Kazioo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    47
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Kazioo

  • Ranga
    Przodownik
  1. Nie wiem o jakim wy nowym silniku piszecie, bo nawet na Youtube jest wywiad z kolesiem z Activision, który mówi o tym, że nie ma sensu pisanie nowego silnika i że to nadal silnik Quake 3 (tak, dosłownie używa określenia "Quake engine") tylko jeszcze lepiej podrasowany niż gdy podrysowywali go ostatnio przechodząc z PS2 na PS3.
  2. > > > > Kurde, fajnie to wygląda ciekawe jak gameplay > > > > > > Na YT można zobaczyć prawie 13 minutowy gameplay, niestety bez dźwięku. > > > http://www.youtube.com/watch?v=HhLkBwm56FQ > > > > > Dzięki za link, obejrzałem i się zawiodłem, myślałem że to ma być coś w stylu MMO > FPS > > a to zwykła sieciowa strzelanka > > Bo to przedstawia jedynie tryb PvP. Na PvE i CO-OP przyjdzie nam trochę poczekać. Ale gra nie będzie miała wielkiego trwałego świata. Od początku powstawania gry mówiono, że wszystkie serwery będą miały sesje (czyli mecze) i mapy będą średnich rozmiarów instancjami. To wszystko było FAQ na oficjalnej stronie od samego początku, dlatego zawsze mnie dziwiło, że nazywają to grą MMO, więc sami sobie zaprzeczają.
  3. Ah, racja, nie pomyślałem o polskiej transkrypcji.
  4. Po co wy to relacjonujecie jak całość już jest w sieci? To było nagrane z wyprzedzeniem a ci minuta po minucie piszą relację, HAHAHAHAHA :D Link z przyszłości: http://www.youtube.com/watch?v=jRvnyT1R8J8 :D
  5. http://www.gran-turismo.com/pl/news/00_1910783.html
  6. > Czyli przeciętny gangster z miasta, czarny bandzior z bronksu i kompletny świr ze wsi? > Niespecjalnie mi się podoba. Niby w którym momencie facet z kryzysem wieku średniego, który jest bogaty, ma kasę na wszystko i teoretycznie nie powinien czegokolwiek potrzebować, a mimo to jest znudzony swoim życiem i wprowadza do niego chaos zajmując się zupełnie bezcelową gangsterską jest w tym trailerze pokazany jako "przeciętny gangster z miasta". Chyba oglądaliśmy zupełnie inny trailer. Ta postać to zupełne przeciwieństwo typowych postaci z gier, wliczając to poprzednie części GTA, jak i nawet te nowe Watch Dogs, które zapowiada się co raz nudniej i co raz bardziej sztampowo (zemsta + super haker z iphonem).
  7. Ponoć konsolowe League of legends również ma być exem na X720. Microsoft ma spore problemy z terminami ( pół roku w tyle z grafikiem są, co potwierdziło kilka osób na neogafie), więc potrzebują exów 3rd party. Jest nawet możliwość, że jedyną konsolą wydaną w 2013 będzie PS4.
  8. Skoro już odgrzebałeś temat: Aby gra się zainstalowała z płyty, a już mamy aktywowany klucz to wystarczy z menu Steam wybrać opcję "Utwórz lub przywróć kopię zapasową gry..." i potem wybrać literę napędu z płytą gry. Steam powinien wykryć, że na płycie znajduje się gra i zainstalować z niej.
  9. Główny bohater to ostatni Castoff, a tak wygląda pierwszy: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/422/576/cdd37a1fb9c2bad0355d39f29f9f3054_large.png?1362444741 Wspaniały design! Pierwszy raz widzę figurkę z gry, którą chciałbym mieć.
  10. 240 (!) fps w niskiej rozdziałce z dużym kątem widzenia i do tego w stereo - prawdziwa gratka dla fanów trackingu i domowego motion capture. Już PS 3 Eye był wykorzystywany do tego, a jego cena sprawiała, że był unikalnym narzędziem amatorskim (bo można było sobie zrobić małe studio z np. 6 takich kamerek). Co prawda patent Microsoftu z detektorem głębi pewnie lepiej się sprawdza w analizowaniu przestrzeni, ale niestety pierwszy Kinect był bardzo wolny i nieprecyzyjny. Podejrzewam, ze znowu czekają nas najciekawsze zastosowania poza konsolami, chociaż motyw z rzeźbieniem w 3D movem (jak ZBrush) i możliwość eksportowania tego (drukowanie 3D) mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Ludzie się śmiali z prezentacji Media Molecule, ale to był tak naprawdę jeden z ważniejszych pokazów.
  11. Tyle, że to była prezentacja silnika, a nie samej gry. Tutaj dochodzą licencje, kontrakty i... prawnicy. Wyobrażam sobie, że jak się jakaś firma napali na kupno licencji to potem mogą być problemy. Nie zdziwiłbym się, że to na silniku, ale nie w czasie rzeczywistym. Podobnie jak cutscenki w Uncharted. Gry można renderować np. w 2 klatki na sekundę albo też z kilkoma spiętymi konsolami (Uncharted na chyba 6 PS3), a potem całość wygląda jak w 30 FPS. W ten sposób idzie nagrać gameplay np. z Crysis 2 i potem go wyrenderować na super detalach nawet na słabym kompie. Na youtube to robią żeby robić symulacje fizyki na CryEngine przy których komputer normalnie nie ma nawet 1 FPS.
  12. Jak ten silnik naprawdę to potrafi to pozamiatali.
  13. Kazioo

    Ile będzie kosztować PlayStation 4?

    Tym drogim RAMem się praktycznie położyli. Multiplatformowe gry i tak nie wykorzystają jego potencjału (aktualnie nawet budując drogiego super PC-ta do grania nie wsadzicie 8 GB ramu GDDR5, bo żadna karta graficzna tyle nie ma), a nowy Xbox będzie mieć raczej zwykłe DDR3 i z pewnością będzie o wiele tańszy. Sony w przeszłości wygrywało ceną i atrakcyjnością oferty, a nie mocą, więc dziwię się, że chcą tym imponować w czasach gdy ludzie wolą dwa razy więcej wydać na nową komórkę niż konsolę.
  14. > Naprawdę nie widzę powodu dla którego kolejna generacja nie miałaby oferować wstecznej > kompatybilność. Czy ktoś może mi podać takowe ? ARCHITEKTURA. Sony i Microsoft raczej by chciały (bo to zaleta konsoli), by gry z poprzednich konsol działały na nowych, ale niestety, nie zawsze się da. Najgorzej ma Sony, bo architektura PS3 była bardzo egzotyczna. Gry na konsolach pisze się bezpośrednio na sprzęt (co pozwala na wyciągnięcie dużej mocy), a nie przez ociężałe uniwersalne API, jak Directx na PC. Wsteczna kompatybilności wymagałaby emulacji, a ta jest za wolna i może za 10 lat PC udźwignie takie PS3, albo elementów sprzętu z poprzedniej konsoli wbudowanej w nową, a to jest zbyt drogie.
  15. Ktoś tu absurdalne wnioski wysuwa wyssane z palca. Niepowodzenie Wildmana nie ma nic wspólnego z kondycją Kickstartera. Ten projekt ział nudą i nie wzbudzał żadnego zainteresowania.