micpl
Gramowicz(ka)-
Zawartość
54 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO micpl
-
Ranga
Przodownik
-
Mistrz Gry Age of Conan 2009 pilnie poszukiwany. Oferta pracy czeka właśnie na Ciebie!
micpl odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A ja jako urzędnik państwowy brałem na rękę 1200 zł. Po sześciu latach Biorąc pod uwagę, że jest to praca na umowę-zlecenie, czyli trzeba sobie płacić ZUS, to nie jest to specjalnie atrakcyjna płaca, niezależnie od tego czy w Warszawie, czy gdziekolwiek indziej. Chyba że mówimy o studencie, wtedy jest ok. -
Gra Roku: znamy wyróżnienia Edge`a i Daily Telegraph
micpl odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mass Effect i Assassin''s Creed to raczej szukaj w podsumowaniach roku 2007. Aktualnie, co być może Ci umknęło, mamy rok 2008. -
Bug. Ja też szukałem i nie znalazłem. Podobno patch miał to naprawić, ale już mi się nawet nie chce sprawdzać.
-
Po pierwsze Bioware to firma należąca do Electronic Arts. Nie wyobrażam sobie, żeby robili cokolwiek dla Atari. A po drugie, tak jak piszesz - mają swoje marki do rozwijania.
-
W The Old Republic każdy odnajdzie rolę dla siebie
micpl odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kanon SW nie obejmuje tylko okresu przedstawionego w filmach. Gra ma się toczyć 4000 lat przed "Nową nadzieją" - mniej więcej w czasach, kiedy w Galaktyce były tysiące jedi. -
http://www.gamespot.com/xbox360/action/legendarythebox/review.html
-
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=274364&page=2
-
Mówisz poważnie? Ktoś naprawdę mógłby obrazić się na Eidosa, bo pecetowe demo opóźniło się o trzy dni? I, jak rozumiem, jeśli gra sprzeda się słabo i Eidos raczy o tym wspomnieć, użyjesz argumentu, że demo było spóźnione? Brak słów.
-
Zabawne są te biadania co niektórych - Gatunek RPG umiera! Gdzie te erpegi w stylu Baldur''s Gate?! Fable 2 jest rozwinięciem Fable 1. Jeśli ktoś spodziewał się gry rozbudowanej podobnie jak Baldur, a nie pociesznego hack&slasha w stylu pierwszej Fable, to można tylko uśmiechnąć się z politowaniem.
-
Star Wars: Galaxies będzie "żyło" po premierze SW: TOR
micpl odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Pierwszy błąd w przypadku SWG polegał na tym, że jedi było pełno w okresie, kiedy miało być ich mało (gra rozgrywa się między IV a V epizodem). W przypadku TOR ten problem rozwiązano umieszczając grę w okresie, kiedy galaktyka wprost roiła się od jedi. Drugi błąd SWG polegał na tym, że ludzie, którzy włożyli bardzo dużo wysiłku w uzyskanie statusu jedi poczuli się zrobieni w balona, kiedy najpierw to bardzo ułatwiono, a później wprowadzono jedi jako klasę startową. Gdyby tak było od początku, to nikt by nie miał pretensji. Nie uważam, żeby "jedi dla każdego" było błędną koncepcją. Zakładam, że w TOR zaczniemy jako "force-sensitive", czyli nie zostaniemy od razu Lukiem Skywalkerem, ale rozwijając postać będziemy mogli do tego dojść. Zresztą chyba w każdym mmo chodzi o to, żeby gracz był ponadprzeciętnym bohaterem, a przeciętniakami są zwykle npc-e ;) I to mi się podoba. -
No właśnie - po co im tak kasa? Pierwsze miejsca na listach "przebojów" torrentowych już nie wystarczają? Skandal.
-
No tak, to na pewno przymus ze strony EA. W końcu Bioware nigdy wcześniej nie wydawało swoich erpegów na konsole.
-
Może gdyby NC Soft też wypuszczał płatne dodatki, nie musiałby w ciągu dwóch ostatnich lat zwolnić ponad stu pracowników?
-
Tu masz trailer, logo jest pod koniec: http://www.youtube.com/watch?v=lT0tM3_CKug
-
Dodatku też nie robi Piranha, tylko jakaś firma z Indii.