MorTimer
Gramowicz(ka)-
Zawartość
384 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO MorTimer
-
Ranga
Brygadzista
-
> Czyli bez kierownicy nie podchodź? Szkoda, bo trochę liczyłem na coś bardziej w stylu > Forzy gdzie można swobodnie grać padem i też jest fajnie. Mozna grac padem, tylko trzeba kilka asyst sobie do tego wlaczyc. Pelnie przyjemnosci z gry odkrywa sie jednak dopiero grajac dobra kierownica.
-
Wlasciwie caly ten zwiastun sklada sie z ujec z gry.
-
DANI Pedrosa, nie Daniel.
-
Next Car Game zarobiło w ciągu tygodnia milion dolarów
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Niah, a ja nadal nie jestem przekonany do pomysłu Steam Early Access. > {...} > ja tylko wyraziłem swoje nie do > końca ukierunkowane zdanie, ale nie potrafię patrzeć na to do końca przychylnym okiem > :). Early Access nie jest dla kazdego... nie kazdy ma ochote uzerac sie z nieukonczonymi systemami, z brakiem elementow i surowoscia rozwiazan. Jezeli jednak nie przeszkadza to komus... niesamowicie satysfakcjonujacym jest, przygladnie sie ewolucji produktu i, w niektorych przypadkach, realny wplyw na to, jak gra bedzie wygladac ostatecznie. Ja osobiscie czerpie spora przyjemnosc z Project CARS i sama ewolucja tej gry i droga jaka przeszla przez ostatnie dwa lata jest niesamowita. NCG jest kolejnym projektem, ktory z przyjemnoscia wsparlem tak jak i DayZ i wiele projektow z Kickstartera. Wszyscy marudza, ze nic sie nie zmienia i tylko kolejne CODy i NFSy wychodza co roku, ale nikt nie ma ochoty zmienic tej sytuacji gdy ma ku temu okazje... -
Next Car Game zarobiło w ciągu tygodnia milion dolarów
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"Hell Yeah" az mi sie cisnie na usta w zwiazku z tym artykulem. W gre uwierzylem na tyle by wesprzec ja na Kickstarterze i, po odwolaniu tegoz Kickstartera, zakupic na Steamie jak tylko sie pokazala. Nie zaluje tego zakupu ani troszke a gra jest idealnym przerywnikiem na imrezach, nawet w obecnym stadium i robi niesamowite wrazenie na kazdym, kto jej sprobuje. Polecam kazdemu, kto mile wspomina FlatOut tak pierwszy jak i drugi :) -
Kingdom Come: Deliverance - Średniowieczne RPG od naszych południowych sąsiadów trafiło na Kickstartera
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Obecnie survivalówki robią furorę, więc skoro twórcy nie mogą znaleźć wydawcy to ich > przechwałki muszą być mocno przesadzone. Wydawanie gier to jest powazny biznes obecnie i zaden wydawca nie podejmie sie promowania produktu, ktory moglby zagrozic jakiekowiej innej marce z ich portfolio a chec podejmowania ryzyka z ambitnymi projektami jest znikoma. Czekalem na tego Kickstartera i jak tylko sie taka okazja pojawila wsparlem ten prjekt swoimi pieniazkami :) -
> Model jazdy był mocno krytykowany w Project CARS. Poprawili go już? A jak wygląda sprawa > oprawy graficznej? Gram sobie w Assetto Corsa i na razie nie zachwyca. Zastanawiam się > więc czy ja coś źle ustawiłem, czy jeszcze grafika jest w wersji alpha/beta :) Model jazdy w pC zalezy od tego w jaki samochod wsiadziesz i jakie opony zalozysz poniewaz rozne modele sa na roznym poziomie zaawansowania. Z kolei model prowadzenia samochodow w AC jest bardzo przyjemny i daje niesamowite czucie toru przez kierownice (nie wyobrazam sobie jezdzenia inaczej niz grajac na kierownicy). Grafika w AC... nie wiem co za problem z grafika tam widzisz? Faktem jest, ze asfalt wyglada lepiej w pC ale pamietaj, ze tory wyscigowe to sa calkiem puste miejsca (poza weekandami GP) i nie prezentuja sie zbyt okazale w rzeczywistosci w sensie widowiskowosci (widzialem na zywo Circuit de Catalunya). Swoja droga, jak juz zaczne jezdzic to grafika schodzi na dalszy plan i raczej skupiam sie na kierwnicy i granicach toru. Wracajac jeszcze na chwilke to DTM Experience, wlasnie to wspomniane czucie toru jest dosyc problematyczne dla mnie w tej grze, nie mowiac juz o niecheci gry do kierownic z 900 stopniami obrotu. Mam wrazenie jakby Simbin chcial uczynic ta gre zbyt dostepna i zatrzymal sie w pol drogi... nie dla mnie to tak jak i RRE.
-
@Ryu_Makkuro - osobiscie nie widzialem jeszcze nikogo na serio jezdzacego w gry pretendujace do miana symulatorow jazdy samochodem, kto by uzywal widoku zza samochodu. Sporo sam gram w Project CARS i Assetto Corsa i spedzam troszke czasu na forach poswieconych tym produkcjom, smiem twierdzic, ze jedynie wielbiciele N4S i innych GRIDow za zapalencami takich widokow. @Autor tekstu - Moscow Raceway nie ma nic wspolnego z F1 i na pewno w tym roku nic takiego sie tam nie wydazy. GP Rosji odbedzie sie na torze ulicznym w Soczi. Kilka slow na temat samej gry, a wlasciwie dema jej, w ktore sobie chwilke pogralem juz jakis czas temu... nie zachwyca mnie to akurat. Model jazdy jest poprawny ale na kolana nie rzuca a i cala reszta jest "zaledwie" dobra i w moim prywatnym rankingu nie ma startu nawet do Project CARS i Assetto Corsa.
-
Ja po dzis dzien rozpaczam z kolei z powodu tego, co sie stalo z Dark Sectorem. Projekt, ktorego design i klimat zapowiadal sie genialnie, rozpadl sie, na co najwyzej srednia strzelkanke TPP i kooperacyjna gre F2P.
-
Divinity: Grzech Pierworodny - początek rozgrywki w wersji alfa
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Doczekac sie nie moge tej gry. Pierwsze Divinity zapamietalem jako jeden z najprzyjemniejsztch miksow RPG z hack & slashem i nawet nie bylo opcji bym tego tytulu nie wsparl na Kickstarterze. Swiadomie nie instalowalem alphy by do finalnej wersji podejsc calkowicie na swiezo i po tym materiale jeszcze mi tylko apetyt wzrosl... -
Kolejne dowody na to, że gra Project CARS będzie wyglądała fenomenalnie
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tutaj jest o niebo lepiej. Sam fakt, iż spędzam przy tej grze większość mojego growego czasu (właśnie teraz też testuje samochód na nowy sezon wyścigowy) powinien mówić sam przez się. Tylko się zastanawiam, jak ja mam mojej kobiecie wytłumaczyć, iż jak obecny sezon się skończy to od razu kolejny będę chciał rozpoczynać. Już teraz spędzam sporą ilość czasu na kwalifikacjach i do tego dwie godzinki wyścigu co wtorek plus debrief godzinny. Tak wracając do tych screenshotów. One naprawdę są zrobione w grze, i faktycznie można tak jeździć... konia z rzędem jednak temu, kto będzie potrafił dobrze jeździć przy tak płytkim DOF,podkręconymi kontraście i w dodatku cały czas patrząc pod słońce :) Swoją drogą, warunki pogodowe wyglądają wręcz obłędnie i nie widziałem jeszcze lepszych a upływający czas, który powoduje że cienie zmieniają położenie i zmienia się widoczność na trasie (mniej lub bardziej widoczne punkty odniesienia i braking points...). Cóż, chyba można powiedzieć, iż prawie fanbojem jestem :) co nie znaczy, że nie widzę, iż jeszcze wiele pracy trzeba w grę włożyć by było dobrze. -
Kolejne dowody na to, że gra Project CARS będzie wyglądała fenomenalnie
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To akurat jest dosyć niesprawiedliwe, by porównywać pC z SHIFT, który to zasłynął "specyficznym" modelem jazdy. To wciąż była solidna gra i sporo czasu przy niej spędziłem, ale pC to jednak jest inna liga. Wystarczy zobaczyć jak dużo można zmienić w setupie samochodu i fakt, iż ma to wszystko rzeczywisty wpływ na szybkość/przyczepność samochodu i wciąż obowiązują zasady fizyki jak w rzeczywistości... sam miód. Sam biorę udział w jednej z wielu lig jakie się już w grze utworzyły i muszę przyznać, iż ustawienie samochodu ma niebagatelne znaczenie dla kwalifikacji jak i samego wyścigu. Tutaj, właśnie jest jedna z najlepszych rzeczy całego tego projektu. Community jakie się już wytworzyło, jest rewelacyjne i to są ludzie, którzy podchodzą do ścigania wirtualnego na poważnie a nie zawracają na starcie by zobaczyć ilu "przeciwników" uda im się zniszczyć. Polecam, poszukanie na YT transmisji z wyścigów (WSPSC to liga w której biorę udział w obecnym sezonie), może nie wygląda to genialnie jeszcze ale jak na pre-alpha... @mikoairpl - święta racja, jeżeli chce się pograć w coś ambitniejszego niż GRID to kierownica dopiero pozwala odkryć prawdziwą przyjemność i być kompetytywnym. Swoją kierownicę właśnie zmodowałem na próbę przy użyciu SRW-S1 i muszę przyznać, iż się przyzwyczajam dosyć szybko do takiego setupu :) -
Kolejne dowody na to, że gra Project CARS będzie wyglądała fenomenalnie
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> co z tego jak fizyka kuleje A kto Tobie powiedział, że fizyka kuleje? Grałeś, czy wzorem większości innych oceniasz grę po filmikach z YT? Gra jest wciąż w stadium pre-alpha, coś tam się przebąkuje o przejściu do alphy niedługo a może pod koniec roku nawet beta mogłaby się przydażyć, jest to wciąż jednak pieśń przyszłości. W związku z powyższym, nie można oczekiwać w pełni dopracowanej gry ponieważ ta jest wciąż w produkcji. @12 - ja chciałbym być na Twoim miejscu jeżeli możesz w rzeczywistości wsiąść w samochody, jakie są w tej grze dostępne (porządne wyścigowe maszyny w większości), nie mówiąc już o samym fakcie objechania całego świata by je wybróbować na torach wyścigowych i pościgać się z innymi ludzmi. Tak już na poważnie, gra ma wystarczająco dużo opcji ustawiania asyst i poziomu trudności przeciwników (aresywność, prędkość) by każdy mógł z niej czerpać przyjemność. -
Kolejne dowody na to, że gra Project CARS będzie wyglądała fenomenalnie
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> co z tego jak fizyka kuleje A kto Tobie powiedział, że fizyka kuleje? Grałeś, czy wzorem większości innych oceniasz grę po filmikach z YT? Gra jest wciąż w stadium pre-alpha, coś tam się przebąkuje o przejściu do alphy niedługo a może pod koniec roku nawet beta mogłaby się przydażyć, jest to wciąż jednak pieśń przyszłości. W związku z powyższym, nie można oczekiwać w pełni dopracowanej gry ponieważ ta jest wciąż w produkcji. @12 - ja chciałbym być na Twoim miejscu jeżeli możesz w rzeczywistości wsiąść w samochody, jakie są w tej grze dostępne (porządne wyścigowe maszyny w większości), nie mówiąc już o samym fakcie objechania całego świata by je wybróbować na torach wyścigowych i pościgać się z innymi ludzmi. Tak już na poważnie, gra ma wystarczająco dużo opcji ustawiania asyst i poziomu trudności przeciwników (aresywność, prędkość) by każdy mógł z niej czerpać przyjemność. -
Na jednym obejrzeniu się nie skończy - zwiastun Project CARS
MorTimer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> > http://www.igcd.net/game.php?id=1000009023&PHPSESSID=8a876045c2a0a41fdde4e493f39a87f6&width=1366 > > > Lista stworzona na podstawie trailerów i screenshotów - 5 sekund googlowania. > > Tak, jestem wspaniały. > Tą listę widziałem ale jest to tylko część samochodów (mam nadzieję). Ta lista zawiera wiekszosc samochodow, ktore sa obecnie dostepne w grze. Nie jest to jednak az tak wielki minus jak mogloby sie wydawac... opanowanie kazdego z tych pojazdow zajmuje na tyle duzo czasu, ze ja sie skupiam na zaledwie kilku modelach na pojedynczych trasach. W zeszlym tygodniu nastapilo ponowne zresetowanie wszystkich wynikow i jestem przerazony tym faktem, poniewaz nie wiem jak dlugo zajmie mi wykrecenie ponowne tych lepszych czasow na ulubionych trasach (ktorych jest akurat w tej grze mnostwo i zaledwie kilka z nich jest fikcyjna). Wracajac do listy samochodow... jest zapowiedzianych wciaz kilka/nascie modeli, ktore jeszcze nie zalapaly sie na obecne buildy i roznice w prowadzeniu sa na tyle duze, by zapewnic mnostwo zabawy. P.S. Jak sama nazwa gry mowi, jest to "Racing Simulator" a nie "Driving Simulator" z 120 modelami Nissana i jednym modelem GTRa z osmioma roznymi silnikami. Tutaj samo ustawienie samochodu powoduje, iz pojazd zmienia sie nie do poznania i fakt, iz karoseria jest taka sama nie ma najmniejszego znaczenia. Polecam znalezienie na YouTube kierowcy zwacego sie Joni Varis...