Poledouris

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    269
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Poledouris

  • Ranga
    Brygadzista
  1. A po co w artykule zrzut z Mirror''s Edge ??? Gra jest na Unreal Engine, a nie na Frostbite...
  2. Poledouris

    Podziel się wrażeniami z Battlefielda 3

    PC Sorry - ale jeżeli w kampanii dla jednego gracza pobratymców, którzy są w każdym momencie tej kampanii zaprojektowano tak by nie dostrzegali wroga stojącego obok, a nawet kilkunastu wrogów - to to coś już nie jest tak zajebiste jak piszecie wyżej. W kampanii wielokrotnie zdarza się że żołnierze wrogo nastawieni walą do mnie z karabinów jak szaleni, a żołnierz mojej drużyny stoi obok wroga, dosłownie obok, i nic nie robi, przygląda się, po prostu się przygląda. Ja wiem Battlefield 3 to głównie multi, ale wybaczcie jak już DICE dało kampanię to niech tez da jakieś SI przeciwników. Jakieś, po prostu jakieś - nie wymagam niczego więcej. Po za tym kampania w Battlefield 3 jak i w poprzednim Bad Comapany 2 pokazuje bardzo dokładnie w czym tkwi siła Modern Warfare, i dowodzi że tak łatwo nie jest podrobić - według wielu z was prostego skryptowania i projektowania kampanii by z wypiekami śledzić jej każdy moment. DICE tego nie potrafi czy się z tym zgadzacie czy nie. Graficznie - momentami bardzo ładne zderzenie z rzeczywistością - ale dużo niedoróbek i jednak brzydoty maskuje gra świateł bardzo mocno osadzono w silniku graficznym i skutecznie przykrywająca niedociągnięcia.
  3. Te 1090 T to na jakim Air Cooling(u) pokazywał ci takie temperatury ? Był kręcony ?
  4. dokładnie, może bez ostatecznej specyfikacja MARSa, ale jednak to dość szczegółowa notka, która notabene wypłynęła z XFastest.... aloha !
  5. A pewny jesteś że to ASUS rozsyłał, czy przepisujesz i wklejasz za Pure PC ?
  6. "GF110 i wyposażony w 3 GB pamięci VRAM", tego niestety nie wiesz, bo żadne źródło prasowe ASUS nie podało specyfikacji modelu MARS, wstępnie przypuszcza się, że może być to 3 GB, po wielkości sekcji - o czym autorze nie wspomniałeś. "Oparta na chipsecie GF110 karta pracować będzie standardowo z zegarem GPU 816 MHz" - otóż rozczarowuje mnie niedokładność w interpretacji autora "szyszastego", ponieważ zegar określa drugi z modeli MATRIX dla GTXa 580 z planów ASUS - Platinum, pierwszy Standard będzie taktowany zegarem 782 MHz, czyli odpowiednio o 10 MHz większy dla wersji Standard i o 44 MHz dla wersji Platinum od referencyjnego układu 580 GTX. O dwóch modelach już tutaj nie wspomniano... Szanowny autorze, nie wymagaj proszę od czytelników szacunku redaktorskiego dla swej formy, kiedy dostarczasz informacji niekompletnych, bo czyta cię grono o tyle kompetentne o ile mająca więcej niż 15 lat - bo jeśli się za pisanie człowieku bierzesz to rób to rzetelnie, a nie po łebkach.
  7. A można cokolwiek jeszcze wycisnąć ?
  8. Poledouris

    Valve tworzyło tytuł rozgrywany pod wodą

    A więc co będzie po wydaniu Portal 2 ?
  9. Pośmiać ? Można się z twojej wypowiedzi, bo jeśli "między" innymi wychowałeś się na grach Bioware, to jesteś po prostu gówniarz, bo ja np. wychowałem się na Robbo i Jet Set Willy na Atari 65 XE, więc twój punkt widzenia dotyczący gier jest dość zawężony, prawda jest taka, że ostatnie gry Bioware są po prostu słabe.
  10. To teraz wiadomo czemu nie dostaniemy 3 epizodu do Half-Life... jednak Portal 2 zapowiada się rewelacyjnie...
  11. Poledouris

    EA ujawniło swój plan wydawniczy

    Nowego C&C dostaniesz w marcu, więc nie masz co narzekać...
  12. Ciekawe, Szwedzki GRIN developer poprzednich dwóch części upadł w tamtym roku po wydaniu 3 gier - TERMINATOR SALVATION, Wanted: Weapons of Fate i Bionic Commando w rok, czyżby UBISOFT przygarnął szwedów ?
  13. Poledouris

    EA ujawniło swój plan wydawniczy

    Dead Space 2 tylko na konsolach (pierwsza kolejność) ? Żart... ?
  14. Poledouris

    Aliens vs Predator - demo już dostępne

    Ha, czytam tak nie które wypociny i chyba niektórzy zapomnieli o tym, że AvP 2 zostało zrobione przez Monolith a nie przez Rebellion... trochę rozróżnienia...