akakus

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    185
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O akakus

  • Ranga
    Przodownik
  1. Dlaczego na głónej stronie jak się klinie zakładkę recenzje na liście nie ma tej recenzji? ;)
  2. akakus

    Watch Dogs - recenzja

    @Muq Ocena z metacritic 0/10: "The ridiculous specs asked for this game are ridiculous, games as beautifiul as Watch Dogs run with dx 10 cards. Forcing people to upgrade their computer in times of crisis is wrong." Jasne, można gry nie lubić, ale oceny graczy na metacritic pokazują, że normalni gracze (jasne nie wszyscy) nie mają kompletnie dystansu do gry i ocen, bo dawanie 0/10 za coś takiego? I ocen tego typu jest pełno :/. W drugą stronę to samo: 10/10? Naprawdę? Ta gra nie zasługuje na 9/10, też nie wiem jak można nie widzieć jej wad ;). Moim zdaniem, niestety, oceny graczy na MC nie są kompletnie żadnym wyznacznikiem :(. Recenzja ogólnie dobra i ciekawa, aczkolwiek z kilkoma punktami zgodzić się nie mogę :) (np. moim zdaniem treść gry i umiejętności nie są dobrze dawkowane... Jak po 4 godzinach gry mogę rozwinąc daną gałąź na maksa i mam teoretyczny dostęp do "wszystkich" to nie nadążam się porządnie zaznajomić z poprzednimi :P, poza tym uważam, że więcej umiejętności powinno być fabularnych - np. Koncentracja, samo miasto też jest przytłaczające, przy pierwszym pościgu wyjechałem na same obrzeża, co też mi do końca nie odpowiadało :P)
  3. Ale ja rozumiem, że to jest jak najbardzei trafne biznesowe posunięcie. Co nie zmienia faktu, że można mieć do nich o to żal :P. Tylko o tyle nam chodzi... ;)
  4. Ale nadal nas nie rozumiesz. To jest platforma VALVE tak? To oni mogą po prostu danej gry nie WPUŚCIĆ w ogóle. I tyle. O to mamy pretensję z Vojtasem - że wpuścili mimo zewnętrznych systemów. Jasne jak się zgodzą to nie mają nic do gadania, ale przecież najpierw muszą się zgodzić prawda? Chyba nie możesz kliknąc guzika, wrzuć swoją grę na stem. No chyba, że mają tak podpisaną umowę z Ubisoftem "musimy wpuścić 10 nastepnych Waszych gier", nadal nie zmienia to faktu, iż można mieć do nich o to żal ;), w końcu ich wpuścili, co jest tylko i wyłacznie zależne od nich.
  5. > to już nie jest wina Valve bo w tej kwestii decydują firmy odpowiadające za grę nie Valve. To nie wina Valve, że wpuszcza na swoją platformę grę z dodatkowym DRMem? :D Gra się sama wpuszcza? :D
  6. @Ring: Quake jest lepszy od takiego Baldur''s Gate czy FF VII. Bo przecież liczy się tylko grywalność. No dla niektórych jest ;) W ogóle to takie cząstkowe oceny to o kant ... rozbić, bo przecież jeszcze wiele innych elementów jest istostnych :P Pozdrawiam :)
  7. @Ring5 ale co ma tak naprawdę grywalność do fabuły? OK, dla tych co grają dla wydarzeń fabuły, to jest bardzo ważna część gry, ale nie dla wszystkich. Część graczy nie zwraca uwagi na fabułę, przewija filmiki / dialogi, nie czyta opisów, co takich graczy obchodzi fabuła? ;) Dla nich liczy się grywalność! I radość czerpana z gry ;). Niektóre najbardziej wciągające rzesze ludzi gry nie mająw ogóle fabuły albo mają ją szczątkową (nie szukając daleko, FTL?) i co wtedy trzeba obniżyć grywalność, bo się ma zastrzeżęnia do fabuły? Edit: Aaa nie ma gwiazdek.. No to szkoda, że fabuła nie ma "swoich" gwiazdek, ale nadal nie wydaje mi się też poprawne podciąganie fabuły pod grywalność...
  8. akakus

    Heroes of the Storm - już graliśmy!

    Hehe, zgadzam się z Kopcem :). HS pokazuje, że od bety poza balansem to niewiele się zmieniło :P (ja osobiście myślałem, że chociaż chat i statstyki zrobią, bo o wsparciu dla turniejów, klanów to mogę chyba jednak zapomnieć, a tutaj poza jakimiś zmianami w rankingu to tak naprawdę od wielu miesięcy nic się nie zmieniło. Kilka zmian w interfejsie, ot czysta kosmetyka). Dlatego moim zdaniem obecna postać hotsa jest bliższa finałowi niż nam się wydaje. Ok kiedyś na pewno coś dodadzą - tak jak w d3 prawie 2 lata po premierze ;)
  9. akakus

    Heroes of the Storm - już graliśmy!

    Tak, wiem :) miałem na myśli, e jednak mechanizm podobny jak w HotS, chcesz mieć szybciutko bohaterów - wydaj kasę i masz :)
  10. akakus

    Heroes of the Storm - już graliśmy!

    >. W League of Legends trzeba się bardzo dużo napracować, żeby grać "mistrzowsko" Tak? A Rioty? :P
  11. akakus

    Heroes of the Storm - już graliśmy!

    Mi się wydaje, że dzielenie expa w grze gdzie rozgrywki są krótkie ma jakiś tam sens - w końcu w tej grze jak rozumiem będzie chodziło o to, żeby walki były szybkie i krótkie. Zjawisko snowballingu w tym pomaga. Wydaje mi się, że podobnie tutaj jest jak w SC II - jak grają gracze na równym poziomie każdy błąd narasta i trudno wydrzeć zwycięstwo. Co przecież nie znaczy, że jest niemożliwe :). Wydaje mi się, że mogą być jakieś bonusy za zabicie gracyz z wyższo lvlowej drużyny, a wtedy pewno błąd i szala zwycięstwa się przechyla na drugą stronę. Jeżeli gry będą się zamykać w 15 minutach, to gdzieś ta przewaga musi szybko narastać, prawda? Jeżeli w 1 na 5 meczy będzie możliwe odwrócenie losów meczu (przez jakieś backdoorowanie, pushowanie celi na mapie) to ja jestem jak najbardziej za!
  12. akakus

    Heroes of the Storm - już graliśmy!

    @Gorles - ale przecież w tekście jest napisane do kogo to ma trafić - to ludzi których stare MOBy odstraszają / do nowych ;). A Blizzard przecież ma w tym doświadczenie po HS sięgają ludzie nie grający wcześniej w karcianki - w D3 też grają raczej niedzielni gracze - bardziej "pro" wybierają PoE. Tutaj wydaje mi się będzie podobnie - moim zdaniem Blizzard jak to Blizzard osiągnie HotSem całkiem spory sukces, podczas gdy na grę będzie wylewać się morze hejtu za to, że jest za prosta i dla dzieci :D
  13. akakus

    Shadowrun Returns - recenzja

    @fenr1r Pojawia się pytanie, czy obecnie każda gra musi mieć wielowątkową fabułę z kilkoma zakończeniami, rozbudowany element eksploracji oraz nieliniowy charakter rozgrywki dający dużo swobody? Autor recenzji sugeruje, że tak i gra pozbawiona tych elementów automatycznie staje się gorsza. Nie każda gra, ale moim zdaniem, każdy RPG, a szczególnie taki aspirujący do old schoola jak najbardziej ;). Porównujesz RPG do FPSa... gdzie masz racje faktycznie nie każdy FPS musi być nieliniowy, ale dla mnie liniowy RPG to nie RPG, tylko przygodówka a chyba nie o to chodzi.
  14. http://na.square-enix.com/risen2darkwaters :)
  15. @Janek_Izdebski SE jest współwydawcą Risena 2 na terytorium ameryki północnej. Pozdrawiam