Noirr
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1819 -
Dołączył
-
Ostatnio
Wszystko napisane przez Noirr
-
Dual na 7 - jeżeli chcesz mieć szybciej odblokowaną klasę wojownika, na 13 - jeżeli chcesz zmaksymalizować bonusy wynikające z klasy wojownika, tj. bonus do trako, obrażeń i dodatkowe ataki w rundzie. Statystyki standardowo: 18, 18, 18, 17, x, x. Jeżeli nie chce ci się tyle rzucać kośćmi, to siła, kondycja i minimum 17 int najważniejsze.
-
Pod konkretne blocki - w sensie?
-
Witajcie na Forum 3.0 oraz w odświeżonej społeczności gram.pl!
Noirr odpisał Fett-PL na temat w O grach
Ja z kolei w ogóle nie byłem w stanie się zalogować od czasu wprowadzenia nowego forum. Dopiero dzisiaj się udało. I jak zaglądałem tu codziennie od czasów forum cdprojektu, tak dzisiaj zacząłem się rozglądać za jakąś alternatywną stroną z newsami. Dobra robota. -
Pytanie czy chcesz grać turniejowo, albo po prostu mieć dobrą talię czy nie. Jeżeli tak to znajdujesz decka, który ci się podoba, np. tutaj - http://www.mtgdecks.net/ , a potem kupujesz pojedyńcze karty. Jeżeli nie to i tak polecam kupowanie singli albo gotowych talii, bo z boosterów nie zlożysz nic co by mogło działać przeciwko konkretnie zbudowanej talii.
-
Haha, no patrz. Niech no zacytuję, "litości, kto by czekał do tego czasu".
-
Rozwiązaniem jest Yeslick, wojownik/kapłan, którego dołączasz w kopalni Otulisko. Sprawdza się w pierwszej linii i może leczyć. W tym momencie zostaje ci jeden dodatkowy slot na postać.
-
Odpowiedź na oba pytania to na zachód od Beregostu, Wysoki Żywopłot.
-
Witam. Poprosze o zaproszenie: http://steamcommunity.com/profiles/76561198065169187/
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Noirr odpisał Strange101 na temat w O grach
Wyłączyć w opcjach automatyczny atak. Na wyższych poziomach to wręcz konieczność, całkiem uniemożliwia microwanie. -
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Noirr odpisał Strange101 na temat w O grach
Działają, tylko gdy postacie nawiążą walkę, czyli będzie widać te promienie jak najedziesz kursorem na postać. Innymi słowy, jeżeli chcesz, żeby ataki okazyjne twojej drużyny działały jak ktoś przebiega, to musisz go zaatakować, a nie tylko być w trakcie walki z innymi. -
Może we Wrotach Baldura, ten mag w okrągłym namiocie? Też w sumie dawno nie grałem, ale najpotężniejsze czary, typu zabójcza chmura albo przywołanie szkieletów dla maga, i tak się znajdowało w plenerze.
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Noirr odpisał Strange101 na temat w O grach
Nie przesadzajmy, Ori and the Blind Forest też działa na Unity, a jest piękne. Tak samo trailery Tormenta, są już bardzo ładne graficznie, więc wystarczy, że ekipa się przyłoży i silnik ma tu niewiele do rzeczy. Pewnie przy okazji Wastelanda nie mieli jeszcze ogarnięcia w silniku, albo po prostu im się nie chciało. -
Hmmm, możliwe, że to ja teraz mylę BG2fixpack z BG2tweaks, ale to i tak nie powinno zrobić żadnego problemu, bo te mody nie ingerują w UI.
-
http://pastebin.com/ - strona do zamieszczania tekstu, a weidu.log to plik, który masz w głównym folderze instalacji i zawiera właśnie kolejność instalowania modów. Czyli całkiem w odwrotnej niż powinieneś. Generalnie zasada jest taka, że wszystkie mody do jedynki instalujesz przed BGT, wszystkie mody do dwójki po, z kilkoma wyjątkami, obv. Więc u ciebie to powinno być: kpzbg1 (konwerter polskich znaków) -> BGT -> BG2Fixpack -> sprawdzić czy działa ->ewenmtualnie drawfix. Pamiętaj również, że BGT ma wbudowany widescreen mod, więc nie instaluj drugiego czasem.
-
Hmmm, no to jedyna rzecz, która miesza w grafice, więc możliwe. BG2Fixpack instalowałeś po BGT? Zamieść weidu.log na pastebin i zapodaj link.
-
Napisz jakie masz mody albo zamieść gdzieś weidu.log, może masz jakieś konflikty modów.
-
Próbowałeś w konfigu zmieniać opcje dotyczące akceleracji 3d i wspomagania sprzętowego? Generalnie to trochę dziwne, ja jak kiedyś miałem problemy graficzne (też na radeonie) to instalacja BGT pomogła, a nie zaszkodziła. Generalnie polecam zadać pytanie na forum Children of Bhaal albo Spellhold Studios. Zwłaszcza druga strona zajmuje się od lat modyfikacjami Baldurów i istnieje duża szansa na to, że ktoś będzie wiedział ocb.
-
To wygląda jak standardowy błąd z directdraw, który miały Baldury na geforcach. Wpisz w gogel zapytanie na ten temat, możliwe że znajdziesz rozwiązanie.
-
Uch, powodów może być mnóstwo, na pewno jest to coś prostego,. Ja sam nigdy nie miałem problemów z widescreen modem. Jaki błąd jest wypisywany? Gra powinna być płynna, zwłaszcza że teraz wszystko masz na silniku dwójki, a tam nie było tego typu problemów. Co bym polecił w pierwszej kolejności to przeczytanie faq BGT.
-
Żeby były polskie znaki musisz zainstalować konwerter polskich znaków dla BG1, tylko że należy to zrobić przed BTG, więc czeka cię kolejna instalacja. Do rozdzielczości Widescreen Mod.
-
Wejście tam jest, tylko że bardzo ciężko najechać kursorem w odpowiednie miejsce. Musisz krążyć kursorem nad kępą krzaków na lewo od wejścia do starych ruin, w końcu trafisz.
-
I warto się z tego CIeSzyć.
-
Na szczęście nie mamy do czynienia z Bioware, więc jestem pewien, że nie.