toxic3d

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    588
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez toxic3d

  1. toxic3d

    Kącik Pracy Domowej [M]

    Jak będziesz kiedyś w Przeworsku to masz u mnie piwo:]Dzięki wielkie.
  2. toxic3d

    Kącik Pracy Domowej [M]

    Mam napisać program znajdujący jednocześnie MAX i MIN w Zbiorze.Używam programu Dew C++.Byłbym wdzięczny za taki programik ale będę zadowolony także z samego algorytmu.Serdecznie proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  3. toxic3d

    Rasa psa

    http://www.forumopsach.pl/ możesz spróbować zapytać tutaj.Tez niemam pomysłu co to za mieszanka.
  4. toxic3d

    Runes of Magic - MMORPG

    Mam podobny problem jak BluesBoy parę postów wyżej.Poczytałem o co chodzi z tym resetem itd.Po jego dokonaniu niestety nadal mi pisze ze konto jest zawieszone a na statusie konta (który to moge znalezc na stronie gdzie zmieniam chasło z generowanego na normalne ) pisze Blocked.Czy to znaczy ze dostałem bana ? Bo nie gram juz pół roku i niemam zielonego pojęcia z co mogłem go dostać.Grałem zgodnie z regulaminem.Czy mogę jakoś sprawdzic za co ten "Ban"?
  5. toxic3d

    Arcania: Gothic 4 (Temat Ogólny) [M]

    Mam pytanko odnośnie działania gry.O co chodzi z tym błędem :wyślij raport o błędach itd. Uniemożliwia mi to działanie gry.Potrzebny będzie format.Dodam ze gra był sprawdzona na innym komputerze i działała bez zarzutów.
  6. toxic3d

    The Sims 3

    hmm...Mozliwosci;Ćpasz/pijesz---Śpisz---Śpisz---Śpisz--a potem...---Ćpasz/pijesz... Doobre:P poza tym wiek wzrósłby do 18+ z 12 tak e to raczej niemozliwe.:)
  7. toxic3d

    Wampiry

    Miasteczko Salem z klasyki.Polecam także książkę Stephena Kinga o tym samym tytule.
  8. toxic3d

    Mass Effect PC - temat ogólny

    Nie wiem na pewno ale strzelam ze po spatchowaniu stracisz zabisy gdyż modyfikują one grę a to z kolei zepsuje ci zapisy ponieważ są one jakby do "innej" gry.
  9. Dzięki za info.To zrobie tak ze teraz jedyneczka a potem pod choinkę część dalsza.:]
  10. Robie tak na PC swoim. Ale na laptopku?:D
  11. Proszę o rade.Mam zamiar zakupić którąś część Army of Two.Ceny so dość zbliżone tak ze niewiem czy lepiej kupic "jedynkę" a po jakims czasie część kolejną, czy odrazu 2 a z częścią poprzednią dać sobie spokój?
  12. Witam.Mam problem z wydajnością/pracą mojego sprzętu.Jestem posiadaczem Komputerka Acer Aspire 5738 z oryginalnie wgranym systemem Windows Wista.Problem dotyczy nadmiernego nagrzewania i wyłączania komputera. Po zainstalowaniu jakiejkolwiek gry pochodzi ona kilka chwil po czym komputer się wyłącza i jest gorący od spodu w miejscu baterii.O ile nie dziwiło by mnie to w nowszych grach o tyle nawet starsze tytuły mają tą przypadłość(Tiberium Wars działa bez problemu a już np.Guild Wars/Imperium Polskie wyłącza).Dodam ze niedługo po kupnie (jakież pół roku)wszystko działało normalnie,problemy zaczęły się dopiero po upływie tego czasu?Czego to jest wina? System?Sprzęt?Konieczny będzie serwis? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  13. toxic3d

    The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar [M]

    Znalazłem juz odpowiedz na innym forum.Trzeba bylo znalezc taki troche "inny " kreator konta i juz gram w pełną wersję za darmo:)
  14. toxic3d

    The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar [M]

    Mam pytanko. Chodzi oto ze podobnao LotRO jest od jakiegos czasu darmowe...Super ale... Wchodząc na strone dostaje tylko oknow z robieniem konta na trial. Mysle sobie jakis Jakis błąd i to ma byc to.Braciszkowie grają na inym koncie tak ze jestem zmuszony robic kolejne (2 sloty postacie) jednak po zrobieniu konta zawsze przy logowaniu pisze ze nie ma Konta o takim loginie... O co wkońcu chodzi z tą darmowoscią??
  15. toxic3d

    Dragon Age

    Mam pytanko dotyczace Questa z addonow.Chodzi o Shael(czy jak jej tak) czyli kolezanke golema.Addon juz zainstalowany,quest w dzienniku jest,ale... Przebieg tego co juz zrobilem: .CO dalej? Przepraszam za brak polskich znakow juz staram sie usunac ten defekt. Aha dodam ze gra jest zaaktualizowana w wersji polskiej.
  16. toxic3d

    CD-ACTION

    Moze i jestem nieobjektywny będąc posiadaczem konsoli ale dla mnie multiplatformowosc to zaleta...czemu ?Mozna przeciez dzięki temu porównac wartosc grania na komputerze i na konsoli...dla mnie osobiscie komputer jako platforma sie znudził jesli chodzi o single playery,gry totez kupuje tylko sieciówki a na konsole uzywane single gdyz przesadnie bogaty nie jestem.Powiecie ze jestem więc konsoleocem/trudno i tak cda nabywam i nabywal będę.
  17. toxic3d

    Fallout Online - Temat Ogólny

    hey czy w swiecie fallouta shotguny typu dwórurka liczą sie do broni cięzkich czy zwyczainych a jezeli nie do cięzkich to jaka jest "najtańsza"broń cięzka
  18. toxic3d

    Zdrowie, sport, trening, odżywianie - [M]

    Cuż to chyba nie będzie trudne z tego względu ze przez uwarunkowania medyczne musze ograniczac cukier i tłuszcze (nie nie cukrzyce).Co do sportu codziennie biegam tak ze tez luz.
  19. toxic3d

    Zdrowie, sport, trening, odżywianie - [M]

    Areobiczna 6 Weidera.Słyszałem o tym dużo dobrego tylko niewiem...na prawde to takie skuteczne?I czy mam do tego szczególnie wystrzegac sie lub stosowac jakies skłądniki pokarmowe?
  20. toxic3d

    LOL - League of Legends

    Sensownie jest kupowac na katarinie proponowane eq?Bo z ednej strony bardzo dobrze sprawdza sie ona przy duzej ilosci AP ale same itemy marnuja sie bo ona sama nie potrzebuje manki.
  21. toxic3d

    Guild Wars - Temat ogólny

    Klucz do instalacji?Nieprzypominam sobie.Jeżeli jednak to spróboj z jakims kluczem działającym 2 tygodnie łatwo je dostać.Jeżeli juz zarejstrowales konto nic straconego mozesz tylko potrzebowac klucza jezeli będziesz sie kontaktowal z pomocą techniczną NCsoftu.Jeżeli nie zalozyłes konta to niestety pozostaje tylko płacz.
  22. Czytałem kilka recenzji.|Gameplaye itd lecz bez waszej opini sie nie obejdę:).1.Opłaca się kupowac Mass Effect 2 na xboxa?2.Kupiłem go w polskiej wersji językowej czy mozna wybrac wersję kinową?
  23. toxic3d

    Guild Wars Wielki Problem !

    http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=62&u=53923 tu jest temat Guild Warsa a bez klucza raczej nic nie zrobisz.
  24. toxic3d

    xbox360 i peryferia

    Mam pytanko.Czy jeżeli podłącze do konsoli Pamięć przenośną na USB(tak pendraka)TO będę mógł zapisać na nim jędną lub 2 gry bo powiedzmy ze na dysku twardym konsoli(arcade...)niemam juz miejsca