Saineic

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    122
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Saineic

  1. > dla mnie 1 była cudowna z dwójką skończyłem po 4 godzinach słabo na dziki gon nie > czekam wcale jakoś nie wyobrażam sobie sztywnego rpg z animacją otwierania drzwi i > brakiem skakania i przy karzdej wspinaczce wciskanie guzika i czekanie aż tam > wskoczy myślę że za wysoką poprzeczkę już przy 2 sobie postawili Wydaje mi się, że popełniłeś spory błąd. Też przez pierwsze parę godzin wykrzywiałem się na widok tych wszystkich automatycznych animacji a mój "konsolo-sceptycyzm" sięgnął niemal zenitu, Na szczęście grywalność i fabuła późniejszych etapów zwyciężyły.
  2. Problemem jest fakt, że większość ludzi kupuję grę ze względu na tytuł. Jakby z AC III zostawić tylko to co związane z misjami morskimi (trochę rozbudować) a wywalić wszystko co związane z asasynami, templariuszami i jakimiś tam święcącymi istotami - to może gra była by ciekawa. A tak dostaniemy kolejne AC, którego główna fabuła robi się coraz bardziej rozwodniona i traci sens z każdym kolejnym odcinkiem, natomiast "każdy kolejny odcinek" jest taki sam jak poprzedni tylko ze zmienionym krajobrazem. Ale co tam klient widząc napis AC i tak grę kupi...
  3. >A grafika w RPG jest bardzo ważna(...) To z innego powodu gramy w RPG. Dla mnie liczy się fabuła, klimat oraz grywalność. Może to kwestia gustu ale według mnie W2 miał już znacznie lepszą grafikę niż Skyrim.
  4. To że grafika będzie ładna jestem pewien, natomiast bardzo ucieszył mnie fakt pełnej karczmy. Mam dość obszernych lokacji, w których przebywają trzy osoby na krzyż.
  5. Skoro kolega nie rozumie zasad działania forum to niech z niego nie korzysta. Forum jest po to aby odnosić się w do informacji zawartych w newsie. Radzę także zapoznać się ze znaczeniem słowa hejtować. Jak ktoś napisze, że np. nie lubi sandboxów bo (...) to wyraża opinię a nie hejtuje.
  6. Strasznie boje się tego otwartego świata. Jeżeli chodzi o sandboxy to zawsze obawiam się: - Mniejszego nastawienie na fabułę. - Mniejszego skupienie na kreowaniu postaci niezależnych. Zamiast jednego NPC typu Vernon Roche dostaniemy dziesiątki miałkich i płytkich, o których nikt nie będzie pamiętał po zakończeniu gry. - Mniej "żywego" świata. NPC robiący zawsze to samo niezależnie od pory dnia, nie mający własnych domów. - Szeroko rozumiana zbyt duża "losowość". Na plus zaliczyć mogę: + Brak poziomowanie stworów: To mnie zawsze dziwiło w sandboxach, że dwa wilki na każdym etapie rozwoju postaci stanowiły takie same wyzwanie. A wystarczyło by porozmieszczać silniejsze potwory w dalszych zakątkach świata, przez które przedrzeć będziemy mogli wraz z rozwojem bohatera. + Ręcznie zaprojektowane misje: Mam wielką nadzieję, że wliczają się w to także wszystkie misje poboczne i nie będzie się pojawiała nowa (losowo wygenerowana) misja zabicia potwora po każdym przybyciu do miasta. Pomimo kilku obaw mam jednak nadzieje, że CDPR stworzy Sandbox inny niż wszystkie...
  7. Saineic

    The Last of Us - już graliśmy

    > Gra moze byc fajna, nie przecze, ale nowu zombiaki? Bleh. Jakbyś przeczytał opis to byś wiedział, że to nie są zombi. btw: wiadomo czy? i/lub kiedy? demo będzie dostępne dla każdego?
  8. Saineic

    The Last of Us - już graliśmy

    > > Dość tego, kupuję PS3. > > To boli tak mocno, kiedy nie mam od kogo pożyczyć PS3, a myślę o Heavy Rain, Uncharted, > The Last of Us, God of War, Infamous, Resistance, Killzone... Dodaj koniecznie RDR. Nawet jeżeli nie lubisz GTA to RDR powinno Ci się spodobać.
  9. Informacje znalezione na wykopie (użytkownik Gorion103): CYBERPUNK 2077 teaser Director: Tomek Bagiński Story: Tomek Bagiński Cg Supervisor: Maciej Jackiewicz Animation director: Maciej Jackiewicz Executive producers: Marcin Kobylecki, Jarosław Sawko, Piotr Sikora Producer: Marta Staniszewska Senior environment artist: Marcin Stępień Character artists: Dani Garcia, Paweł Jaruga , Stanisław Marek, Tomasz Stefański , Tomasz Stryjewski Environment artists: Robert Kudera, Artur Szymczak, Marcin Więch Concept artists: Damian Bajowski, Jakub Jabłoński, Maciej Kuciara, Maciej Rębisz Additional concept artists: Jakub Bogaczyński , Adam Trędowski , Rafał Wojtunik Rendering artist: Szlum Pinkumbaum Compositing artist: Szlum Pinkumbaum Layout: Mosze Pietruszka Animators: Michał Kaleniecki, Damian Nenow, Bartłomiej Kik FX TD: Łukasz Sobisz Character TD: Bartosz Opatowiecki, Mateusz Popławski Additional 3d artists: Jarosław Handrysik, Konrad Kiełczykowski, Bartłomiej Walendziak, Sebastian Ośka, Artur Owśnicki, Kamil Pohl, Piotr Tatar, Hubert Zegardło Music: "Bullets" written by Darius Keeler, Pollard Berrier perform by Archive published by Hangman Records sub-published by Fintage Publishing B.V. published in Poland by Warner Music Poland Sp. z o.o. Sound design and mix: Kuba Pietrzak (Box Postproduction) 3d scanning performers: Katarzyna Danysz-Żelewska, Tomek Bagiński, Maciej Jackiewicz, Piotr Prokop Casting: Maciej Nawrotkiewicz Make up: Marta Domagała Costumes: Magdalena Adamczyk, Anna Szumińska 3d scanning session: IR-Entertainment Ltd. Special thanks: Arkadiusz Dorynek JUICE: Art directing: Michał Dwojak-Hara, Michał Misiński 3d artists: Błażej Kowalski, Łukasz Dziedziński, Jarosław Handrysik, Przemysław Słabiak CD PROJEKT RED: Producer: Adam Badowski Story consulting: Sebastian Stępień Cncept artist: Robert Adler Character modeler: Ovidiu Voica
  10. Fragment opisu przypomina mi trochę fabułę filmu Strange Days. Edit: Widzę że nie tylko mi.
  11. Według prawa opłacanie abonamentu za cyfrę nie zwalnia z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Z tą jednak różnicą, że wcześnie mogłeś wyrejestrować odbiornik TV i problem z głowy. Po zatwierdzeniu nowego projektu będziesz mógł mieszkać nawet w gliniance bez prądu a i tak zapłacisz.
  12. Nie sądziłem, że na tym świecie żyją jeszcze ta naiwni ludzie, którzy sądzą, że ktoś Ich okrada dla Ich dobra. @Fang - Usuń ten post bo jeszcze komuś pomysł podsuniesz!
  13. Saineic

    DOTA 2.0 od Valve

    Przez pół roku nic nie dostałem. Wcześniej przez ok. 4 miesiące czekałem na zaproszenie do bety, a teraz w ciągu miesiąca dostałem 4 "gifty" by zaprosić znajomych. Po prostu twierdzę, że dostanie do bety jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
  14. Saineic

    DOTA 2.0 od Valve

    Chyba coraz bliżej końca bety. Skoro Valve rozdaje kolejne dwa zaproszenia.
  15. Na pewno chodziło mu o "The Last of Us". Bohaterka początkowo wyraźnie stylizowana na EP, po liftingu lekko odmłodzona ale podobieństwo (może przypadkowe?) nadal pozostaje.
  16. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Miałeś rację, że to dodali z dzisiejszym patchem. Ciekawe co jeszcze zmienili.
  17. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    A niby jak je robisz?
  18. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    U mnie też nie było tej opcji, pozostało tylko zwabienie go do jaskini. Mam pytanie czy odblokowanie DLC za pomocą kodów może przynieść jakieś negatywne reakcje ze strony twórców? Ban na Steam etc.?
  19. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Udało się komuś uwarzyć miksturę z czapki błazna, dającą +2 do talentów z atrybutu cwaniactwo? Posiadam 3 przepisy na mikstury zwiększające talenty ale tylko podczas warzenia tego przepisu czapka błazna znika z ekwipunku nie dając w zamian mikstury.
  20. Saineic

    Wiedźmin 2 - temat ogólny

    P.S Was też dobija ta nachalna reklama na forum, która włącza się praktycznie co kliknięcie?
  21. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Nie pamiętam dokładnie skąd mam dłuto ale na pewno kupiłem je przed Nożem/sztyletem rytualnym (nie pamiętam dokładnej nazwy). Nóż kupiłem chyba u tej szamanki obok Chani dopiero po poznaniu Voodoo - wcześniej go tam raczej nie było. Sam mam pytania: 1.Wie ktoś może czy w grze można spotkać prawdziwego tresera małp? Spotkałem niby dwóch i każdy sprzedaje mi tresowaną małpę nie ucząc przy tym zdolności. 2.Czy umiejętność Rytuał ma wpływ na siłę mikstur zwiększających na stałe talenty? Na razie dostaje informację, że zrobione przeze mnie mikstury dają +2 do talentów.
  22. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Na drugiej wyspie może zdobyć przynajmniej: . Na tej wyspie kupiłem też , który prawdopodobnie służy do oprawiania niestety nie miałem okazji tego przetestować. Z tego co sprzedają tubylcy mogę przypuszczać, że w grze powinniśmy znaleźć jeszcze przedmioty służące przynajmniej do pozyskania:
  23. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    A to nie jest tak, że dopiero po tym jak odblokowujesz daną umiejętność możesz kupić przepis?
  24. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Na pewno był na pierwszej wyspie w obozie piratów ale nie pamiętam u jakiego sprzedawcy.
  25. Saineic

    Risen 2 - Temat ogólny [M]

    Też miałem opory przed sprzedawaniem ich ale odkryłem jedną zależność. W każdej z eksplorowanych świątyń jest wystarczająca liczba posążków pozwalająca na "obsługę" znajdujących się w nich piedestałów. Jedyne miejsca niedostępne to chyba te do których może wejść małpka ale tego jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić.