MadeinHell
Gramowicz(ka)-
Zawartość
520 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO MadeinHell
-
Ranga
Delegat
-
Jeśli ktoś chce pograć w gry NA PRAWDĘ trudne to powinien zacząć grać w JRPG-i. Ja pewnie bym to zrobił gdyby nie to że ich ogólny klimat zupełnie mi nie pasuje. Zauważyłem ostatnio że dużo lepiej (i mocniej) wspomina się gry które może nie były super cudnie miodne, ale przynajmniej nie "przechodziły się same", to gry które sprawiały ogromne trudności i wymagały wielokrotnego powtarzania akcji "quickload". UFO:Enemy unknown - gra którą uważam za jedną z najlepszych w historii elektronicznej rozrywki jest tak potwornie trudna, że ledwo ledwo za 4 podejściem udało mi się ją faktycznie ukończyć (planeta matka to MORDĘGA). Niemniej do dziś kojarzy mi się z fantastycznym uczuciem które towarzyszyło ukończeniu poziomu czy nawet wykończeniu wybitnie niebezpiecznego niemilca! Podobnie z grą Silent Storm, gra która zaczyna się prosto by zaraz potem (już w 2 czy 3 misji) walnąć nas z rozbiegu w krocze i swobodnie oddać mocz na zwinięte w konwulsjach ciało. Ta gra miażdży normalnego gracza nawet na średnim (ba nawet na niskim) poziomie trudności, ale daje ogromną satysfakcję gdy już wreszcie uda nam się coś osiągnąć! Tego typu gier mogę wymieniać wiele i to nie tylko z typu gier turowych (które jakoś przypadkiem mi się nasunęły na myśl). Po prostu gry trudne w ostatecznym odczuciu po ukończeniu ich są... "lepsze" niż ich "samoprzechodzącysię" koledzy którzy mimo bajerów graficznych i ciekawej linii fabularnej są tak śmiesznie prości że po ich ukończeniu nie zostawiają w nas najmniejszego śladu. Dlatego sądzę, że jeżeli twórcy chcą otrzymywać wysokie oceny z tych NAPRAWDĘ ważnych recenzji (czyli recenzji graczy a nie recenzentów jako takich) powinni tworzyć gry które stawiają sensowny opór. Nie mówię o trudności dla samej trudności. Ale o sytuacji gdy ekran "Game Over" widzimy więcej razy niż tylko zaraz po przejściu danej produkcji...
-
Quiz #11: Który z poniższych tytułów nie jest dziełem Sida Meiera?
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Śmiesznie proste :). -
Alpha Protocol - znamy minimalne wymagania sprzętowe
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
O fajnie toto wygląda. A o miejsce na dysku się nie martwię bo ogółem mam 800 giga :>. -
"Koniec dodatków do F3" Yeaaah! "Nie pracujemy nad tes:5" F*** YOU BETHESDA!!!
-
@MisioKGB - Sądzę, że chodzi mu o część pierwszą ;>. No a jeśli nie to straszny farciarz z niego ^^.
-
Yyyy... "Słitaśne" :). Nie no mi akurat ten obrazek bardzo pasuje do specyficznego stylu i atmosfery Rapture.
-
Microsoft najprawdopodobniej zapłaci za naruszenie patentu
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A pamiętacie sprawę w której Microsoft musiał zapłacić ileś milionów gościom od wibracji w padach? No właśnie, ostatecznie wyszło na to że przez nadpłatę tamci goście musieli MS zapłacić więcej xD -
Po moim zdaniem fantastycznym demie czekam z niecierpliwością :) Zwłaszcza że wszystkie recenzje są pozytywne.
-
Gracze nie kojarzą Modern Warfare 2 bez CoD-a w tytule
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tya... Stalin mawiał "Są trzy typy kłamstw: Kłamstwa, wierutne kłamstwa i statystyki" I cokolwiek by o tym człowieku nie mówić, w tej kwestii miał cholerną rację ;p. -
Start Natala będzie tak duży, jak start nowej konsoli
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kupię toto TYLKO jeżeli pojawią się co najmniej 3 gry wykorzystujące to w dobry sposób (tj. otrzymujące dobre lub bardzo dobre opinie). -
No cóż. to się nazywa "punch to the guts". Wygląda na to że MS nie zapłacił Kojimie DOŚĆ dużo.
-
No ciekawe czy tym razem im się uda.
-
O. AC2 już w 3-cim kwartale? Fajno, mam nadzieję że nie przełożą.
-
Quiz #62: W której z wymienionych produkcji nie brał udziału aktor Andy Serkis?
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
O. Strzeliłem, trafiłem :) -
Sweeney z Epic - "Fotorealizm w grach dopiero za 10-15 lat"
MadeinHell odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
1. Odczuwam dziwne deja-vu. Mam wrażenie, że ktoś powiedział dokładnie to samo ładnych kilkanaście lat temu. 2. Na cholerę nam fotorealizm? i tak większość dużych twórców idzie w chwili obecnej w kierunku grafiki stylizowanej (TF II, God of War, Gears of War [TEŻ]).