pollus
Gramowicz(ka)-
Zawartość
19 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO pollus
-
Ranga
Robotnik
-
Taki paradoks. Kupiłbym grę gdybym miał kod do beta testów, gdzie mógłbym sprawdzić czy gra pójdzie mi na komputerze. Jako, że nie sprawdzę, to w ciemno nie kupię. Szkoda, bo mam każdą część w swoim posiadaniu.
-
Kolejne dwie nagrody dla rekordowego pod tym względem The Last of Us - za fabułę i animację
pollus odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tyle nagród zdobyła i być może zdobędzie, a DLC fabularne tylko 1 :( -
Żaden z Dubbingów nie zasługuje na miano "Najlepszego". Najlepiej jakby dubbing przestał istnieć, jestem za kinową lokalizacją i zdania nie zmienię.
-
Pirates of the Savage Sea, dodatek do Might & Magic: Heroes VI zapowiedziany! Będzie też patch dodający widok miasta!
pollus odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Shadow of Death rekompensował brak miasta niezwykłą (jak na moje gusta) i wciągającą fabułą. Co do tej fabuły to się nie wypowiem, bo jeszcze nie znam, ale jeśli będzie poziom jak w podstawce to cienko to widzę. -
Pirates of the Savage Sea, dodatek do Might & Magic: Heroes VI zapowiedziany! Będzie też patch dodający widok miasta!
pollus odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jestem Fanem HIII i gram w niego nawet po tych 13? latach po wyjsciu. Zgadzam się z przedmówcami że ekrany miast były ważnym elementem gry. Ktoś powie Ekrany??, a mechanika gry nie ważna, rozwój postaci też nie? ... Jasne to jest ważne, ale to są elementy które muszą być bo bez nich nie ma gry wogóle jako GRY. ALe jeśli twórcy chcą zrobić HEROESA, to podstawowe elementy to za mało. Dlatego EKRANY MIAST, GILDIE MAGÓW, kilka budynków takich jak: WIATRAK, SMOCZA UTOPIA, do tego wielka losowość gry (rozwijanie bohatera z losowo dostanych umiejętności, a nie rozwijanie jednego słusznego buildu do tego losowe spelle z gildii dzięki czemu każdy mag się różnił), oraz chyba najważniejsze BOHATEROWIE. Niestety w VI nie ma bohaterów, są dowódcy wojsk których sobie tworzę sam, nie widzę ich historii, opisów. Są dla mnie bezbarwni, gdzie w III, IV, czy nawet V, mogłem zagłębić się w ich przeszłość, znałem każdego um specjalne, czułem że żyją w tym świecie, a w VI tworzę sobie jakiegoś kmiotka jakby to był RPG. Dobra rozpisałem się trochę, puentując moją wypowiedź. Jeśli ktoś chce tworzyć grę ze świata Heroesa, powinnien niesmiertelne elementy gry adoptować i polepszyć, a nie wyrzucać, czy minimalizować. Co do samego newsa, to cieszę się że coś z grą robią. Liczę że w następnych dodatkach będa miasta takie jak Bastion czy Forteca, może Loch. Życzę im powodzenia w zrozumieniu ducha swiata Heroesów. -
Ninja Theory: Dante w nowym Devil May Cry jest większym awanturnikiem niż jego poprzednie wcielenie
pollus odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie jest pół-aniołem, pół-demonem tylko PÓŁ-CZŁOWIEKIEM, pół-demonem. Chyba że czegoś nie wiem... -
Rozdajemy 2500 kluczy do bety Might & Magic: Heroes VI
pollus odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Bastion z III, Rezerwat z IV i Sylvan z 5, czyli Elfy i ich sojusznicy. Szkoda że nie zawitają w 6, bo nikt nie może się równać z elfickimi łucznikami :D -
A jakie studio bedzie robić anime ? to jest chyba ważniejsza informacja niz dystrybutor Funimation. Troche sie boje tego co powstanie Funimation jest slynne ze swoich słabych dubow i cenzur
-
Hmm ja kupiłem narazie tylko jedno DLC Pinnacle Station do Mass Effecta. I wiem że będę kupował do 2 by przedłużyc sobie grę, zalezy to jeszcze od ceny. Ja jestem zwolennikiem tego żeby DLC były za darmoche :P
-
Sonda #51: Wideo tygodnia #7, czyli co warto oglądać. Oddaj głos na swojego faworyta!
pollus odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Nie brzmi "trailery tygodnia", ale tytuł tego gameplaya za to brzmi "Tom Clancy''s: HAWX - trailer (team deathmatch)"........ chyba nie muszę nic wiecej dodawać -
Quiz #49: Kto był odpowiedzialny za stworzenie gry widocznej na obrazku?
pollus odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Lol obrazek mi się nie wyświetlił a trafiłem dobrze :D -
Jak się akceptuje regulamin ? Na dole pod wyślij mam napis ''Akceptuję regulamin'' i to wszystko. Nie da się tego wcisnąć, obok nie ma zadnej kratki do zaznaczenia. Jak nacisnę na "regulamin" to mi tylko treść się pokazuje.
-
Żal dupę ściska jak widzę co Radical robi z Crashem. Już CoTT był tragicznie nudny i mało związany z oryginalnym Crashem z PSX. Do tego Crash w tej czesci gry staje się "Ashem mistrzem pokemonów" bo może wyjmować mutanty z kieszeni. A do tego wisienką na torcie jest pozmieniany wygląd postaci. Płakać mi się chciało jak nie zobaczyłem potężnej postury Tinego tylko jakiegoś pedałkowego tygryska xD. Jak dla mnie Radical nigdy nie grał w Crasha, może przez pomyłkę włączyli Rayman''a i oglądali przy tym Pokemony.
-
Ja tam wszystkie te gierki kupię, najpierw Fahrenheita, potem JE, następnie RoL ina końcu FEAR''a.
-
Wygraj księżulku wygraj, Dahaka liczy na ciebie :P