Xanax

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1042
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Xanax


  1. Dnia 29.08.2015 o 12:19, Azazell napisał:

    Kurcze tak sie zastanwiam ja kto jest liczone...

    Trak0 - to jest po prostu celność, która jest wyliczana wiadomo z cech bohatera, ekwipunku
    itp..
    I teraz tak.. Jeśli mam bohatera który ma wartość Trak0 = 10 i zaatakuje jakiegoś stworka
    który ma KP powiedzmy 5 to wtedy odejmuje się 10-5= 5 i wykonuje się rzut kostką i musi
    wyjść 5 lub więcej.. I teraz gdy rzutem kostką wyjdzie powiedzmy 7 to rani wroga czy
    od razu go zabija? Tego właśnie do końca nie czaję :)

    Nie, Trak0 nie określa czy zabijasz przeciwnika, czy nie. Tak jak napisałeś jest to tylko celność, czyli określenie w trakcie rzutu na atak trafienia lub nie trafienia przeciwnika. Wynik rzutu na atak ma wpływ na obrażenia tylko wtedy, gdy wyrzucisz 1 - oznacza chybienie krytyczne i brak obrażeń; lub gdy wyrzucisz 20 - oznacza trafienie krytyczne i podwojone obrażenia. Same obrażenia wyliczane są osobnym rzutem odpowiednią kością na podstawie cechy broni, której używasz. Wszystkie bronie mają określone zadawane obrażenia, np. 1k8 - oznacza to rzut jedną kością ośmiościenną, czyli możliwe obrażenia to 1-8 punktów plus modyfikatory wynikające z cech postaci. Analogicznie 2k6 oznacza rzut dwiema kośćmi sześciennymi, a więc obrażenia 2-12.

    Dnia 29.08.2015 o 12:19, Azazell napisał:

    Druga sprawa jak to będzie jeśli np bohater ma Trak0 wartości 5 a wróg ma KP 10? :)

    W takim przypadku, kiedy wynik rzutu na atak jest ujemny, trafienie następuje przy dowolnej wyrzuconej liczbie, z wyjątkiem 1 (chybienie krytyczne).


  2. Dnia 24.05.2014 o 19:05, maniekk napisał:

    Panowie, czy po walce z żywym przeciwnikiem dostajemy losowo jakąś jego kartę? Pytam,
    bo pojawiło się u mnie dużo kart, a w zakupionych boosterach ich nie było.

    Nie. Możliwe, że dostałeś nagrodę za jakieś osiągnięcie. Ewentualnie talię Sanctuary do formatu Standard, która była rozdawana po wyjściu Base Set 2.


  3. Jeśli idzie o modowanie Morrowinda, to warto trochę nad tym posiedzieć, bo można uzyskać naprawdę świetne efekty. Poniżej linki do paru screenów z mojej obecnej wersji. :)

    http://pl.tinypic.com/r/2dlufk2/8
    http://pl.tinypic.com/r/2cfwfok/8
    http://pl.tinypic.com/r/5x1qvd/8
    http://pl.tinypic.com/r/352eqsy/8
    http://pl.tinypic.com/r/2qiryma/8
    http://pl.tinypic.com/r/9qia0j/8
    http://pl.tinypic.com/r/2pzmnt1/8
    http://pl.tinypic.com/r/2db1f79/8
    http://pl.tinypic.com/r/2m5gge8/8
    http://pl.tinypic.com/r/8zhetk/8
    http://pl.tinypic.com/r/n48cio/8
    http://pl.tinypic.com/r/212cndl/8
    http://pl.tinypic.com/r/2po5hqb/8

    Odnośnie pakietów tekstur, to najlepiej zdecydować się na początek na jeden (polecam Visiual Pack 3), a potem szukać paczek do konkretnych elementów, które nam nie odpowiadają. Pamiętać też trzeba, że pakiety nie zmieniają absolutnie wszystkich tekstur, więc warto zapoznać się z opisami.

    Oprócz wspomnianego Visual Packa polecam jeszcze tekstury autorstwa Darknuta zmieniające wszystkie pancerze, mody Vurta dodające nowe modele drzew i animowaną trawę (oddzielne mody do poszczególnych regionów, wymagają konwersji), Better Bodies, Better Heads, jakiś mod polepszający wygląd ubrań (Better Clothes) i oczywiście obowiązkowo MGE XE oraz Morrowind Code Patch. Instalacja samych tylko powyższych modyfikacji znacznie polepszy doznania wizualne w czasie rozgrywki. :)


  4. Dnia 03.07.2013 o 22:21, Fimbulvinter napisał:

    > Zostawiaj na glebie. Wytrawni gracze w morro mają graciarnie na ziemi ^^
    > http://www.img.ie/25cac.jpg

    Nieźle to wygląda. Zacznę to wywalać na glebę ale w jakimś modzie na chatę bo tak u
    Kajusa to nie bardzo. Ukradnie coś jeszcze.

    Ja za to polecam mod A good place to stay (jest gdzieś do ściągnięcia wersja PL, ewentualnie samemu można przekonwertować). Naprawdę przestronna chałupa w Balmorze. Jeśli chcesz mogę wrzucić potem jakieś screeny.


  5. Chyba wiosna idzie, bo ludzie do Morka wracają. :D
    Również postanowiłem odświeżyć sobie tę cudowną grę. Oczywiście bez modów ani rusz, więc pracuję obecnie nad swoim własnym Overhaulem. Folder Data Files waży mi już 3,5 GB, a wszystko nadal in progress. :) Efekty jednak są, zwłaszcza że ten nowy MGE XE jest naprawdę dobry i nawet kompletnie niezmodowana wersja wygląda o niebo lepiej.

    Dwa screeny dla zainteresowanych (więcej nie chce się zmieścić). Ciężka praca popłaca. ;)

    20130226205455

    20130226205509