
Oczywiscie ze miec! Ale przy duzej liczbie takich graczy ostalby sie Hugo czy cos rownie fajnego :)
-
No tak, ale mozna kupic tylko jeden egzemplaz gry...
-
bo koszyki gdzie pouciekaly :|
-
Wedlug mnie ciezko sie spierac o to czy linux lepszy czy win. Kazdy z nich ma swoje zastosowania. Na linuxie znacznie wygodniej stawiac sewery (znacznie bardzie zaawansowana konsola, choc pod winda da sie zrobic prawie wszystko, tylko kozystajac z WMI, ale to troche klopotliwe (ale udostepnic foldery da sie jak najbardziej z konsoli -> net use)). Ale np. zabawa czy pisanie programow wygodzniejsz jest pod winda - nowe VS stoi na bardzo wysokim poziomie (zagrozic mu moze tylko eclipse) ale juz MSDN bije na glowe man.
-
Jak dla mnie Thief (2 i 3), potem Hitman 2
-
iPod fajny, ale moim zdanie i tak daleko mu do iRivier. :P
-
Moje typy:
BG 1, 2
Civilization 1,2
Colonization
Diablo 1
Konkurs koszykowy - wyniki!
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
:) a jednak sie udalo :)
Korzystam wylacznie z FF