necxelos
Gramowicz(ka)-
Zawartość
80 -
Dołączył
-
Ostatnio
necxelos ostatnio wygrał w dniu: 17 Lipiec 2017
necxelos miał najwięcej polubień!
Reputacja
2 NeutralnaO necxelos
-
Ranga
Wróg ludu
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Powstała petycja o zwolnienie szefa Activision, Bobby'ego Koticka
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
ZubenPL zgadzam sie z Toba. W takim razie za co sie placi odpadkowi pokroju Koticka? Powiedz mi jaka prace ten człowiek [M-Muradin] wykonuje, zeby zasluzyc na pensje rowna temu co zarabia 100 pracownikow liczonych razem. Czekam! -
Command & Conquer i Red Alert wracają na PC! Tiberian Dawn na pierwszy ogień
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
To, ze cos jest prekursorem oznacza jedynie, ze bedzie swietnie prezentowac sie muzeum. I tam dokladnie jest miejsce pierwszych gier z serii C&C. Cala spolecznosc (tych co faktycznie jeszcze graja, a nie tylko sie madrza), wie ze najlepsza gra z serii (i najpopularniejsza) to Red Alert 3 i to wlasnie te czesc nalezalo zremasterowac, a w kazdym razie od niej zaczac. I dopiescic na maxa, zeby nowych graczy tez zachecic i stworzyc realna konkurencje e-sportowa dla SC2. P.S. Mylisz prostote z prostactwem. RA1 i CC1 sa zwyczajnie prostackie, archaiczne, zacofane, plytkie, niegrywalne. Ladna grafika w niczym tu nie pomoze, a ludzie ktorzy to kupia, zrobia to jedynie z sentymentu, a gra i tak wyladuje na polce. I na to wlasnie liczy EA. Tani remaster, servery sie migiem zamknie bo i tak nikt nie bedzie grac, a latwa kasa jest. Owszym byly pierwsze, owszem jest do nich sentyment, owszem zapoczatkowaly gatunek, ale co z tego... To ma byc gra, a nie odplatna lekcja historii. -
10 000 zombie kontra wielki blender - demo techniczne The Black Masses
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Odksztalcanie siatki modeli moze i jest ale zwloki nadal nie zajmuja faktycznej przestrzeni jaka powinny i przenikaja sie wzajemnie. Skoro juz tak bardzo chca isc w realizm to mogliby zrobic w koncu rosnace stosy zwlok jako fizyczne przeszkode, najlepiej z pelna fizyka (stosy ragdolli z pelna fizyka kolizji). -
Ubisoft szczerze do bólu o loot boxach: "gdyby gracze ich nie kupowali toby ich nie było"
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Zgadzam sie z Dariuszem. Kosmetyka byla zawsze, po prostu byla "w cenie". Lootboxy to jest, byla i bedzie praktyka kryminalna - sprzedawanie czegos co sie graczam z miejsca nalezy jako oddzielny produkt. -
Command & Conquer i Red Alert wracają na PC! Tiberian Dawn na pierwszy ogień
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Szkoda tylko, ze zabrali sie za najubozsze, najbardziej tepe i jak na dzisiejsze standardy zwyczajnie smieciowe czesci serii. To sa gry, ktore przy dzisiejszych narzedziach grupa studentow moze napisac w miesiac w jakims game makerze (co nota bene sie stalo, bo nieoficjalnych remake'ow jest tona, podobnie jak nieoficjalnych remake'ow total annihilation). Ale zremasterowac Red Alerta 3 (+ Yuri), ktory faktycznie ma sporo glebi strategicznej i ogromna grywalnosc to by bylo juz za duzo pracy, a EA robi tylko skoki na latwa kase. -
Zaledwie 110 000 egzemplarzy Pillars of Eternity 2 sprzedane do września 2018
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Dlaczego gram.pl rozprzestrzenia falszywe informacje? To jest manipulacja jakiegos czubka z Twittera, ilosc sprzedanych kopii gry wyraznie widac w danych ze Steama, 203 tysiace. A to i tak nie wliczajac sprzedazy z np. GOG'a, ktory w przypadku tego typu gier dominuje Steama. A mowimy tu o zaledwie paru miesiacach, jedynka ma ponad milion sprzedanych kopii ale dopiero po wydaniu wszystkich patchy, dodatkow i paru minionych latkach. -
Pierwsze prototypy Night City dla Cyberpunk 2020 opracowano w Sim City
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Chodzilo o realizm. Miasta stworzone w SimCity faktycznie dzialaja. -
Warhammer: Chaosbane na pierwszym zapisie rozgrywki
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Lokacje przepiekne. >> Modele ladne. >> Animacje znosne. >> Efekty skilli i spelli koszmarne. Czyste, matematycznie rowne, swiecace sie jak psu jajca, totalnie niepasujace do uniwersum. Nawet w tak starej grze jak Dawn of War 2 efekty skilli byly o niebo lepsze i z pewnocia lepiej dopasowane do uniwersum. Warhammer to nie D&D, nie ma kwiatkow, rusalek i swietlistej pieknej magii. Efekty powinny byc brudne, krwiste i ukazujace niesamowity wysilek jaki postac musi wlozyc w ich wykonanie. Tyczy sie to tez magii, ktora w swiecie Warhammera moze i jest potezna, ale rownie grozna dla samego maga jak jego wrogow... A na tym gameplayu? Spam spelli, ktore nie robia nic, elfiak wyglada przy tym jakby byl na popoludniowej herbatce, zero wysilku. Z kolei wojak macha cleavem jak barbarzynca w diablo, a jego zbroja jest tak czysta, ze moznaby z niej jesc jak z talerza w restauracji. -
Niemcy zakazują pre-orderów jeśli gra nie ma ustalonej daty premiery
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Calkowicie popieram zakaz. Co to ma znaczyc, ze wydawca moze wiedziec jak gra sie sprzeda zanim ja zrobi? To znaczy, ze co, jak kiepsko sie sprzedaje to jeszcze w trakcie produkcji wytna content zeby sciac koszta? Bez preorderow sprawa jest prosta: caly proces produkcyjny musi isc pelna para na 100% zeby w dniu premiery byla gra ideal! A "bonusy" to bzdura. Content wyciety z gry "dodawany" jesli kupi sie przedpremierowo. Rak branzy to malo powiedziane. Powinno sie za to wieszac! -
E3 2018: Twórcy Cyberpunk 2077 krótko o decyzjach związanych z widokiem FPP
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Teraz to wywołałeś wilka z lasu. Xelos zaraz Ci zacytuje definicje słowa RPG, stworzoną przez siebie oczywiście. Potem stwierdzi że Wiedźmin ma ograniczenia, więc nie może być RPG, całkowicie ignorując że każda gra je ma. Na koniec postawi granice pomiędzy RPG i grami akcji akurat w takim miejscu, żeby pasowało to do jego definicji. Przerabiałem to już kilka razy z nim. a. Nie zycze sobie takich insynuacji - leci raport do modow. b. Perspektywa nie ma nic do bycia badz nie bycia gra RPG. Po prowadzie wiekszosc gier RPG historycznia byla w trybie FPP (cala serie Might and Magic chociazby, zeby daleko nie szukac, a z nowszych Elder Scrollsy i Fallouty aczkolwiek one maja opcjonalny tryb FPP). c. Definicje nadal istnieja i maja sie dobrze. Wypadaloby je przeczytac przed komentowaniem, a nie prezentowac swoja ignorancje i ogolne buractwo. -
Asus ROG Zephyrus M GU501 - nowy budżetowy laptop dla graczy w ofercie; dane techniczne, cena, specyfikacja
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Dysk o pojemnosci 1GB??? Say what?? Ktos w ogole sprawdza te artykuly przed ich opublikowaniem? Ze nie wspomne, ze 5000 zl za "budzetowy" sprzet to jakis zart. Zwlaszcza w kontekscie niedawno opublikowanego tu artykulu twierdzacego, ze laptopy zrownuja sie z desktopami. Przepraszam ja bardzo, ale za 5000 zl to ja sobie zloze high-end desktopa, a tu za taka cene dostaje budzetowke? Swietny zart... -
Kazdy szanujacy sie gracz sam sobie sklada komputer. A skoro autor twierdzi, ze laptop zastapi stacjonarke, to zadam zeby autor sprzedal mi za max 3000 zl (tyle w chwili obecnej kosztuje moj sprzet - nie mam topowych podzespolow bo mi niepotrzebne) laptopa o ponizszych parametrach: Intel i5 oraz plyta pod to, 16GB RAM, 1TB fast HDD, 2TB slow HDD, GeForce 1050 Ti, sieciowka Atherosa z trybem przechwytywania i Windowsa 10.
-
Twórca The Bard''s Tale IV: - nie możemy polegać na nostalgii
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Panu sie chyba troche w mozgu cos poturbowalo skoro twierdzi, ze ostatnie Bard's Tale bylo w 1988. Ostatni Bard's Tale jest z 2004 (u nas 2005) i jakos szczegolnie "antyczny" nie byl. W gruncie rzeczy takie Neverwinter Nights 1.5 technologicznie oceniajac. -
GTA IV - tych kawałków już nie posłuchacie w grze
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Od kiedy prawo dziala wstecz? W tym momencie konsumenci moga spokojnie pozwac Rockstara za okradzenie ich z produktu, ktory zakupili. W momencie zakupu mieli okreslone utwory i zostaly im one bezprawnie odebrane. -
Iron Harvest z milionem dolarów na Kickstarterze –; tytuł otrzyma tryb wieloosobowy
necxelos odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Zawsze jak widze "obnizony prog wejscia dla noobow" to mi sie plakac chce. Bo za malo mamy gier, ktore tona pod naplywem casuali, zrobmy kolejna...