DeadPoison

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O DeadPoison

  • Ranga
    Obywatel
  1. mam Ten sam problem (Fort i odnalezienie tego dowódce) zrobiłem co Kasq powiedział i dalej nic. a teraz mam problem z Emisarjuszem niby go uratowałem ale do Studni sowy nie dotarł, k...a 2 gra którą kupiłem i która jest masakrycznie zabugowana
  2. DeadPoison

    Czarne plamy w Gothic 3 | Problemy, bugi. [m]

    i tu jest problem bo ja zabiłem wszystkie jelenie i wszystkie wilki i nic a kumpel kur.... z ang piratem bez problemu to zrobił idzie sie wsciec
  3. DeadPoison

    GOTHIC 3 - Temat Ogólny

    mam problem w mieście montera walnołem gafe i nie wiem jak się wyplontać jeden koleś prosił o znalezienie nieowlników do zmiany przy pracy no przez przypadek anulowałem (tzn powiedziałem sam se szukaj) no i teraz nie moge wykonać zadania a ostani save jest bardzo daleko czy da sięcośzmienić w tydzie (pozatym właśnie coś mi to też nie działa ) no nie dość że nie moge zadania wykonać to brakuje mi 4 punktów by mi zaufali i puścili do miasta PLISSS HELPPPPP
  4. DeadPoison

    Czarne plamy w Gothic 3 | Problemy, bugi. [m]

    CO DO ZNIKAJĄCYCH DZIKÓW, WILKÓW, I INNYCH PRZEDMIOTÓW , niestety w moim przypadku oznaczał rozpoczęcie gry od nowa nie pomogło wyłączenei gry a ni reinstal gry, we wszystkich sevach mi sięto zdarzyło i dopiero rozpoczęcie gry od nowa to naprawiło :/ jeden z 2 powodów dla których musiałem rozpocząć gre od nowa 2 był iż po wczytaniu gry automatycznie zadanie z kielichami dla magów przeszedł do nieudanych a tu posyłam moje ustawienie ini : Cache.SizeImage=128000000 Cache.SizeMaterial=40000000 Cache.SizeMesh=70000000 Cache.SizeSound=40000000 Cache.SizeCollisionMesh=40000000 Cache.SizeAnimation=40000000 Cache.SizeSpeedTree=10000000 [Lighting] ; Lighting type to use (not longer supported) ; 0 = Simple lighting (ambient, legacy mode) ; 1 = VertexHemisphereVertexLighting ; 2 = VertexHemisphereVertexLightingWithOverbright ; 3 = VertexHemispherePixelLightingWithOverbright ; 4 = PixelHemispherePixelLightingWithOverbright LightingType=2 ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000 (spokojnie możecie dać 30000000) ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000 ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000 ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000 jest to dobre ustawienie w moim przypadku zwiększyło ilość FPSów i poprawiło działanie gry dodatkowo podobno usuwa savebuga daltego polecam (uwaga robisz to na własną odpowiedzialność jeszcze nie słyszałem o zepsuciu kompa z tego powodu ale uprzedzam żeby potem nie dostać bluzga od kogoś) aha Komuter AMD Athlon 2200+, 1GB RAMu, GForce 6600Gt - i działa prawie dobrze
  5. DeadPoison

    Czarne plamy w Gothic 3 | Problemy, bugi. [m]

    No witam mam małą proźbe niech ktoś mi jakimś cudem wytłumaczy jak kumpel który ma angielskiego pirata jeszcze bez patchów chodzi lepiej niż mój polski. Dobra przsadziłem ale ja nie moge ukończyć jak narazie 2 zadań (w tym 3 chyba sięteż rypnął) gdy dostaje takie zadanie jak zabij głodne wilki lub zabij płochliwego jelenia (tu niby mam dać kolesiowi mięso ale nie mam dostępnych dialogowych opcji) , to nic nie dostaje (kumpel odrazu po zabiciu 3 wilków skończył zadanie a ja wybiłem wszystkie co do nogi i nic) zaczyna mnie to wkurzać pozatym jak jeszze raz będę musiał zacząc gre od początku z jakiegoś glupiego powodu (najpierw jedno z takich głównych zaań zaliczyło bez powodu na nieudane po wczytaniu sejwa, drugie to że w całym świecei znikneły rzeczy do podniesienia roślony i inne leżące rzeczy, dodatkowo zniknęły niektóre zwierzęta i npc''eki) to zareklamuje tą gre z powodu utraty zdrowia (każde rozpoczęcie na nowo grywiąże się z urazem psychicznym :P)