Nizzre

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    49
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Nizzre

  • Ranga
    Przodownik
  1. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Ubi się musi jeszcze dużo uczyć od innych (Blizza itp) jak chcą robić grę działającą online ... Żenada!
  2. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    A jaka jest polska strona o heroes 6? Bo natej od UBI nic nie ma ...
  3. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    AI komputerów chyba jest na identycznym poziomie, fajnie można to zauważyć gry z kompem w sojuszu. Masakra co wyprawiają te komputery... zamiast atakować i zwiedzać teren.
  4. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Widzicie jakieś różnice (poza wspomnianym gryfem) ? Ja widzę jedynie szybsze zamykanie gry...
  5. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Po części się zgadzam jeśli chodzi o czyszczenie mapy. Jest sporo różnych miejsc i artefaktów a nie ma na to czasu bo komputer naciska. Czyszczenie mapy na kampaniach jest nudne - to fakt. Walki są długie, nawet jak kończy się je bez strat czy z małą ilością to trwają długo. Nie wiem czy to przemawia przeciw grze czy raczej jest na plus bo same walki są fajne, a że długie to inna bajka. Kampanie ogólnie są ciekawe i potrafią zaskoczyć (np pomagamy barbarzyńcom uwalniając ich z więzienia, odbijają za nas silnie bronione miasta po czym jak je konwertujemy to barbarzyńcy nas atakują całkiem mocną armią. Jak się nie znajdziemy tam najlepszym bohaterem to pozamiatane. Na plus na pewno stworzenia w zamkach. Nie ma czegoś w rodzaju impów z trójki czy innych tego typu pokrak tylko każda jednostka jest na swój sposób dobra, w zależności od taktyki. Nadal uważam, że H6 jest lepsza od H5. Ale jak daleko zajdzie H6 to się zobaczy jak poprzechodzimy kampanie i będziemy umieli grać
  6. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Mam pytanie do drugiej misji barbarzyńcą, mianowicie chcę uwolnić buntowników ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Pokonałem jednego bohatera Żarłacza i w dzienniku napisało mi że opowiedziałem się po stronie buntowników, ale dalej nie mam pojęcia co z tym zrobić
  7. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Faktycznie, pewnie na dodatek wybrane umiejętności z przeciwnej szkoły nie będą dostępne po wybraniu reputacji ?
  8. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Czy jest jakiś zalecany wybór reputacji u poszczególnych frakcji ? Np czy Barbarzyńcą lepiej wybrać krew a np Sanktuarium łzy ?
  9. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Przeciwnikiem był inny Inferno, ale jeśli już jesteśmy prze Necro, to czy wojska można wykupić gdy przegra się bitwę czy tylko gdy wygramy ? Tego nie miałem okazji sprawdzić.
  10. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Kolejne kilka dni z grą i kolejne uwagi. Na początek zacznę od błędów, bo dziś kilka natrafiłem: - blokada ekranu, nic nie pomaga poza uruchomieniem gry od nowa - na wcześniejszych kampaniach nie miałem tego ale na pierwszej mapie kampanii Inferno komputer nie wiadomo skąd po przegranej walce wraca z podobną armią jaką stracił Tyle z błędów. Grając wszystkimi frakcjami (choć nie z wszystkimi jednostkami i budowlami) mogę powiedzieć, że Nekromancer i Barbażyńca są bardzo silni. Pozostała trójka mniej więcej na równi, choć świątynią jakoś mi się nie podobało. Gra coraz bardziej wciąga i coraz więcej jej atutów dostrzegam. Totalnie nie rozumiałem tych portali, po co tak to zakombinowali ale po kilku mapach widać, że gdyby nie było żadnego portalu to gra mogłaby być strasznie irytująca. bo przejście z jednego końca na drugi jest czasochłonne. Teraz mamy ograniczenie ale na tyle wystarczające, że przy umiejętnej grze nie będzie problemu z nawigacją po mapie. Kupowanie jednostek w jednym miejscu - mega pomysł. Wielu krytykuje, wielu chwali, ja chwalę dlatego, że nie ma "ręcznie sterowanych dostaw posiłków'', które wcale nie uatrakcyjniały gry, tylko niepotrzebnie irytowały gracza. Przemiana budowli - kolejna rewolucja i kolejny świetny pomysł. Rozwój bohatera - tu póki co jestem neutralny, bo specjalizacji jest masa, ale z drugiej strony swoboda zabija element ryzyka, jaki był w poprzednich częściach. Bohaterowie, którymi grałem byli na maksymalnie 12 lvl więc też nie za dużo przetestowałem. Jeszcze przede mną sporo do zobaczenia, przede wszystkim budowle do odwiedzin, wcale ich nie rozróżniam, może poza fortami :) a także znaczki, drogowskazy itp do szczęścia czy morali.
  11. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Ja praktycznie nie spotkałem się z żadnym błędem, może nie grałem dużo ale teraz jestem na 5 scenariuszu w kampanii (licząc ogólnie)
  12. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Bo to jest aktywne w kolejnych scenariuszach, więc zdążysz zrobić to zadanie
  13. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Ja mam brązowy ale nie próbowałem kupić, czy warto na tym poziomie i innych niskich coś kupować ?
  14. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Wbrew Twoim obawom H6 jest na wzór H3, moim zdaniem ...
  15. Nizzre

    Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

    Hehe a teraz to po ilu sekundach się budynek pojawia ? A może po kilku turach ? Bez przesady. Zero argumentów w twoim wywodzie. Widać albo nie grałeś za dużo albo po prostu lubisz pojechać po czymś innym niż H3. Dla mnie też trójeczka jest jak dotąd niedościgniona (nie porównuję do H6 bo za wcześnie, chodzi przecież o grywalność) ale po kilku godzinach spędzonych nad grą widzę dużo pozytywów. Nie było tego w H4, nie było tego w H5 (jak dla mnie). W H6 czuję świeżość, coś co zaczyna przyciągać. Piszesz, że trudno kupić jednostki, że coś wybudować, ok interfejs jest podzielony na zakładki, ale to moim zdaniem nie jest minus, jest to ciekawe. Na dodatek najważniejsze operacje, które się wykonuje są właśnie wyszczególnione w pasku zakładek, i jak u nekromanty wybudujesz wskrzeszanie po bitwie to też masz osobny przycisk i wiesz jak szybko to zrobić a nie szukasz budynku jak w np H5 i nie możesz go namierzyć. Odnośnie tego Twoje argumenty pisane są "na kolanie" bo zdaje się że nie pograłeś za dużo.