iPeXx
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1096 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO iPeXx
-
Ranga
Delegat
-
Poradziłem sobie przez obniżenie FPS-ów do 30 Frapsem. Pamiętałem że podobny problem był z ostatnią misją w podstawce gdzie trzeba było spację szybko naciskać.
-
Macie jakiś sposób na siłowanie się na rękę na PC? Macham tą myszką na prawo i lewo jak szalony i za nic nie mogę wygrać. Co najwyżej udało mi się wygrać raz, a trzeba dwa. Mógłbym to olać, ale głupio nie zrobić 100% przez taką rzecz.
-
Hmm, przeinstalowałem grę i teraz trudność jest już chyba w porządku. Teraz na trudnym jest jak wtedy na normalnym, pewnie zostało coś po modzie i się pomieszało.
-
Ok, dzięki za pomoc, teraz już wszystko rozumiem... Myślałem, że wysoki status na tym forum zobowiązuje do pisania odpowiedniej jakości postów, ale widać się pomyliłem. Ty chyba w ogóle nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojego posta. Moje 2 pytania nadal pozostają aktualne.
-
Ten Combat Rebalance Mod powodował u mnie "zawieszanie się" Geralta przy używaniu petard/sztyletów do rzucania, pomagało tylko bycie uderzonym (czyli bardzo często śmierć) lub load save''a. Też macie tego buga? Moje drugie pytanie brzmi: czy to normalnie, że na poziomie trudności trudnym każdy potwór zabija nas dwoma niezablokowanymi uderzeniami? Na tym "raporcie walki" w prawym dolnym rogu ciągle się pokazuje, że potwór uderza "śmiertelnie". Jak dla mnie to niezłe przegięcie, nawet walka z 3 utopcami to wyzwanie. Przez wspomnianego buga musiałem odinstalować moda, może coś się w plikach pomieszało? Wcześniej jakoś nie zauważyłem, żeby walka była aż tak trudna bez moda.
-
Myślę, że zanim by te raxy się zbudowały i zaczął z nich robić jednostki, a potem zaatakował, to MC miałby równą albo trochę mniejszą armię, ewentualnie wziąłby z 10-15 prob i byłby w porządku. Ogólnie to nie ma co skreślać tego buildu, pewnie będzie tak jak w jedynce w tym matchupie, na początku ludzie nie wierzyli że 12/13/14 Nexus jest w stanie się utrzymać przeciwko early pressure terrana, teraz tam ten build robią w co drugim meczu PvT. Zresztą, dziwię się że taki master jak Ty niż grać "uczciwą" macro grę i po prostu zrobić własnego expa woli robić all-ina, który albo się uda i wygrasz, albo nie i przegrasz, w każdym razie gra nawet nie będzie trwała 10 minut. :P Ogólnie nie widzę sensu cheesowania/all-inów na ladderze, który chyba ma na celu to, żeby poprawiać swoją grę, a czego się uczysz, robiąc pusha z 1 bazy?
-
http://www.youtube.com/user/teamliquidnet#p/u/146/RXMWLWhHtUI Chyba mi nie powiesz, że Thorzain jest kiepski. A jeśli na pro levelu jakiś build jest możliwy do wykonania, to na niższym tym bardziej.
-
Wiesz, jakoś go robię czasem na Tal''darimie w masterze i częściej chyba wygrywam niż przegrywam... Najczęściej mnie wtedy nie atakują tylko starają sie sami szybko zaexpować, chociaż parę razy mnie próbowali atakować i np. 2 raxa odparłem.
-
Tutaj master random. Jeśli chodzi o buildy: -na Zerga: 3 gate sentry expand, ew. na mapach typu Shakuras/Nerazim Crypt/Abyssal Caverns/Tal''darim Altar Forge Fast Expand -na Terrana: 3 gate expand lub 2 gate robo expand lub 1 gate expand (ew. 15 Nexus na większych mapach, ale w goldzie gdzie ludzie głównie rushują bym tego nie próbował) -na Protossa: 4 gate, 3 gate robo (robiąc dobrze wykonany 4 gate Twój win ratio w PvP powinien wynosić okrągłe 100%, ciężko w goldzie o ludzi umiejących sobie poradzić z tym rushem) Kontry na: 6 pool - zamiast gatewaya zrób forge, zawalluj się, zrób cannona 10 pool - chronoboost na zealotach z 1 gatewaya powinien rozwiązać problem proxy hatch - scoutuj dookoła swojej bazy, stawiaj pylony w rogach itp. żeby wiedzieć czy coś się dzieje cannon rush - najlepiej imo postawić własny forge i postawić cannona tak żeby nie mógł robić własnych w zasięgu, poza tym to co wyżej czyli dobry scouting, musisz to wyscoutować najlepiej dopiero jak robi się pylon 3 rax marine/scv all-in - chronoboostuj parę sentry i FF na rampie, najlepiej podzielić nimi armię PF rush - hmm, to w ogóle działa? ;p nigdy nie miałem okazji się przed tym bronić, zgaduję, że trzeba atakować CC jak tylko wyląduje proxy gate - dobry scouting (w PvP najlepiej scoutować na 9. probie, po pylonie, wtedy po wejściu do bazy przeciwnika od razu będziesz wiedział, że jest proxy, bo nie będzie żadnych budynków, poza tym rozglądaj się probą po bazie), dostaw własne 2 gatewaye i zacznij robić stalkery jak najszybciej możesz.
-
Wczoraj było w godzinach 22-6 rano chyba. Dzisiaj o 20 jeśli się nie przesunie i też 8 godzin.
-
StarCraft 2 - ForumCUP 2 - Zapraszamy na turniej StarCrafta 2!
iPeXx odpisał Volvox na temat w Multiplayer - zaproszenia
To i mnie zapiszcie. -
Pistolety maszynowe lepiej sprawdzają się na krótko-średnich dystansach, a karabiny szturmowe na dalszych. Jeśli chodzi o szybkość zabijania to jest podobnie.
-
Dokładnie tak.
-
Graj, graj, jeszcze raz graj, w końcu się zmieni. Widać jednak randomem masz nadal więcej gier rozegranych niż protossem. Samemu chyba nie da się zmienić.
-
Crysis - czyli nowa wspaniała seria gier FPS na silniku CryEngine
iPeXx odpisał Dark_SMG na temat w O grach
Nie wiem, grałem tylko w singla.