Noirr

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1819
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Noirr


  1. Dual na 7 - jeżeli chcesz mieć szybciej odblokowaną klasę wojownika,
    na 13 - jeżeli chcesz zmaksymalizować bonusy wynikające z klasy wojownika, tj. bonus do trako, obrażeń i dodatkowe ataki w rundzie.

    Statystyki standardowo: 18, 18, 18, 17, x, x. Jeżeli nie chce ci się tyle rzucać kośćmi, to siła, kondycja i minimum 17 int najważniejsze.


  2. Dnia 20.10.2015 o 14:31, StrictlyBananas napisał:

    Pomyślałem sobie ostatnio, że chętnie bym zagrał w MTG kartami, więc muszę skompletować
    sobie talię.

    Co polecacie aby to zrobić i czego dokładnie potrzebuję?


    Pytanie czy chcesz grać turniejowo, albo po prostu mieć dobrą talię czy nie. Jeżeli tak to znajdujesz decka, który ci się podoba, np. tutaj - http://www.mtgdecks.net/ , a potem kupujesz pojedyńcze karty. Jeżeli nie to i tak polecam kupowanie singli albo gotowych talii, bo z boosterów nie zlożysz nic co by mogło działać przeciwko konkretnie zbudowanej talii.


  3. Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

    1. Mag zwykły - moja postać
    2. Imoen - łuczniczka / złodziejka wiadomo
    3. Minsc - tank
    4. Khalid / Ajantis?
    5. Bramwen / Jaheira?
    6. Kivan - łucznik

    No i jest problem na 4,5 pozycji. Khalid czy Ajantis oraz Bramwen - Jaheira? Ktoś kto
    leczy musi być oraz jakiś drugi tank z przodu. Sam nie wiem :(


    Rozwiązaniem jest Yeslick, wojownik/kapłan, którego dołączasz w kopalni Otulisko. Sprawdza się w pierwszej linii i może leczyć. W tym momencie zostaje ci jeden dodatkowy slot na postać.


  4. Dnia 28.08.2015 o 15:48, Azazell napisał:

    1. gdzie znajde jakieś zwoje na identyfikacje przedmiotów?

    2. Gdzie mogę kupić czary dla maga 1 poziomu , 2 itd?


    Odpowiedź na oba pytania to na zachód od Beregostu, Wysoki Żywopłot.


  5. Dnia 30.03.2015 o 13:03, Kajdorf napisał:

    Ataki okazyjne działają
    tylko gdy ty wychodzisz z walki, nie zauważyłem aby jakiś przeciwnik oberwał od mojego
    wojownika pomimo tego że się przebija w sam środek drużyny i atakuje mi maga.


    Działają, tylko gdy postacie nawiążą walkę, czyli będzie widać te promienie jak najedziesz kursorem na postać. Innymi słowy, jeżeli chcesz, żeby ataki okazyjne twojej drużyny działały jak ktoś przebiega, to musisz go zaatakować, a nie tylko być w trakcie walki z innymi.


  6. Dnia 28.03.2015 o 13:15, Bartkula napisał:

    ...


    Może we Wrotach Baldura, ten mag w okrągłym namiocie? Też w sumie dawno nie grałem, ale najpotężniejsze czary, typu zabójcza chmura albo przywołanie szkieletów dla maga, i tak się znajdowało w plenerze.


  7. Dnia 24.03.2015 o 13:12, Lordpilot napisał:

    przy tym paździerzastym Unity 4.5


    Nie przesadzajmy, Ori and the Blind Forest też działa na Unity, a jest piękne. Tak samo trailery Tormenta, są już bardzo ładne graficznie, więc wystarczy, że ekipa się przyłoży i silnik ma tu niewiele do rzeczy. Pewnie przy okazji Wastelanda nie mieli jeszcze ogarnięcia w silniku, albo po prostu im się nie chciało.


  8. Dnia 24.03.2015 o 12:04, Bartkula napisał:

    Tak? No to możliwe, że w tym tkwi problem. Znalazłem na innej stronie poradnik, tam taka
    kolejność była wypisana i tego się trzymałem. Odezwę się późnym popołudniem, bo dopiero
    wtedy będę mógł to sprawdzić. Póki co dzięki za info :)


    Hmmm, możliwe, że to ja teraz mylę BG2fixpack z BG2tweaks, ale to i tak nie powinno zrobić żadnego problemu, bo te mody nie ingerują w UI.


  9. Dnia 24.03.2015 o 11:55, Bartkula napisał:

    Nie rozumiem za bardzo :P


    http://pastebin.com/ - strona do zamieszczania tekstu, a weidu.log to plik, który masz w głównym folderze instalacji i zawiera właśnie kolejność instalowania modów.

    Dnia 24.03.2015 o 11:55, Bartkula napisał:

    Instalowałem w takiej kolejności: ddrawfix -> bg2 fixpack -> bg trilogy


    Czyli całkiem w odwrotnej niż powinieneś. Generalnie zasada jest taka, że wszystkie mody do jedynki instalujesz przed BGT, wszystkie mody do dwójki po, z kilkoma wyjątkami, obv. Więc u ciebie to powinno być:

    kpzbg1 (konwerter polskich znaków) -> BGT -> BG2Fixpack -> sprawdzić czy działa ->ewenmtualnie drawfix.

    Pamiętaj również, że BGT ma wbudowany widescreen mod, więc nie instaluj drugiego czasem.


  10. Dnia 24.03.2015 o 11:46, Bartkula napisał:

    Zainstalowałem jedynie ddrawfix + bg2 fixpack + bg trilogy, może ddrawfix coś popsuł?


    Hmmm, no to jedyna rzecz, która miesza w grafice, więc możliwe. BG2Fixpack instalowałeś po BGT? Zamieść weidu.log na pastebin i zapodaj link.


  11. Dnia 24.03.2015 o 08:30, Bartkula napisał:

    Zresztą jak włączam czystego baldura (Cienie Amn + Tron Baala) to nic nie klatkuje, więc
    to chyba nie to.


    Napisz jakie masz mody albo zamieść gdzieś weidu.log, może masz jakieś konflikty modów.


  12. Dnia 24.03.2015 o 08:30, Bartkula napisał:

    Zresztą jak włączam czystego baldura (Cienie Amn + Tron Baala) to nic nie klatkuje, więc
    to chyba nie to.


    Próbowałeś w konfigu zmieniać opcje dotyczące akceleracji 3d i wspomagania sprzętowego? Generalnie to trochę dziwne, ja jak kiedyś miałem problemy graficzne (też na radeonie) to instalacja BGT pomogła, a nie zaszkodziła. Generalnie polecam zadać pytanie na forum Children of Bhaal albo Spellhold Studios. Zwłaszcza druga strona zajmuje się od lat modyfikacjami Baldurów i istnieje duża szansa na to, że ktoś będzie wiedział ocb.


  13. Dnia 23.03.2015 o 22:24, Bartkula napisał:

    Popróbowałem i trochę pomogło, ale gra klatkuje, praktycznie nie da się grać. Ehh chyba
    będę musiał dać sobie z tym spokój.


    To wygląda jak standardowy błąd z directdraw, który miały Baldury na geforcach. Wpisz w gogel zapytanie na ten temat, możliwe że znajdziesz rozwiązanie.


  14. Dnia 25.02.2015 o 16:37, Alamut napisał:

    Jakieś rady dla niepełnosprytnego, któremu zachciało się bawić w mody? ;]


    Uch, powodów może być mnóstwo, na pewno jest to coś prostego,. Ja sam nigdy nie miałem problemów z widescreen modem. Jaki błąd jest wypisywany?
    Gra powinna być płynna, zwłaszcza że teraz wszystko masz na silniku dwójki, a tam nie było tego typu problemów. Co bym polecił w pierwszej kolejności to przeczytanie faq BGT.


  15. Dnia 24.02.2015 o 20:22, Alamut napisał:

    Kolejne (durne) pytanie: czy są jakieś mody zwiększające rozdzielczość / jakość grafiki?


    Żeby były polskie znaki musisz zainstalować konwerter polskich znaków dla BG1, tylko że należy to zrobić przed BTG, więc czeka cię kolejna instalacja.

    Do rozdzielczości Widescreen Mod.


  16. Dnia 19.02.2015 o 16:18, ffaaxx napisał:

    > Czy ktoś miał podobny problem?


    Wejście tam jest, tylko że bardzo ciężko najechać kursorem w odpowiednie miejsce. Musisz krążyć kursorem nad kępą krzaków na lewo od wejścia do starych ruin, w końcu trafisz.