michu0001

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    96
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O michu0001

  • Ranga
    Przodownik
  1. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Bo zle szukasz. W nocy w namiocie znajduje sie księżniczka.
  2. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Wejdz ze na strone 93 tam są moje poradniki
  3. michu0001

    Najlepsze platformówki

    1.Daxter(PSP) 2.Rayman 3 (pc) 3.Mario 64 (wersja na Nintendo 64) A NAGRODĘ SPECJALNĄ OTRZYMUJE: Loco Roco (PSP) To poprostu RuLeZ :)) :)) :))
  4. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Aha albo najpierw przeczytaj atlas bo w nim jest rysunek tego motyla o ile sprzedajesz kazdego jakiego napotkasz, bo gruby kolo najpierw powie ze to "MIEbezpieczny motyl morderca" :> :> :>
  5. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    A czy złapałeś juz mieniaka tęczowca??? Radze go najpierw złapać, a potem "łowić" rybke. Jak już złapiesz mieniaka to obejdz entymologa i wez atlas. Poczytaj a dopiero potem sprzedaj go za 250 srebrnikow!!! Przy lowieniu rybki najpiew trzeba zapalic dynamit soczewką a pozniej wsadzic go do słoika
  6. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Wejdz na stronę 93 tam są moje wszystkie poradniki
  7. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    No widzisz ale jak nie masz juz nic do powiedzenia to nie nabijaj postów
  8. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Na guzik czerwony
  9. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Na stronie 93 zebrałem moje poradniki do 3,4 i 5 rozdziału
  10. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Od karła w prawie tajemnym miejscu, idz od chatki czarownicy prosto do wody i idz w prawo(cały czas w wodzie) a dojdziesz do tajemniczego miejsca. Na dynamicie który wysunie karzeł spod gruzu uzyj soczewke. Jesli dasz karłu smażoną rybkę, on da ci młot
  11. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Niestety nie posiadam tego patcha ponieważ gdy ja byłem w tym miejscu co ty "magicznie" udało mi się to przejsc i to za pierwszym razem. Dysponuję tylko linkiem: http://www.simon3d.com/main_frame.htm Po zainstalowaniu nie będzie widać tekstur ale rozmowy będą po POLSKOANGIELSKU, np: HELLO jestem SIMON. I AM czarodziejem. Ale nie wiem w 100% bo tylko tak słyszałem...
  12. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Tu zbieram wszystkie poradniki jakie napisalem: Oto opis całego 3 rozdziału: Idź do baby w dybach na skwerze sprawiedliwości.Potem do biura szeryfa.Omiń wszystkie graty i posmaruj szafkę masłem. Zabierz klucze.Uwolnij babę i idź do McBagiennego.Koło lady znajdziesz drzwi.Potem wejdz do dzwi z napisem NIE WCHODZIC.Pod biurkiem znajdziesz przycisk. Wcisnij i wejdz do windy. Przeczytaj ulotki i idz do kalipso. Potem idz do bramy na bagna. Porozmawiaj z goblinami i znowu do kalipso. Teraz na skwer magi. Wejdz do duzych złotych drzwi. Gosciowi przy biurku powiedz ze twoim sponsorem jest kalipso.Powie ze musisz miec skrzata. Znowu do kalipso.Idz potem do swojego pokoju(Piskie Zycie na piętrze obok połki z kocem)i spróboj zasnąć na łóżku. Szymek powie, ze ma zła poduszkę.Idz na skwer sprawiedliwosci, poczekaj na furę z serem. Gosciu da ci ser.Idz do pieskiego zycia. Dzwi prowadzące na dwór na piętrze podeprzyj serem. Idz do barmana.Popros o posprzątanie pokoju.Potem wyjdz na dwór i wejdz przez drzwi podparte serem. Zabierz odkurzacz koło twojego pokoju.Idz na dwor, frontowymi dzwiami do pieskiego zycia i do barmana. Powiedz ze chcesz swoj klucz.Potem wyjdz na dwor. kolo dzwi podpartych serem będzie klapa przypominająca lezące beczki.Wejdz, poprzestawiaj beczki i zakręć zawor.Idz do baru, rozmawiaj z rozzalonym gosciem az bedzie chciał piwa od barmana.Kiedy barman wyjdzie zwin jojo butelke z whisky.Idz do zepsutej furmanki, mlotem uderz w lewarek.Wez go i idz na skwer sprawiedliwosci.Odkurzacz uzyj na kaczce, a kacze piora uzyj na poszewce na poduszki.Idz do swojego pokoju, uzyj poduszki na lozku, sprobuj spac.Szymek powie ze nie moze. Wyjdz przez okno,wejdz przez inne otwarte okno i uzyj lewarka na spiącym gosciu. Idz spac.Idz do pizzerni. Będziesz miał pizzarinę.Idz do lasu. Daj ZNAGOWI whisky.Idz na pole z motylami.Spróbuj zlapac skrzata w siatke na motyle.Idz do opuszczonej chaty. Porozmawiaj z dzieciakami. Wyjdz z chatki przez dzwi i nie rob rzadnego kroku. Uzyj pizzariny. Zamow pizze ze wszystkim i z serem. Bierz skrzata i wracaj do miasta.Przespij sie.Potem na skwer magi do goscia za biurkiem. Porozmawiaj z nim. Jestes czarodziejem. Idz ddo OSMEGO CUDU i przejdz po wszystkich przyciskach zeby swieciły. Wejdz do windy. Pogadaj z Wieprzowiną.Zgas przyciski i idz do windy.Uzyj mlot na drzewie przed kosciolem.Wez kasztana.Idz koło swojego mieszkania. Z szafki wez koc. Wejdz do mieszkania i wejdz na dach.Zatkaj komin kocem. Org w pokoju gier otworzy okno.Idz zagrac w strzałki. Kólkiem celuj nad oknem. Potem nacisnij i trzymaj ctrl. Kiedy reka bedzie w najwyzszej pozycji pusc ctrl.Wyjmij strzalke ze sciany.Nakłuj kasztana.Idz do BEER GARDEN ROOM i wez chwytak. Upiecz kasztana.Idz do McBagiennego.Umocz kasztana w occie.Idz na działki.Znajdziesz tam puszkę z farbą.Polakieruj kasztana.W drodze do magazynu sera Będzie boczna uliczka. Ze smietnika na koncu wez kota.Potem podejdz do psa.Koło niego bedzie smietnik. Otworz go i zabierz buta.Daj go psu. Bedziesz miał sznurowke. Zawieś na niej kasztana.Idz do chlopakow grających w pilke.Rozmawiaj z nimi. potem idz do otworu kanalizyjnego obok.Zapukaj do drzwi. Bedą chcieli chasło.Idz znowu do chlopakow i zapytaj sie o haslo.Beda chcieli nowa gre. Uzyj dziurawą siatkę na motyle na okienku i rozmawiaj z chłopakami.Potem wystukaj hasło w studzience. Najpierw wystukaj je sobie o stol i kiedy wejdziesz w rytm to uda ci sie je wystukac w grze.Graj z chłopakami w kasztany o czarodziejskie pioro. Kiedy je wygrasz daj je wieprzowinie. Fałszywe dokumenty daj goblinom, dostaniesz pelikani rog. Polec na bagna.Porozmawiaj z drwalem.Wejdz po pnączach na skałe i strąc jojo pszczele gniazdo.Wez siekiere. Odkurzac uzyj na pszczelim gniezdzie.Wejdz po pnączach na skałe.Siekierą odetnij pnącza.Idz po skale. Znajdziesz ruchome piaski.Poruszaj sie za stworkiem. Po piaskach zejdziesz ze skały.Wez pnącza.Podejdz do brzegu. Podplynie krokodyl.Uzyj na nim rękojesc od siekiery. Poten uzyj na nim pnącze.Wejdz na krokodyla i podpłyn do wyspy z księzniczką.Porozmawiaj z nią.Jojo strąć kule z chomikiem.Wejdz na krokodyla.Popchnij Chomika na brzeg. Wyląduj i wez chomika. Idz na działkę(?) druida. Sprobuj wejsc po drabinie. Potem uzyj na niej chomika. Idz pogadac z druidem. Musisz zdobyc 3 rosliny.Wejdz do jego chatki. Za 1 razem druid stawi opor, ale potem mozna wchodzic.Wez tłuczek z mozdzierzem (to jest jeden przedmiot) i zaostrzony kijek. Niedaleko mostku na wyspe z prawnikiem bedzie bajorko ze smoła. Uzyj na niej dzwon i zaostrzony kijek. Na kijku w smole uzyj wazniejszą czesc siekiery.Płyn na wyspe z ksiezniczka.Obejdz głaz. Nacisnij i przytrzymaj shift i wejdz na glaz. W małym otworze zobaczysz kwiat. Uzyj na nim zielnik. Zejdz ze skały i obejdz ja znowu. Uzyj chomika na małym tunelu. Potem oddaj go księzniczce. Dostaniesz nauszniki. W drodze na wyspe z karmnikiem bedzie wodospad. Za nim bedzie kolejna roslina. Uzyj zielnik i ja wez. Potem plyn na wyspe z karmnikiem. Na karmniku uzyj dzwonu ze smola. Potem uzyj sezamu. Wez ptaka. Płyn do mięsozernej rosliny. Uzyj na niej zielnik. Potem daj jej ptaka. Obejdz ja od lewej strony, Trzymając sie jak najblizej (w miarę mozliwosci) lewej strony. Potem na malej roslinie uzyj zielnik i ja wez.Przez mały tunel opuscisz pole z miesozerna rosliną. Idz na wyspe z prawnikiem. Pogadaj z nim. Potem uzyj tasaka na spiącym drzewie. Potem uzyj na nim nauszniki.Przejdz po nim na wyspe z Bagiennym.Pogadaj znim. Sprobuj jego bigosu. Szymek go odrzuci (zwymiotuje). Daj druidowi wszystkie rosliny. Da ci gin. Bedziesz pijany. Idz szybko dobagiennego i pogadaj z nim.Plyn na wyspe z karmnikiem. Zaspiewaj glazowi bagienna piosenke.Wejdz do srodka. Zapamietaj tą glupią piosenke, bo w 6 rozdziale bedzie otwierala kamienne usta bagniaka w Nexusie. W grocie Bagiennego znajdziesz bajer do smarowania i rękawice kuchenne.To pierwsze uzyj na rozbitym ulu (na wyspie początkowej).Będziesz miał miód. Oblej nim prawnika. Potem uzyj na nim pszczół. Idz do ogródka druida. Uzywaj zielnika na roslinach, az znajdziesz antidotum na uządlenia pszczól. Uzyj rekawice kuchenne na elektrycznej drabinie. Ustaw latarnie tak, zeby swiatlo padalo na kwiaty antidotum. Potem znowu uzyj rekawic zeby zejsc i zerwij kwiat. Uzyj go na tluczku z mozdzierzem. Potem powstala papke uzyj na bajerze do smarowania. Uzyj antidotum na prawniku. Porozmawiaj z Bagiennym i ROZDZIAŁ 4!!! Opis 4 rozdziału: Wez szklanke z lady baru. Idz do magazynu sera, za siatką jest plyta.Uzyj chwytaka na stole bilardowym w games room. Idz do lasu. Uzyj zielnika na spiącym listowiu i wez je. Idz do dziury z facetem. Uzyj monety na krecie.Potem uzyj plyty na krecie. Idz do klanu biyewnych brod. Dodaj listowie do wywaru>Uzyj szklanki na wywarze.Polec pelikanem do wulkanu.Uzyj kreta na zlocie. Uzyj wywaru na skrzyni.Uderz mlotem w gong. Zawies dzwon i znowu uderz. Wez plyte i idz do kalipso i ROZDZIAŁ 5!!!!!!!! Poradnik do 5 rozdziału: Idz do rozwalonej furmanki, pogadaj z gosciem. Idz do wejscia na turniej, porozmawiaj z Gandalfem.Idz spac, wroc wieczorem. Potem fajerwerki.Ctrl to czerwony, alt niebieski, lewo zolty a prawo zielony. Klawisze naciskaj gdy kolorowe symbole znajda sie na zielonej kratce.Potem wyjdz z turnieju, idz spac. Rano idz na karnawal.Zagraj w wodne derby.Wodą celuj nie w czarne pola, tylko w te brązowe.Dostaniesz zolnierzyki.Zagraj w kaczki. Zbij 20, dostaniesz pluszowego misia.Pogadaj z krolem karlow, daj mu mlot.Idz za plecy diabla i pogadaj z nim, wtedy karzel wygra i dostaniesz koszulke.Idz do pchlego cyrku, na pchlach uzyj pluszowego misia.Kup obok wate cukrową.Idz na pole woodoo, ale nie przestawiaj przełącznika, tylko kucnij i idz tunelem. Znajdziesz sie za kolem fortuny. Wez magnes.Wroc tunelem. Zagraj w kolo fortuny, dostaniesz dmuchawke.Pogadaj z dzieciakiem. Idz od magazynu sera uliczką, potem skręc w lewo do innej uliczki. Idz prosto. Na koncu jest smietnik. Wez z niego kota. Uzyj kota na stole bilardowym. Potem uzyj na nim misia z pchlami. Wyciągnij zoltą i czerwoną bile. Idz do beer garden i porozmawiaj z kobietą. Daj jej wate cukrową, dotaniesz peruke.Idz do pralni. Do pralki wloz koszulke i peruke i wypierz. Uzyskasz czarną peruke.Idz na karnawal. Zagraj na automacie, nabij chociaz 1 punkt i przegraj, a dostaniesz okulary. Daj dzieciakowi czerwoną bile, bedziesz mial gume i mleczaki. Zagraj w usta klauna, ale przedtem wloz do reki zoltą bile. Kiedy zaczniesz grac, nacisnij UZYJ. Kiedy usta klauna bedą otwarte na maksa nacisnij klawisz AKCJA.Wygrasz lalke Kumama. Idz na pole woodoo. Nacisnij przelącznik. Pogadaj z diablami tak, aby zaproponowali ci lalke woodoo. Potem pogadaj z nimi drugi raz. Dostaniesz lalke woodoo. Idz do przyczepy z akupunkturą. Daj diablom lalke woodoo. I tym sposobem mamy Kumama Rabarbarzynce. Teraz pora na Jar Nina. Idziemy do kosciola tylnym wejsciem.Odczytujemy tabliczke. Potem wzosimy sie pelikanem i lecimy w nowe miejsce. Wciągamy odkurzaczem prochy Jar Nina.Wracamy do Poliganis. Kolo chaty kontrolnej w lesie jest konar, pod ktorym lezy naszyjnik. Korniki beda chcialy bron. Daj im zolniertzyki. Wez naszyjnik. Wloz go do sloju dusz. Kolo drzwi do twojego pokoju jest lustro. Stan przed nim. Poczekaj az duch Jar Nina zacznie cos mowic a wtedy otworz sloj dusz.Idz do kalipso. Daj mu ducha i prochy. Masz juz Jar Nina. Tera Ksiąze Odwazny. Idziemy spac. Zmieniamy kolor szaty na fioletowy, wkladamy okulary i peruke. Idziemy na turniej. Wchodzimy do namiotu księzniczki i rozmawiamy z nią. Dajemy jej zabe. Masz Księcia. Jeszcze Mellisa Laska. Idz do chlopca w powietrzu. Dmuchawką zestrzel lewy i prawy balon. Kiedy furmanka z serem bedzie pod nim, zestrzel ostatni balon. Idz do magazynu sera i poczekaj na fure sera. Masz tera furmanke.Zaparkuj ją pod kosciolem.Idz do pomieszczenia z liną od dzwonu przy glownym wejsciu do kosciola.Kiedy bedziesz sie bujal na linie, naciskaj rytmicznie Ctrl. Bedziesz na dachu kosciola. Porozmawiaj ze zlodziejką.Zejdz na dol. Podjedz furmanką tak, zeby mozna na nią zepchnąc olow.Wejdz na dach i zepchnij olow. Pojedz furmanką na most. Zarwie sie.Idz do lasu. Uzyj wykrywacza na smoku.Polącz kij z gumą. Potem polącz to z magnesem. Narzędzie polącz z maslem.Powstaly przyrząd uzyj na smoku. Masz klucze do chaty kontrolnej. Idz do niej. Udzerz jojo w klodke na suficie.Wyjdz iwejdz podrabinie. Poskacz po klapie. Wez karnister z benzyną. Polej nię kolowrotek. Potem uzyj na kolowrotu soczewki. Idz na tajemniczą wyspe. Poziom wody opadl, więc dostaniesz sie na nią po linie od lodki. Porozmawiaj z Melisą. Teraz masz wqszystkich bohaterow. Idz do kalipso.Runt was uwięzi. Porozmawiaj ze wszystkimi po 2 razy. Potem bedziesz mogl prowokowac Kumama. Obrazaj go, az cie zabije. Bedziesz przed hotelem.Idz do beer garden. Porozmawiaj z chlopakiem.Aby wygrac w hustaniu, to kiedy szymek bedzie maksimum do gory to od razu zacznij trzymac dol, a jak max na dole, to od razutrzymaj do gory. Kiedy wygrasz wez opone, przywiąz ją do stolika. Kalipso kaze ci wtedy uratowac kompanow.Lec pelikanem do nowego miejsca. Zmien kolor szaty na czarny. Idz tylko pocieniach. Przy tuneliku zrob pare krokow do przodu. Uslyszysz spiew to wczolgaj sie do tuneliku. Kiedy trole przejdą i nie bedzie slychac ich krokow, to szybko wyjdz i predko po cieniach w lewo, bo trole sie wracają. Wyjmij list ze skrzynki. Polec pelikanem do poliganis.Idz do warzywniaka. Wsadz w otwor list. Wyrzucą przez okno skrzynke kalafiorow. Idz do magazynu sera. Wez grubego dzieciaka. Uzyj go na kalafiorach. Nie bedzie chcial jesc więc uderz go jojo. Gdy zje, wejdz do skrzynki po kalafiorach i ROZDZIAŁ 6 (ostatni)!!!!
  13. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Dlaczego wszyscy publikują moje poradniki??? Nie łamcie moich praw autorskich :)
  14. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Nie jestem nulinką i jeśli chcesz to tego nie czytaj tego posta. Kiedy widzisz jak pochodnia wystrzeliwuje nowy ogien to zmien swoj kolor szaty na ten sam co kolor kuli z wyrzutni. Wchodz po schodach az przy koncu zobaczysz w scianie dzwignie. Przesuń ją. Pochodnia jest wyłączona. Teraz spokojnie idz na gore i wejdz po drabinie.
  15. michu0001

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Sorki ale cos nie tak z tym linkiem. Trzeba jeszcze wejsc w dział QAF.