Arthemus

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Arthemus

  • Ranga
    Robotnik
  1. Arthemus

    Blizzard o grach MMO i nie tylko

    Na boga, toc nie każda gra musi byc od razu MMO. Takie gry maja swoj specyficzny styl i nie kazdemu odpowiada, juz nie wspominajac o oplatach. Dla mnie osobiście MMO sa zniechacające ze względu na ich cel utrzymania gracza jak najdluzej prze kompie, i totalny brak mozliwosci ich ukonczenia, juz nie wspominajac o schematycznosci. Nie kazda gra nadaje sie na mmo, i osobiscie jestem szczesliwy jak dziecko ze nie zrobili mmo z Diablo
  2. Arthemus

    Diablo III - temat ogólny

    Pokombinowac - jak najbardziej. Ale uciekac przed kazdym ciosem? Zdecydowanie nie. Dlatego uważam Diablo byl tak swietnym bossem - gdyz mozna bylo troche z nim sie potluc, ale nie byla to nudna walka z myszka na potworze i reka na miksturkach , bo jak szykowal sie piorun to sie wialo gdzie pieprz rosnie. Takie odskakiwanie przed kazdym ciosem niszczy realizm walki, sprawia ze nie jest przyjemnoscia dla oka. Mozna by zaimplementowac jakies silne, odrzucajace ciosy, ale nie takie zeby trzeba bylo przed nimi uciekac, albo zeby nie wylaczaly postaci z walki na 5 sekund Jesli nie bedzie mozna tankowac i pobawic sie w ostra walke wrecz barbarzynca, to kim? Nie zrozum mnie zle, za tankowaniem czarodziejek tez nie jestem. Ale chcialbym zeby to na prawde byla walka, a nie antyczy styl kung-fu komara Kazdy boss powinien miec jakies ciosy specjalne, takie dla uatrakcyjnienia konfliktu, ale tak jak mowisz nie powinny to byc jakies nuki. Co do odgryzania glowy przez koncowego bossa to wydaje mi sie ze jest to raczej cos w stylu killing animation ktore zafundowal nam Relic w DoW''ie - jak dla mnie bomba
  3. Arthemus

    Diablo III - temat ogólny

    Hehe wiesz juz mi sie chyba na temat grafiki wyczerpaly argumenty ;P Czy by była mroczna czy bajkowa, mi to tak naprawde jakos okropnie nie przeszkadza. Pozostaje tylko cieszyc sie ze nie mamy tu grafiki jak w wormsach. Chyba mimo wszystko ważniejsze jest, żeby lokacje były ciekawe i roznorodne, z duża iloscia detali. Niepowtarzalne. Jesli tak nie jest, to o moczny klimat tez ciezko, bo jedyne co sie z tego wyciagnie to nuda No na pewno wiało by nuda gdyby poszli na sama mase, bo ile mozna zabijac identycznych potworow, ale puki co juz teraz widzieliśmy dośc sporą różnorodność. Bo w pojsciu na mase nie chodzi o to zeby postac zabijala szybciej niz potowor jest w stanie uderzyc. bo wtedy to ciezko o jakies napiecie, powinni to zrobic w ten sposob zeby ta masa stanowila jakies zagrozenie. A i widac ze jak na razie zaczeli manewrowac, bo widac zarowno jakies tam demony i berserkerow jak i liczne zombie. Dla każdego cos miłego ;P. W dodatku gdyby potowy mialy sie cechowac duza sila to rowniez by zepsulo naszego faworyta czyli mur na glowy :P bo ani widok potowra by ktory by to przezyl by mnie nie cieszyl, a gdyby nie przezyl to kazdy by biegal i zaganial takie potworki pod jakies mury. bo tak by bylo latwiej. Na koniec dodam jeszcze ze pomimo wspolpracujacych potworkow i takich tam 1 rzecz mi sie nie podobala. Rozumiem ze z diablo nie stalo sie cala walke naprzeciw niego machajac toporkiem, ale jesli ze wzgledu na specjalne ataki walka z bosami (i nie tylko) ma wygladac na zasadzie Hit & Run (albo w przypadku barby Hit & Jump) to jest to na razie rzecz ktora bym zaznaczyl jako powieksza wade.
  4. Arthemus

    Diablo III - temat ogólny

    Zwróc jednak uwage, że choc D2 z ogolu mrocznym bylo to rownierz zdarzały sie malo mroczne lokacje. Osobiście 1 akt z zielona trawką oraz jego czerwony diablikami nie zawsze pasowal do tego wzorca. No tutaj zrobili chyba zwrot o 180 stopni i teraz mrok bedzie w mniejszosci No akurat tutaj doszedłem do wniosku ze musze przeredagowac swój argument: w końcu to był gameplay- na bank bohater zabijal mobki o pare lvli nizsze od niego i takie tam, przez caly gameplay ktos widzial zeby naprawde z hp zrobilo sie gorąco? bo ja nie. Mysle wiec ze co do poziomu trudnosci gry to jeszcze nie mozemy sie wypowiedziec. Osobiscie mam jednak nadzieje ze zamiast jakosci poszli na mase mobkow, dla mnie im wieksza sieka, tym lepiej. Dla dodania nadziei porownal bym tutaj D2 i titan quest. W Titanie gierke mozna bylo przejsc nie odwiedzajac zadnej lokacji dwa razy, wszystko jednym ciagiem. W diablo cos takiego znacznie utrudniało życie i sam niejednokrotnie odwiedzałem dobre lokacje zeby zwyczajnie pofarmic A juz nie trzeba, zczaiłem. Chodzi o Abominacje, czy jak to tam bylo w polskiej wersji. Sory ze nie zczailem od razu, po prostu na slowo boss od razu skojarzylem tamtego wielkiego, jak slowo chipsy z lays''ami. Dodam na koniec, że chłopaki mogli przynajmniej zachowac pozory i nie nazwac nowej postaci Witch Doctor, tu sie zawiodlem. I swiecace bronie tez mi nie pasuja, za bardzo mi tu D&D daje. Choc nie powiem pomysl z rozwaleniem muru na zombiakow byl bombowy, btw ciekawe jak inne klasy pokonaly by tamten rozwalony most
  5. Arthemus

    Diablo III - temat ogólny

    Nie za bardzo dbam o wybuch zwłok, ale jestem jak najbardziej za zeby ciala zostawały możę bedzie mozna wlaczyc takąopcje? Bo biorac pod uwage ilości mobkow to mysle ze ciała mogły by sie stac sporym obciażeniem. Ale jesli o mnie chodzi to ciala zamiast zostawac mogły by spadac z mostow, co bylo i jest fenomenalne, a w takim titan quest''cie trzeba sie bylo nieźle nagłowkowac żeby kogos zrzucić
  6. Arthemus

    Wymagania gry Stalker: Clear Sky znane?

    Mam nadzieje że te wymagania bedą miały jakies pokrycie, nie jak to mialo w przypadku "jedynki". Co jak co ale chłopacy mieli fajny pomysł tylko że zabrakło im troche czasu, przez co ani nie wysza taka jak chcieli, anie nie miała tego czegoś. Tak przynajmniej ja widze Cień Czarnobyla
  7. Cokolwiek to będzie pewnie ominie PC''ta szerokim łukiem. Coprawda ja mam dosyć osobliwe podejście do Microsoftu, raczej podobne do tego jakie niektózy podobno mają do EA, które z resztą preferuje. Cokolwiek ze nowinke tam pokoża pewnie nie będzie ani warta swojej ceny, ani tak na prawde sprawna.
  8. Arthemus

    Diablo III - temat ogólny

    Uważam że ta i tak moi zdaniem nie az tak strasznie bajkowa grafa wcale nie jest taka zła. Oczywiscie, ma swoje plusy i minusy, bo mimo dosyc pozytywnej opini uwazam ze chlopaki z ta tęczą już przegieli. Brak mrocznego i dołującego klimatu ma zalete taką, żę w gre bedzie sie zwyczajnie przyjemniej grało, bez potrzeby zażywania leków antydepresyjnych. Kulki leczaca choc kontrowersyjne ze wzgledu na swoj lekki konsolowy odór jednak uplynnią całą rozgrywke i z czasem sie do ich przyzwyczaimy. Patrząc na tego gameplaya nie mozna nie dostrzec tak na prawde rzeczy najważniejszej - ogromnej grywalnosci. Wszystko sie wydaje takie proste i przyjemne z duża doza satysfakcji . Osobiście uważam ze gra nie powinna była po godzinie przypominać pracy, a bajkowa grafa jest jednak krokiem w tą strone. Jak na razie - ja kupuje A i jeszcze jedno: jakiego undeada z war'3 przypominał końcowy boss? nie wiem czy byłem zbyt wpatrzony z podziwem jak odgryza komuś glowe, czy możę po prostu ja tego nie widze
  9. Arthemus

    Nie wszystkim podoba się Diablo III

    To dopiero początkowe screeny, nie ma co robic wielkiej hecy, a i myśle że wszyscy wiedzą że grafika to mały czynnik bo ani nie uratuje beznadziejnej gry, ani nie zepsuje tak na prawde tej dobrej. Blizzard to też do pewnego stopnia artyści i nie powinniśmy im mówic co maja robic bo to w ich interesie żeby dobrze wyszlo. Uważam ze juz teraz gra prezentuje sie świetnie pod każdym względem. Kolory maja jedną wielka zaletę: sprawiaja ze gra nie przypomina pracy. A wam wszystkim mrocznym rycerzom moge co najwyzej polecic jak co gamme zmniejszyc ;P i kto wie moze jak sobie słabe detale ustawicie to sie wam tęcza nie wlączy ? :P:P
  10. Arthemus

    NWN1 i patch 1.68 PL

    Witam Mam pewien klopot. Kupilem Extra klasyke z 2 dodatkami i po zainstalowaniu 1.68 Critical Rebuild od HotU <co bylo potrzebne bo bez tego gra w skrocie mowiac nie dzialala) moje polskie znaki zostaly zastapione wspomnianymi "e" z daszkami itp. a ze mecze sie z giekra caly dzien to juz sie troche pogubilem i prosze o pomoc
  11. Mam identyczny problem co zzizzy. Tez mam podstawke na plytach CD i kupilem dodatki z ekstra klasyki (jak i on musialem grzebac w rejestrze). We Wszystkich cinematic''ach jest moja postac<po prostu tam stoi po srodku albo zastepuje postac taka jak Valsharessa. Tak samo jak on nie widze szczurow i paru portretow (rozwiazanie podane na stronie odnosnie avatarow wcale nie zalatwilo mojego problemu). Niestety moj problem nie konczy sie na tym. Nie mam ZADNYCH klas prestizowych ani atutow zawartych w dodatkach taj jakbym mial zainstalowana sama podstawke. O dziwo umiejetnosci z dodatkow takie jak upadanie lub tworzenie zbroi itp sa. Liczba dostepnych profili przy tworzeniu postaci tez jest rowna zero. Innymi slowy dodatki praktycznie nie dzialaja