SkocznyMroczny

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    27
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O SkocznyMroczny

  • Ranga
    Robotnik
  1. SkocznyMroczny

    Guild Wars 2 - Temat Ogólny

    dostałem maila od GW2, między innymi: "NOTE - Pre-Order code registration is now enabled." wiadomo, kiedy gram.pl roześle preorder code''y? żeby nie zachlali w nieodpowiednim momencie :D
  2. a ja klucza nie chcę bo właśnie kupiłem GW2 i mopa chcę mieć tylko w łazience :D
  3. SkocznyMroczny

    Guild Wars 2 - Temat Ogólny

    https://register.guildwars2.com/
  4. @CrazyGambler Class 3 został ogłoszony długo przed DayZ. Prędzej na fali Left4Deada jest robiony. Robią go Undead Labs, czyli głównie uciekinierzy z ArenaNet, którzy odeszli w czasie robienia GW2.
  5. Blizzard w 2008 roku podał, że WoW w sumie od 2004 roku (serwery, customer support, gamemasterzy) kosztował ich 200 mln $ (źródło: http://kotaku.com/5050300/how-much-has-wow-cost-blizzard-since-2004 ). Biorąc pod uwagę, że zarabiają miesięcznie około 10 mln * 15$ (a przynajmniej przez długi czas zarabiali), wychodzi na to że w dwa miesiące pokryli wydatki a reszta to czysty zysk. Cytując jednego z założycieli ANet (który odszedł już z firmy): "Gamers don''t buy the argument that an MMO has to charge a subscription fee to cover the ongoing cost of servers and development. We know it, and they know it." http://www.eurogamer.net/articles/gc-film-and-mmos-dont-mix-arenanet "potwornie drogie" serwery to mit, który się utrzymuje od jakiegoś czasu i nikt go specjalnie nie podważa, bo po co skoro gracze płacą abonament "na serwery" :)
  6. Nie palę, nie piję. chętnie chcę zapłacić za GW2, ale wiem, że jeśli zapłacę 180 zł, to znaczy że to akceptuję i od tej pory wszystkie gry na PC będą za 180 zł.......
  7. A GW1 dostaje patche co tydzień? Nic nie wiadomo o dodatkach, jest szansa, że content patche będą płatne. Kasę trzaskają na dużych dodatkach więc na nich się skupią, zasady zasadami ale jak przyjdzie co do czego to skupią się na tym co im przynosi dochody.
  8. D3 też jest prawie MMO bez abonamentu. Zresztą co to za argument, że MMO to musi być droższe. Battlefieldy/CoDy też cały czas serwery utrzymują i nie są droższe ani nie mają abonamentu.
  9. ta lista odnosi się do prepurchase, ale preordery wszędzie będą
  10. i znowu argument że "może być gorzej". Mnie nie obchodzi, że WoW kosztuje tyle ile kosztuje, bo są ludzie którzy tyle płacą. Wolę spojrzeć obiektywnie i widzieć, że przeliczenie ceny z dolarów na złotówki daje ~187 zł, więc nie dość, że zarabiamy dużo mniej od np. Amerykanów to jeszcze płacimy więcej po przeliczeniu.
  11. heh, jak gry będą za 250 zł to też powiecie że lepiej niż 300 zł i jak się nie podoba to nara?
  12. @Shaker0 http://www.guildwars2guru.com/forum/cash-shop-items-leak-t32319.html
  13. @Shaker0 adekwatna do jakiego rynku? takie przeliczanie że kolekcjonerka w UK kosztuje 655 zł nie działa, bo oni tak jak w Polsce zarabiają 2000. Tyle, że nie złotych, tylko funtów. Gdybym zarabiał tyle co na zachodzie Europy to by mi nie przeszkadzała taka cena, bo dla nich to jak 4 wypady do kina kosztuje, u nas GW2 kosztuje jak 15 wypadów do kina :) Aion to nie gra ANet tylko NCSoft East. Koszty dodatków (części) są dużo niższe bo nie trzeba pokrywać tworzenia silnika i takich bajerów. "Koszty prowadzenie serwerów są wysokie szczególnie, że teraz świat jest całkowicie otwarty, co doprowadza do stanu, gdzie wszystkie muszą być włączone cały czas." obejrzyj sobie investor call Activision Blizzard, u nich serwery WoWa pożerają aż 2% dochodu z tego co pamiętam :) zresztą sam ANet wielokrotnie mówił, że te koszta są marginalne. "Twórcy WoWa dostają w rękę, co miesiąc miliony $, a wy narzekacie na grę, którą płacisz raz? Za każdy dodatek do WoWa też płacisz. Fajnie co nie? Abonament na rok jest większy, niż cena kolekcjonerki." aha, czyli ludzie się dają robić w konia w abo + płatne dodatki więc mamy się cieszyć, bo może być gorzej? abonament w grach MMO funkcjonuje tylko dlatego, że istnieje mit, że to idzie na serwery itd., możliwe, że po premierze GW2 bańka pęknie bo ludzie zaczną się zastanawiać "jakim cudem takie fajne mmo bez abo utrzymuje serwery". "Jesli wiesz jakie mikrotransakcje będą w GW2 to rozumiesz, że żadna z nich nie da nikomu znacznej przewagi, jak w innych MMO." wiem jakie będą. Można kupować exp boost, karma boost, można kupować specjalne klucze do otwierania skrzyń (których nie można otworzyć bez mikrotransakcjowych kluczy). Niewiele to się w sumie różni od innych gier F2P (nie licząc koreańskich ale one są kijowe i tak). Poza tym, można za pieniądze rzeczywiste kupować oficjalnie golda (nie wprost, ale przez gemy, ale to na jedno wychodzi).