Blackie73

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Blackie73

  • Ranga
    Obywatel
  1. Pewnie że chciałbym poszaleć znowu w prawdziwego nowego Gothica. Arcania jest w porządku, ale to nie Gothic.
  2. Kacper, ten patch nic nie zmienił. Pablo, mam C2D 4500 i kartę 3850. Jaką łatkę do procesora instalowałeś?
  3. Pablo, napisz co zrobiłeś, bo mam to samo i nie mogę sobie poradzić.
  4. Blackie73

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Mnie też pomogło. Wreszcie widzę co wpisuję. Kody nawet działają. Zdobyłem dzięki kodom piąty artefakt Adanosa, ale niestety nic to nie dało. Ani Rhobar ani Xardas nie chcą ze mną rozmawiać o artefaktach.
  5. Blackie73

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Chyba tak zrobię. Dam sobie parę dni odpoczynku, ukoję skołatane nerwy, a potem rozpocznę grę od nowa. Tym razem jednak będę bardziej dokładny w wykonywaniu zadań.
  6. Blackie73

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Jeśli chodzi o kody, to zmieniłem odpowiednią linjkę w pliku i to wszystko. Kod god działa, bo sprawdzałem. Co do reszty kodów, to nie działają. Jednak pewności nie mam, ponieważ gdy otwieram konsolę, to nic w niej nie widać. Sama czerń i to wszystko. Więc w sumie nawet nie wiem co wpisuję. Z kamieniami w Nordmarze raczej niczego nie namieszałem. Nie mogę umieścić kamienia w piedestale i już. Gość się schyla, jak gdyby chciał kamień tam umieścić, i nic. Wstaje i sterczy przed piedestałem. Z kluczem do celi w Lago może być niezły pasztet. Wybiłem wszystkich, ale klucza nie mam. Gdy walczyłem ciało dowódcy Lago zniknęło! A klucz razem z nim. Z kolei niewolnika w Monterze nie ma, bo Monterę wyzwoliłem. Wykopaliska są puste. Myślałem że gdzieś uciekł i skrył się, jednak nigdzie go nie znalazłem. Postanowiłem więc użyć kodów. Ale coś mi to nie wychodzi. Wpisywałem kod na Artefakt Adanosa - na jeden z pierścieni - i guzik. Co trzeba zrobić, aby widzieć co się wpisuje w konsoli? Czy przed kodem trzeba dodać polecenie Give?
  7. Blackie73

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Na tę grę czekałem z niecierpliwością. Gdy się doczekałem, zakupiłem ją, i odłożyłem na miesiąc na półkę. Wreszcie nadeszła chwila rozpoczęcia trzeciej części Gothica. Grę rozpocząłem jakieś dwa tygodnie temu. Gram w nią do dziś. Choć bardziej snuję się bez celu po mapie, niż gram. Wiele misji wykonałem, wiele miast wyzwoliłem, spore uznanie w oczach buntowników zdobyłem. I to wszystko. Niektóre elementy gry - konieczne do jej ukończenia - są mocno niedopracowane. Mocy przodków w grobowcach w Nordmarze nie mogę zdobyć, bo mimo posiadania odpowiednich kamieni, za czorta nie pasują one do właściwych piedestałów. 12. Pucharów Ognia nie mogę zdobyć, bo niewolnik z Montery, który to posiada jeden z nich, gdzieś w cudowny sposób wyparował. A pucharek razem z nim. Artefakty Adanoasa w bliżej nieokreślony sposób zniknęły z mojego ekwipunku. Miałem 5, mam 4. Mogłem gdzieś je przypadkowo sprzedać. Jednak rozpoczynając grę, miałem nadzieję, że chłopaki nie zrobili błędu twórców Morrowinda - ważny przedmiot można tam było sprzedać, i stracić możliwość ukończenia gry - jednak mocno się myliłem. Tu też niektóre ważne gadżety można przypadkiem sprzedać. Utkwiłem niestety w martwym punkcie. Artefaktu nie ma, kamień nie pasuje, niewolnika z pucharem brak. Zastanawiałem się nad wpisaniem kodu dającego Ognisty Puchar. Jednak u mnie działa tylko komenda "god". Reszta nie. W chwili bezsilności wyciąłem w pień całą ludność pustynną, wszystkich napotkanych orków i wyzwoliłem wszystkie miasteczka. Ot, nabiłem punktów doświadczenia i tyle. Jednak to nie rozwiązało problemu. Nawet któregoś z magów na pustyni nie mogę uwolnić, bo nigdzie nie ma klucza do celi. Miałem nadzieję, że rozmowa z nim coś wniesie do gry. Ale on dalej siedzi w celi, a ja pałętam się po mapce. Czy ktoś wie, jak ten problem rozwiązać? Czy twórcy nie przewidzieli takiego postępowania gracza i muszę rozpocząć grę od nowa?