violino

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O violino

  • Ranga
    Obywatel
  1. violino

    The Settlers - Legendy - temat ogólny

    Teraz powinnam dostać status statystycznej blondynki :| Tak, andrzejx, dokładnie "Bitwy szmaragdowych pól", po ukończeniu (dwukrotnie zresztą) misji czwartej, nie uaktywniała mi się misja piąta, "Szmaragdowe pola"... Ale, sprawdziłam przed chwilą i ze zdzwieniem odkryłam, że teraz... jest aktywna :| Nie wnikam.... uznaję, że miałam niedyspozycyjną myszkę może.... thx Ale jeszcze jedno, tu już gapiostwo mniej wchodzi w grę ;) Gram w tę grę od 10 lat i wstyd się przyznać, ale nie mogę przejść misji Światło i cień ("Zło czai się wewnątrz", niedopuszczenie 40 karawan do miasta). Nigdy nie zdążę nawet przejsc przez most do miasta, ktory poddani Daria buduja. Zanim jestem w stanie jakies sily zebrac, ktore sie przebija przez wroga i pozwola zlodziejowi wysadzic most, jest juz jakies 30 karawan w miescie. Potem sie musze zregenerowac, nawet jesli zrobie to bardzo szybko, to: kolejny most, powrot do siebie, most Daria (38 karawan) i... dziekujemy, przegrales... Raz pierwszy most zaatakowalam wylacznie kupionymi zolnierzami, liczylam na to, ze zyskam czasu troche i zbiore sily od razu na drugi most. Efekt jednak wyszedl ten sam. Przy 38 karawanie odbudowali sobie most, a zanim przytaszczylam zolnierzy (produkowac nie mialam chwilowo jak) z powrotem, skonczyl sie czas. Rece mi opadaja na wlasna bezsilnosc ;)
  2. violino

    The Settlers - Legendy - temat ogólny

    Dzieki za info o tych kopalniach, podejrzewalam blad w tlumaczeniu, nie pierwszy zreszta, ale nie przeszkodzilo mi to zwiedzic cal po calu calej wyspy ;) Mam natomiast jeszcze jeden problem - w drugiej kampani po wygraniu czwartej misji, nie uaktywnia sie piata...