Sad_Statue

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1117
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Sad_Statue

  • Ranga
    Przewodniczący
  1. Specjalnie się zalogowałem, żeby napisać - ta gra nie będzie miała generowanych proceduralnie generowanych lokacji i twórcy to wielokrotnie to powtarzali.
  2. Karolina wypadła całkiem dobrze w roli Lary, gorzej z większością pozostałych głosów.
  3. Zastanawia mnie czemu nie wspomnieliście o Dying Light, które też jest nominowane :P
  4. Sad_Statue

    Lifeline - recenzja

    Właśnie jestem w trakcie przechodzenia. Nie gram dużo na telefonie, ale ta gra (czy jak to tam nazwać), zrobiła na mnie duże wrażenie. Porządnie napisana, bardzo ciekawy pomysł wyjściowy. Poleci ktoś może jakieś podobne gry na telefony? Chodzi mi przede wszystkim o jakieś tekstówki, albo produkcje oparte na fabule.
  5. Sad_Statue

    Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

    Idź do karczmy i pogadaj z karczmarzem, tam masz opcję zarządzania drużyną. Możesz też pójść do swojej twierdzy i tam zostawić towarzysza, klikając bodaj "P".
  6. Sad_Statue

    Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

    Trudno mi tak wywnioskować z Twojego postu, ale wydaje mi się, że po prostu skutki tej mechaniki http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Melee_Engagement Czyli np. towarzysz sam nie wybiera nowego celu, ale zostaje atakowany i odpowiada "ogniem". Jeżeli rzeczywiście w tym przypadku o to chodzi, to trzeba się po prostu z tym systemem oswoić.
  7. Sad_Statue

    Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

    Jeżeli chodzi Ci o auto-atak członków Twojej drużyny, to bez problemu możesz to wyłączyć w opcjach. W ogóle polecam przejrzeć opcje. Można tam wyłączyć bardzo wiele rzeczy, na które niektórzy z Was narzekają. Trochę mnie dziwi, że wiele osób tego nie sprawdza w pierwszej kolejności.
  8. Sad_Statue

    Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

    Idź na drugie piętro Brighthollow (o ile je też wyremontowałeś) i zlokalizuj "interaktywne" łóżko. Straże pilnujące terenów dookoła twierdzy. ("Security")
  9. Trudno tu polemizować, skoro wszystko rozbija się o osobiste odczucia. Zgadzam się zdecydowanie, że dema rzadko dobrze odzwierciedlają czym jest dany produkt, ale mimo wszystko coś tam pokazują. I osobiście kupiłem dziesiątki gier z tego powodu, że demo przypadło mi do gustu. Mógłbym wymienić choćby Gothica, Civilization V, Robin Hood: Legend of Sherwood, seria Hitman, King''s Bounty, Dungeon Siege, Spellforce 2, Flatout 2 - mógłbym jeszcze sobie przypominać kolejne tytuły, ale większość z gier które kupiłem po zagraniu w demo wyszła dawno temu (jako że dema to już dzisiaj rzadkość). W każdym razie wszystkie te tytuły kupiłem po ograniu ich wersji demonstracyjnych i byłem bardzo zadowolony z pełnych wersji. Nie chce mi się tu pisać jakichś przydługich wywodów, po prostu z mojej perspektywy wersje demonstracyjne są spoko. Uważam, że są potrzebne. Szczególnie w przypadku nowych marek.
  10. Moje i tak znikome zainteresowanie tym tytułem zmalało właśnie do zera.
  11. Sad_Statue

    David Cage - wizjoner, autor, grafoman

    Oczywiście. Tekst jest ciekawy i spostrzeżenia również. Nie chciałem się za bardzo wypowiadać, bo grałem tylko w Fahrenheita i mam na tyle podobne zdanie, że właściwie ciężko coś dodać. Co do Hideo, po prostu chętnie zobaczyłbym podobny materiał o nim, ponieważ uważam, że niektórzy jego fani przesadzają z wychwalaniem jego geniuszu. Troszkę podobny motyw jak z Cage''em.
  12. Sad_Statue

    David Cage - wizjoner, autor, grafoman

    Tomku, napisz podobny tekst o Hideo Kojimie, proszę. Naczelny Cię ozłoci za ilość wejść i komentarzy, a ja będę mógł poczytać te wszystkie wywody fanów...
  13. Sad_Statue

    Opinia: Krytyka Krytyki Krytykujących

    Po pierwsze, serwis żyje dla klików, pogódźcie się z tym. Po drugie, sprawdźcie znaczenie słowa "polemika" - naprawdę nie jest to żadna nowość i coś wymyślonego ostatnio, na potrzeby rozpędzania gównoburz. Ja lubię tego typu teksty. I nawet w przeciwieństwie do komentarzy powyżej - doceniam, że nie ma tu takiego ugrzecznienia i uważania, żeby komuś na odcisk nie nadepnąć albo grania głupa ,że "ktoś gdzieś napisał o czymś", tylko podano konkretnie kto, w jakim serwisie i pod jaką ksywką. Podpisane imieniem i nazwiskiem. Tak więc ode mnie plus Tomku i generalnie jestem mile zaskoczony, że widzę tu Twój tekst :P W samą treść tekstu może nie będę się wgłębiał, bo sił brak, ale z chęcią poczytam jakieś dalsze dyskusje.
  14. Sad_Statue

    The Book of Unwritten Tales 2 - recenzja

    Tak sobie na spokojnie przeczytałem zarówno swój, jak i mój komentarz - i chciałem Cię przeprosić za taki niepoważny i wręcz agresywny wydźwięk mojego komentarza. Szczególnie, że Twój wpis jest po prostu spokojnym wyrażeniem Twojej opinii. Zwyczajnie już niejedną dyskusję, też na gram.pl, na ten temat stoczyłem, co mogłoby mieć wpływ na takie moje podejście. Dalej podtrzymuję, że pisanie "a niech się uczą" i generalnie "niepotrzebna jest polska wersja" jest głupie, ale mimo wszystko ująłeś to kulturalnie, więc zasłużyłeś na poważniejszą odpowiedź z mojej strony.
  15. Sad_Statue

    The Book of Unwritten Tales 2 - recenzja

    > Nie chcę tutaj rozpętać żadnego wojny, ale w Oczywiście, że chcesz, pisząc takie głupoty xD Gównoburza nadchodzi (o ile ktoś tu zajrzy), ale sam tego chciałeś ;) Już się zaczyna typowe gadanie osób, które troszkę ogarniają angielskiego i czują się z tego powodu lepsze. To jest śmieszne. Naprawdę w tym tworzeniu wersji polskich gier nie chodzi tylko i wyłącznie o ludzi zupełnie nieogarniających język obcy. Ile razy można to powtarzać. Nie mam żadnego problemu z językiem angielskim. Pracuję w tym języku. Właściwie czytam i piszę po angielsku 5 razy więcej niż po polsku w tym momencie, jednak wolę w takie gry (z dużą ilością tekstu) grać w języku polskim, ponieważ wystarczy, że na godzinę gry nie znam dwóch czy trzech słów, nie zrozumiem o co konkretnie chodzi w pomniejszym dialogu, albo umknie mi choćby jeden żart, a już czuję się nieswojo. Nie wspominając o tym, że mi i bardzo wielu osobom język polski o wiele bardziej leży w tego typu produktach, z dużą ilością barwniejszego tekstu - lepiej się taką treść wchłania w ojczystym języku (o ile zostanie dobrze przełożona). Dla mnie to zupełnie głupi argument, że "niech się uczą angielskiego gimbusy xD". To niech sobie też gracz w cRPGu sam wykonuje wszystkie rzuty, dodaje, dzieli, mnoży i odejmuje, przyda mu się w życiu matematyka. Dlaczego właściwie ktoś miałby być przeciwnikiem tłumaczenia gier? Co go to interesuje, że ktoś chce grać po polsku? Ogólnie mi nie przeszkadza, że Ty wolisz grać po angielsku, ale nie pisz proszę przy okazji takich tekstów. A co do samej gry, to serię poznałem dosyć niedawno. Skończyłem podstawkę i dodatek, po czym od razu szukałem informacji o kontynuacji - zaskoczyło mnie, że gra jest już w takim zaawansowanym stadium. Myślałem, że dopiero jeden czy dwa rozdziały na Steam wrzucili... Może w tym momencie nie kupię, ale w przeciągu najbliższych miesięcy z pewnością. Z przyjemnością zatopię się w ten świat ponownie.