LordOfUndeads

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    721
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez LordOfUndeads


  1. Dnia 25.07.2007 o 18:47, Napek napisał:

    Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś zechciał wyjaśnić mi, czemu w opisie umiejętności Mistrz
    Klątw w kompendium 2.1 (str. 96) pojawia się następujące zdanie: "Zaklęcie Osłabienie staje
    się silniejsze (efektywna Siła
    Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4)."?
    Dlaczego na przykład Mistrz Błogosławieństw nie ma takiego wpływu na Boską Moc? A może to po
    prostu błąd i ta umiejętność tak naprawdę nie daje +4 dla Osłabienia a jedynie efekt grupowy?


    Z tego co ja wiem to ''mistrzowie'' rozszerzają obszar zaklęć i traci się na nie połowę inicjatywy. +4 do mocy dawał Mistrz Bólu do Klątwy piekieł (i mistrz gniewu do słowa światła).


  2. Widzieliśmy już sporo screenów z nową rasą, więc postanowiłem skleić je żeby można sobie było to jakoś wyobrazić. Podzieliłem jednostki ulepszone na te bardziej "ludzkie" i te "demoniczne" (bo jak wiadomo ta rasa to połączenie ludzi z demonami). Brakuje tylko nieulepszonej szamanki i wiwerny.Mam wątpliwości co do Wiwerny/Pao-kai. Nie wiem gdzie zaliczyć zieloną wiwernę. Z jednej strony zielona pasuje do tych "ludzkich", ale jednak na screenach przy jednostkach "ludzkich" najczęściej widzimy Pao-Kai.

    20070719205741


  3. Według mnie gdyby rzeczywiście była to zdolność typu uderzenie tarczą, oślepienie jednorożca, to nie byłoby tego zdania:
    "The ability can only be used on a target that stands close to the Dragon."
    Bo np. bitewne pikowanie gryfa albo wskrzeszenie anioła, można użyć na odległość, ale leczące dłonie paladyna już nie. To będzie tak działać według mnie.


  4. Od tych Trupaków zalatuje Dark Messiah''em z daleka. Ten klimat i kolorystyka... no i te pająki. Ten kolor od razu skojarzył mi się z kryształem Shantari, ale też z samym Arantirem.

    Co do zdolności podoba mi się wybór lisza. Wybieramy wsparcie własnych jendostek, lub niszczenie oddziałów wroga rozkładem. Zastanawia mnie zdolność nowego Wampira... może będzie to coś jak oślepienie? Tłumaczyłoby to brak braku kontrataku (;P). Smok wygląda jak szkielet smoka...z tymże modelu smoka...


  5. Dnia 03.06.2007 o 20:23, Bosper napisał:

    Zastanawiam się czy nie mogli by dać czaru z H4 mianowicie Kara-magia światła bardzo fajny
    czar tylko mogliby go dać na 5 poziomie magii i polegałby on na tym, że jednostka która atakuje
    jednostkę pod jego wpływem dostawałaby w odwecie 1/4 zadanych wrogowi obrażeń.

    Nadchodzący czar "Boska Zemsta" będzie musiał Ci wystarczyć ;)


  6. Dnia 01.06.2007 o 11:05, Nicolai napisał:

    A tak to jest ponieważ Asha ma wiele twarzy (w kampanii Tieru nawet o tym wspominał), każda
    z nich jest innym elementem potrzebnym by panował ład. Nekromanci czczą jedno z jej wcieleń.


    A dokładniej Pająka (dowiadujemy się w min w DM). Pamiętam pewną zagadkę sfinksa... było to pytanie właśnie o smoka ładu u nekromantów i jedna z odpowiedzi brzmiała "Królika Zabójcę" ;) Może ktoś w Ashan jest za tym wyobrażeniem Ashy ;P


  7. Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Imp - porażka, czy on ma 100 lat?

    Niw\e narzekaj, fajny jest ;)

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Cerber - też w screenie nie widać wielu zmian, prócz dymu z pyska... zaczął palić trawkę? ^^

    No to dodatek mamy z głowy. Wyzywające stroje w Dungeonie, elfy przypominające homoseksualistów w Sylvanie i teraz jeszcze czynne namawianie do palenia! Jak wiadomo teraz nie odpuszczą nawet pszczółce Mai.

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Sukkub - nic dodać, nic ująć ^^ no, może trochę dodać z przodu ^^

    Na ubranegeo Sukkuba liczyłeś? ehehehe

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Zmora - z dołu wygląda na ździebko przygłodzoną, ale od góry ta czerń pasuje.

    Jak dla mnei to ona wygląda jak undead O.o

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Czart - ładny miecz, tylko oczy trochę ze wielkie i psują głowę...

    Miluśki jest, i jeszcze ten świecący mieczyk.

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Diabeł - fajnie mu te rogi sterczą ^^

    Może atak rogami? :P

    Dnia 28.05.2007 o 20:49, Lfdracon napisał:

    Nival zdecydował się na czerń zamiast ognia.. ciekawe

    Chodziło Ci o dym, prawda?


  8. >Na przykład odsłaniając przy tym na przykład zastawianą jednostkę strzelającą? To by było bardziej osłabienie niż >wzmocnienie...
    Chyba zapomniałeś o działaniu klawisza CTRL przy wykonywaniu ataku ;)
    >Jeśli na kilka tur to IMO powinno się to wiązać co najnie z brakiem możliwości ataku albo całkowitym wyłączeniem z >bitwy na czas trwania niewidzialności. Z tą pierwszą możliwością byłoby ciekawiej, Stalker mógłby podejść bez strat >do wroga, strzelca na przykład :)
    Coś na wzór bitewnego pikowania Gryfów, tylko że dla nie-lotów.

    Dnia 23.05.2007 o 15:36, windows00 napisał:

    Aura to aura, działa na pobliskie jednostki. Skoro tu jest Aura Odwagi to na pewno będzie dawała
    bonusy do morale. Może to być albo stałe utrzymywanie dodatniego morale albo bonus +1 do morale.

    Teraz sobie przypomniałem, że przecież napalone koniki z inferno mają aurę obniżającą morale, więc pewnie będzie działać na takiej samej zasadzie.


  9. Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Invisibility - na myśl przychodzi mi to, że jednostek tych nie będzie można zranić atakiem
    z dystansu. Byłaby to ciekawa opcja.

    Może będzie to zdolność aktywowana dająca 50% szanse na trafienie (jak u duchów) albo brak kontrataku. Na myśl przychodzi mi też coś takiego, że wróg nie będzie mógł zobaczyć ich w armii bohatera.

    Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Immunity to Curse - i już nie osłabimy jednostki :P

    Czar Curse, albo wszystkie klątwy.

    Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Aura of Bravery - tutaj chyba wiadomo - coś z morale dla jednostek w pobliżu minotaura (w sam
    raz na Skowyt Grozy Nekromanty)

    Tylko czy będzie to zdolność na całą walkę czy jedynie zdolność aktywowana działająca przez pewien czas?

    Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Ride-by-Attack - hm... może przesunięcie się podczas ataku, ale jak i po co? Nie wiem...

    Mi przychodzi na myśl coś podobnego do zdolności krwawej furii tylko, że jednostka przemieszcza sie na drugi koniec mapy jak najdalej może. Swoją drogą może to zablokować kontratak nie mówiąc już o utrudnieniu w "złapaniu" takiego jeźdźca.

    Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Acid Blood - pewnie coś jak Ognista Tarcza tylko, że z trucizną w roli głównej

    Mi też nic innego do głowy nie przychodzi, taka trująca Hydra to byloby coś.

    Dnia 23.05.2007 o 01:31, windows00 napisał:

    Incinerate - kilka jednostek (albo jedna) umierają od razu spopielone

    Może efekt mistrza ognia? Spopielenie zbroi. Albo spalenie many.


  10. Dnia 22.05.2007 o 22:39, Łukasz 666 napisał:


    > Nie wiem czy zdolność "niewidzialność" będzie w jej przypadku skuteczna :P

    Właśnie , coś się Nival nie popisał obdarzając ją "Niewidzialnością". Prędzej pasowałoby jakieś
    umiejętności typu urok albo oczarowanie lub coś w ten deseń, bo niewidzialność w ogóle jej
    nie pasuje hie hie


    Urok i oczarowanie? Hmmm... Co kto woli :P
    Można by jej dać Taxpayer''a tylko jakoś ładnie zmienić nazwę xD


  11. Dnia 22.05.2007 o 22:24, Łukasz 666 napisał:

    > Patrze sobie któryś już raz na nowe jednostki Dungeonu i nie mogę oprzeć się wrażeniu,
    że nowa
    > matrona właśnie wróciła spod latarni.

    No raczej , kabaretki to owa "dama" ma wypasione. Oj zawróci paru herosom na polu bitwy, oj
    zawróci


    Nie wiem czy zdolność "niewidzialność" będzie w jej przypadku skuteczna :P