supprzem
Gramowicz(ka)-
Zawartość
48 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO supprzem
-
Ranga
Przodownik
-
Najpierw zacznę od tego, że mi się film bardzo podobał. Nie mam większych zastrzeżeń. Uwielbiam samą Ligę (z komiksów czy animacji) więc za jej przedstawienie w postaci filmu z dobrze dobranymi aktorami sama w sobie daje mi +3 do oceny. Film mnie wciągnął od samego początku prawdpobnie dzięki temu że w ten sam dzień oglądałem ponownie (4 raz) BvS a Liga jest bezpośrednią kontynuacją. Wciągnął mnie tak, że nie zauważyłem tych niedociągnięć wizualnych, o których wwszyscy piszą. Nie można się nie zgodzić z opinią autora, że główny wóg nie jest za bardzo wyszukany czy skomplikowany ale w mojej opinii to dobrze bo ja traktuję ten film jako pierwszą część Ligi tą o jej początkach. Kolejne powinny być bardziej wymagające i mam nadzieje, zę równie dobrze a może nawet lepiej pokażą naszych bohaterów.
-
Jeżeli tak będzie to będzie spoko. Oczywiście pod warunkiem, że będą następne części, które rozwiną fabułę.
-
Mam nadzieję, że Alpha Protocol w końcu byli wydawcą.
-
Nieźle. Macie literówkę powinno być 925 tyś. a nie mln.
-
Byle cena nie podskoczyła u nas do 3000 zł to jakoś przeżyję.
-
Dlaczego należy zmiażdżyć Mass Effect: Andromeda? Felieton Trafienie Krytyczne
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Ostatnio doznałem objawienia grając w ME Andromeda. Byłem w takim szoku kiedy to spostrzegłem że te wszystkie problemy z animacjami czy jakieś bugi techniczne blędną w porównaniu do tego co zrobili z zachowaniem różnych ras w obszernym świecie Mass Effect. Przyglądając się każej i rozmawiając z wieloma przedstawicielami ma się wrażenie, że w każdym przypadku zastosowano jeden szablon. Wszystkie rozmowy brzmią jak rozmowy między ludźmi. Świat ten charakteryzował się różnymi specyficznymi cechami dla każdej rasy, dodatkowe różne problemy spowodowane ich historią powodowały różne animozje i specjalne reakcje. Aktualnie tego nie ma. Jak oglądasz wszystko to przypomina to jakiś kiepski film: opisy i historia mówi jedno a słowa i zachowanie mówi coś zupełnie innego. Najlepiej widać to w przypadku nowej rasy, którą poznajemy. Niby opisują siebie jako istoty o pewnych konkretnych i wyróżniających cechach a z drugiej strony ich zachowanie nie oddaje tego w ogóle. Podsumowując jestem załamany podejściem i wykonaniem tej gry. Sama w sobie jest interesująca i ciekawa ale interakcje z NPC są strasznie frustrujące jak sobie przypominam jakie były w poprzednich odsłonach. -
Ubisoft zaprasza fanów Heroes na Might & Magic Days do Krakowa
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zgadzam się oczekuję na więcej tego typu imprez. Oby były i większe. -
Nowy Baldur`s Gate zostanie zapowiedziany już w przyszłym tygodniu
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zobaczycie będzie kolejna moba. Jak kontynuacja Overlorda. -
Pillars of Eternity to głównie aktywności poboczne
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Piszesz dobrze. Faktycznie czasami fabuła kuleje ale Questy poboczne rozwijające postać, drużynę, siedzibę itp mają sens, jednak są tylko małą częścią wszystkich questów pobocznych i to bardzo małą. Weźmy np. DAI. Wiele questów ale te związane z siedzibą bardzo krótkie i bardzo mało. Dodające nowych towarzyszy i rozwijających ich relacje z Tobą są ale także mało. PoE ma być następcą BG2 więc myślę, że nie ma się czego obawiać. Już się doczekać nie mogę. -
Pillars of Eternity to głównie aktywności poboczne
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tak sobie czytam i czytam i w sumie to macie racje. Rozbudowane zadania poboczne , które wpływają na rozgrywkę jest tym czego każda gra RPG potrzebuje w dużych ilościach. Pamiętam jakie wrażenie zrobił na mnie quest w WOWie (tak wiem, że z RPG to on dużo wspólnego nie ma), który gdy go się ukończyło zmieniał sytuację w świecie. Jednak obawiam się, że w PoE tego nie będzie. Bo zadania poboczne obojętnie jak rozbudowane są jedynie grywalną ,,karmą". Jeżeli nie ma żadnego powiązania między nimi a głównym wątkiem. Ich wykonywanie nie ma znaczenia to na dłuższą metę znudzą każdego. -
Pillars of Eternity to głównie aktywności poboczne
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Sam nie wiem czy takie podejście jest dobre. W wielu grach wykonywałem wszystkie questy dostępne w okolicy gdzie mnie poprowadził główny wątek. W SKYRIMie było podobnie . Było tyle pobocznych questów, że zapominało się o głównym. Przecież w RPG fabuła powinna być najważniejsza. -
Już mam swój egzemplarz. Wygląda bardzo dobrze. Bardzo porządnie zrobiony. Zabieram się do studiowania instrukcji.
-
Cyfrowa wyprzedaż w sklepie gram.pl - dzień trzeci
supprzem odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie tylko u Ciebie. U mnie o samo. Dzisiaj jest 2013 dzień promocji na 11 wszystkich dni:) -
> Wiedźmin bez Geralta to już nie Wiedźmin. Popieram całkowicie.
-
Mi też nowy sklep niestety się nie podoba. Faktycznie jest mało czytelny ale największy problem to zawartość sklepu. Jak tak się rozglądam to przecież tam prawie niczego nie ma, nie licząc wersji cyfrowych, których nie kupuję. Kiedyś to mogłem sobie kupić tutaj zamiast iść do np. Empiku a teraz tam mają a tu nie. Naprawdę wielka szkoda.