micpl

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    54
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O micpl

  • Ranga
    Przodownik
  1. A ja jako urzędnik państwowy brałem na rękę 1200 zł. Po sześciu latach Biorąc pod uwagę, że jest to praca na umowę-zlecenie, czyli trzeba sobie płacić ZUS, to nie jest to specjalnie atrakcyjna płaca, niezależnie od tego czy w Warszawie, czy gdziekolwiek indziej. Chyba że mówimy o studencie, wtedy jest ok.
  2. Mass Effect i Assassin''s Creed to raczej szukaj w podsumowaniach roku 2007. Aktualnie, co być może Ci umknęło, mamy rok 2008.
  3. micpl

    Gothic 3: Zmierzch Bogów

    Bug. Ja też szukałem i nie znalazłem. Podobno patch miał to naprawić, ale już mi się nawet nie chce sprawdzać.
  4. Po pierwsze Bioware to firma należąca do Electronic Arts. Nie wyobrażam sobie, żeby robili cokolwiek dla Atari. A po drugie, tak jak piszesz - mają swoje marki do rozwijania.
  5. Kanon SW nie obejmuje tylko okresu przedstawionego w filmach. Gra ma się toczyć 4000 lat przed "Nową nadzieją" - mniej więcej w czasach, kiedy w Galaktyce były tysiące jedi.
  6. micpl

    Legendary: The Box - betatest

    http://www.gamespot.com/xbox360/action/legendarythebox/review.html
  7. micpl

    Legendary: The Box - betatest

    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=274364&page=2
  8. Mówisz poważnie? Ktoś naprawdę mógłby obrazić się na Eidosa, bo pecetowe demo opóźniło się o trzy dni? I, jak rozumiem, jeśli gra sprzeda się słabo i Eidos raczy o tym wspomnieć, użyjesz argumentu, że demo było spóźnione? Brak słów.
  9. micpl

    Fable II - recenzja

    Zabawne są te biadania co niektórych - Gatunek RPG umiera! Gdzie te erpegi w stylu Baldur''s Gate?! Fable 2 jest rozwinięciem Fable 1. Jeśli ktoś spodziewał się gry rozbudowanej podobnie jak Baldur, a nie pociesznego hack&slasha w stylu pierwszej Fable, to można tylko uśmiechnąć się z politowaniem.
  10. Pierwszy błąd w przypadku SWG polegał na tym, że jedi było pełno w okresie, kiedy miało być ich mało (gra rozgrywa się między IV a V epizodem). W przypadku TOR ten problem rozwiązano umieszczając grę w okresie, kiedy galaktyka wprost roiła się od jedi. Drugi błąd SWG polegał na tym, że ludzie, którzy włożyli bardzo dużo wysiłku w uzyskanie statusu jedi poczuli się zrobieni w balona, kiedy najpierw to bardzo ułatwiono, a później wprowadzono jedi jako klasę startową. Gdyby tak było od początku, to nikt by nie miał pretensji. Nie uważam, żeby "jedi dla każdego" było błędną koncepcją. Zakładam, że w TOR zaczniemy jako "force-sensitive", czyli nie zostaniemy od razu Lukiem Skywalkerem, ale rozwijając postać będziemy mogli do tego dojść. Zresztą chyba w każdym mmo chodzi o to, żeby gracz był ponadprzeciętnym bohaterem, a przeciętniakami są zwykle npc-e ;) I to mi się podoba.
  11. No właśnie - po co im tak kasa? Pierwsze miejsca na listach "przebojów" torrentowych już nie wystarczają? Skandal.
  12. No tak, to na pewno przymus ze strony EA. W końcu Bioware nigdy wcześniej nie wydawało swoich erpegów na konsole.
  13. micpl

    Dodatki do WoW-a co roku

    Może gdyby NC Soft też wypuszczał płatne dodatki, nie musiałby w ciągu dwóch ostatnich lat zwolnić ponad stu pracowników?
  14. Tu masz trailer, logo jest pod koniec: http://www.youtube.com/watch?v=lT0tM3_CKug
  15. Dodatku też nie robi Piranha, tylko jakaś firma z Indii.