Substances
Gramowicz(ka)-
Zawartość
264 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Substances
-
Ranga
Przodownik
-
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
wow cos sie ruszyło nareszcie, a juz myslalem ze sie nie doczekam w tym roku. Status Twojego zamówienia: pakowane i przygotowywane do wysyłki , zostanie wysłane 8 listopada 2007 moj nr to 454 z tego co pamietam -
Wystarczy ze dali by obiecane dodatki tez było by miło :/
-
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Może niech ktos napisze jakieś ładne maile i sie podzieli to zrobimy zmasowany atak :) wszyscy będą wysyłać wtedy na pewno będzie jakiś odzew :D -
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Odezwał by sie ktoś z CDPartaczy kiedy dokładnie będą wysłane wszystkie przesyłki, i wytłumaczył dlaczego to tak długo trwa? przeciez jeszcze niedawno mialy wyschnąć tylko ksiazeczki? i dlaczego traktuja nas jak g*wno? -
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
przy ich bledach to jest mały pikus -
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
żadnego maila, żadnego odzewu jesteście żałośni, do tej pory sie nie odzywałem i nie krytykowałem ale to co odpieprzacie to jest masakra. Jutro tez nas bedziecie przepraszac ze dzisiaj sie nie udało czy moze znowu była awari serwara? a moze nie udało sie skleic kartonu? albo dalej ksiazeczkio nie wyschły? naprawde to co robici to jest lanie ciepłym moczem na klienta :( złamaliście mi serce mam nadzieje ze nie mozecie spac po nocach zegnam ozieble -
Zniżka w wiedźmińskim sklepiku dla pre-orderowców Wiedźmina!
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
O ile sa dożywotnio to jeszcze ujda :-p -
Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Takie troche piepszenie niedawno nie zdązyły wyschnac artbook i bestariusz, dzisiaj sie okazało ze jednak pudełek nie zdazli złozyc :/ trzeba było wiecej żółtych małych chińskich rączek zatrudnić. Czekam zobaczymy czy jutro nie bedea znowu przepraszac... -
Gramowe wydanie Wiedźmina - pierwsze zdjęcia!
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
jestem włansie po instalacji patcha :) oto lista poprawek: . Najważniejsze poprawki wersji 1.1 ====================================================== Poprawki rozgrywki i tekstu: - Naprawiono problemy dotyczące rozwoju niektórych umiejętności i zdolności. - Naprawiono problemy związane z blokowaniem fabuły. - Naprawiono problemy cyklu dnia i nocy druidów w Rozdziale 5. - Poprawki sceny seksu z pielęgniarkami w Rozdziale 5. - Poprawki dotyczące sygnetów (niektóre sygnety gracz otrzymywał dwa razy). - Naprawiono niespójność fabuły dotyczącą Erkyna w Rozdziale 3. - Poprawki lokalizacyjne wskaźnika wzrostu doświadczenia. - Eliksir mutagenny - nowe poprawki wyświetlania komunikatu. - Poprawiono przedmioty w animacjach jedzenia. - Naprawiono zachowanie sprzymierzeńców Geralta względem potworów. - Łowca głów nie jest już Agentem Smithem (nie powiela się). Panie Geralcie, tęskniliśmy za panem... - Echinopsy i archespory używają teraz własnych kolców, a nie strzał. - Poprawki do składników alchemicznych uzyskiwanych z niektórych potworów. - Krypta Kruka - poprawki geometrii i modeli przedmiotów. - Poprawiono kilka miejsc przeznaczonych do medytacji, w których nie była ona możliwa. - Poprawiono niespójność fabuły w zadaniu z Berengarem. - Berengar nie zniknie na oczach gracza, gdy gracz oszczędzi mu życie. - Mnóstwo poprawek lokalizacyjnych (niektóre z nich nie będą działać ze starymi zapisami gry!). Poprawione błędy w kodzie: - Naprawiono wszystkie zdiagnozowane problemy ze stabilnością i zamykaniem się gry. - Naprawiono kilka błędów związanych z graniem przy pomocy klawiszy WSAD i myszki. - Naprawiono problemy związane z użyciem klawiszy Alt-Tab (zamykanie i zawieszanie się gry, blokowanie kursora). - SI: NPC nie ścigają już przeciwników których nie ma. - SI: kilka poprawek w grze w pokera. - Poprawiono wyświetlanie czasu działania eliksiru Kot. - Upuszczane przedmioty są teraz bardziej rozproszone. - Poprawiono efekty wizualne broni podczas dialogów. - Gdy gracz używa szybkiego wczytywania, pojawia się okienko potwierdzenia. - Poprawiono pojawiające się informacje tekstowe w niższych rozdzielczościach (na przykład 800x600). - Wszystkie przeczytane książki mają teraz odpowiedni komentarz w opisie. - Poprawiono animację siedzenia kilku postaci, które siedziały obok krzesła. - Poprawki związane z liniami dialogowymi i opcjami rozgrywki przy używaniu klawiszy Alt-Tab. - Zapisywanie stanu gry zablokowane w czasie gdy rzucamy znak Aard. - Dźwięk: poprawka związana z odgłosami szczurów w trybie zminimalizowanym. - Poprawki związane z używaniem klawiszy Alt-Tab podczas przerywników filmowych. - Naprawiono problemy związane z ponownym pojawianiem się przedmiotów w przechowaniu. - Naprawiono problemy z efektem Zamieci w przerywnikach filmowych i dialogach. - Poprawiono efekt toksyczności przy używaniu klawiszy Alt-Tab. - Poprawki ciosów kończących - czasami nie pojawiała się animacja. - Podczas wyjmowania nieznanego przedmiotu ze składu, użytkownik nie może już zobaczyć nazwy eliksiru. - Poprawiono zapis gry w ciasnych miejscach (czasami gracz był teleportowany po wczytaniu). Poprawki grafiki i dźwięku: - Wyzima Klasztorna: ok. 30 poprawek fizyki; poprawione beczki; ok. 10 poprawek dekoracji. - Kaer Morhen: poprawki dzikiej zwierzyny. - Kanały: poprawki śpiących postaci; ok. 5 poprawek właściwości przedmiotów; ok. 10 poprawek rozmieszczenia szkieletów. - Wyzima Klasztorna/Płonąca Wyzima: chorągiew na wieży nie jest już czarna. - Stare Dworzyszcze: Poprawki w celu lepszego poruszania się Kościeja. - Poprawki dekapitacji mutantów. To znaczy... brak tejże. - Poprawki fizyki wilkołaka. - Stojak na kolczugę ma teraz powierzchnię kolizji (gracz ani bohaterowie niezależni nie mogą przez niego przechodzić). - Poprawki jasności Celiny we wnętrzach. - Poprawki oświetlenia rycerzy Zakonu. - Poprawki wyglądu chleba przy animacji jedzenia. - Bardziej szczegółowy model wozu z koniem w początkowych przerywnikach filmowych. - Poprawiono wpis w Dzienniku dotyczący krypt. - Dziecko w przerywniku filmowym w epilogu nie wygląda już jak źle pozszywany młody Frankenstein. - Stara kobieta i krasnoludy - poprawione animacje bezczynności. -
Edycja Kolekcjonerska Wiedźmina - lista zamówień
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
poprostu oprócz xywki powinna byc jeszcze data i godzina włożenia do koszyka i złożenia zamówienia. Wtedy by nie było problemów z autentycznościa. -
Opowiadanie Jakuba Ćwieka w polskim wydaniu gry Loki?
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Techland. Ćwieka znam osobiście mieszka miasto obok mnie :D mam nawet pierwszego Lokiego z podpisem :D -
Opowiadanie Jakuba Ćwieka w polskim wydaniu gry Loki?
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Techland. Ćwieka znam osobiście mieszka miasto obok mnie :D mam nawet pierwszego Lokiego z podpisem :D -
Wiedźmin - zamówienia przedpremierowe czas zacząć!
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ciekawa jest ta lista mi sie udało zamówić o 17 a mam nr 454 -
hmmm mi sie odtwarza trailer z killzone 3 a to chyba nie jest na source, jak sie myle to poprawcie, a jezeli nie to co ten trailer ma do the crossing?
-
Dark Messiah of Might and Magic - premiera dopiero w styczniu!
Substances odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ale wtopa. wbijam zamawiam Warhammer mark of chaos. Przynajmniej bedzie w co pograc na swieta a wydanie tez fajne