hu9in

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    77
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O hu9in

  • Ranga
    Przodownik
  1. Dlaczego tego typu komentarz redaktora nie jest już rozdzielany tak jak kiedyś? Podobało mi się wtedy, że mogłem przeczytać tradycyjnego newsa, a ewentualnie w osobnej ramce miałem "Zdanie XYZ". To było fajne. Odautorski komentarz do takiej notki nie powinien wyglądać imo tak jak tutaj... Wygląda to nieprofesjonalnie.
  2. > Mam nadzieję, że Gram.pl nie będzie wrzucać materiałów spoilerujących Wiedźmina 3 nawet > w mały sposób. Nie jest zbyt przyjemne zobaczyć mapkę nawet części świata przeglądając > newsy. A jeśli koniecznie chcecie to robić to takie materiały powinny być widoczne dopiero > po kliknięciu w jakiś odnośnik. Jesteście porządnym serwisem i sądzę, że coś takiego > Wam nie przystoi Imo, skoro ktoś ma takie podejście, to powinien w ogóle odłączyć się od internetu do premiery i zamknąć w bunkrze.
  3. Eeee, mają to wydać jesienią, a na tym etapie wygląda w ten sposób? What''s up, Ubisoft? Btw, najpierw pomyślałem, że nowego Assassina robią w Unity...
  4. > Yhy czyli tak mogłaby już wyglądać gra kilka miechów temu,ale,że konsole ciągle są upośledzone > to dostaniemy produkt okrojony z ficzerów graficznych na miarę wcześniejszych lat. > Jeszcze niech REDzi powiedzą,że obsuwa premiery W3 na kolejny rok (choć w sumie nigdy > żadnej konkretnej daty wydania nie podali,a jedynie rok wydania) to efekt kastracji Wieśka > bo przygotowywali produkt zbyt epicki na obecną generację konsol i teraz muszą cofnąć > W3 w rozwoju. > Tyle że Watch Dogs wychodzi też na stare konsole, a Wiesław już nie.
  5. > razie. > To podziękuj raczej ich wydawcą, którzy gdzieś mieli porządne testowanie. Akurat testy zazwyczaj przeprowadza się w samym studiu, nie u wydawcy. Wydawca mógł co najwyżej poskąpić środków na testowanie. A i to nie jest oczywiste, bo otrzymane pieniądze rozdziela się zwykle już wewnątrz studia.
  6. Pech, pechem... 2 tygodnie temu kupiłem radeona r9. Szkoda, że dopiero teraz to ogłosili.
  7. Cóż, mi się wydaje, że chociaż większość z nas spędzała więcej czasu na podwórku w tym wieku, to też graliśmy, skoro teraz jesteśmy na tym forum.
  8. Mam brata i kuzyna, którzy mają po 13 lat, oryginalne kopie BF3 i CoDa. W BF grają dużo więcej i to na takim poziomie, że nie zdziwiłoby mnie, gdyby wielu z Was już od nich dostało po łepetynie... Dodam jeszcze, że kiedy te dzieci nie wydają na fajki w podstawówce, to są w stanie oszczędzić na gry. No i my dostawaliśmy od rodziców klocki lego, a oni dostają właśnie gry. Czepiać by się można, że nie spełniają wymagań wiekowych, ale przypomnijmy sobie w co graliśmy w ich wieku;p
  9. Przy przesuwaniu premiery gry, której produkcja kosztowała grube miliony, Ubi na pewno wzięło pod uwagę niezadowolenie klientów. Przy takiej kasie i bazie potencjalnych odbiorców liczy się każdy krok. Ubi widocznie uznało za lepszą decyzję wypuszczenie gry później, ale za to lepszej. Nawet kosztem stracenia klientów w okresie premierowym, powinni ostatecznie wyjść na tym lepiej. Po prostu chcą mieć grę, którą każdy posiadacz konsoli nowej generacji w końcu kupi. Oczywiście zakładając, że będzie to taki hit, jakim go zapowiadają.
  10. Całe szczęście. Jeśli ta gra ma rzeczywiście być tym, co zapowiedzieli na E3 rok temu, to muszą pokazać więcej niż do tej pory.
  11. > Strasznie duże jak na taką grafikę... nie chce im się już optymalizować pod kompy, co > ? Ok, przeboleje, na moim jeszcze pogram w zalecanych, ale kupno konsoli wydaje się coraz > bardziej rozsądne. Nie chce im się optymalizować po kompy, tak? Wszyscy się cieszyli jak BF4 wyskoczył z troszeczkę wyższymi wymaganiami niż te z poprzedniej generacji, a jak Ubi otworzyło graczom oczy, to zaczęli narzekać. Przyzwyczajcie się. Tak będą wyglądały wymagania nadchodzących gier z sektoru AAA. W dodatku na konsole grę znacznie łatwiej zoptymalizować, bo każda jest TAKA SAMA, a rodzai PC jest p****liard. Jednemu rzeczywiście pójdzie spokojnie na minimalnych ustawieniach, a drugi i na zalecanych może mieć problemy. W dodatku chociaż twórcy najprawdopodobniej korzystają teraz z szeregu nowych narzędzi. I nawet nie o to chodzi, że nie widzą jak ich używać - przecież nie mogę się różnić pod względem obsługi diametralnie od tych starszych. Sęk w tym, że nie wszystko da się dostatecznie przetestować. Żadna next genowa gra jeszcze nie weszła na rynek, a twórcy stąpają po omacku - nie wymieniają się wzajemnie doświadczeniami i nie podglądają konkurencji w takim stopniu w jakim robili to wcześniej.
  12. Skończył się po prostu okres, w którym każdy przeciętny gracz grał na max detalach i 60 fps. Zaczął się podział na szlachtę(posiadających nowe konsole) i plebs(właścicieli pecetów);p
  13. Prawdę mówiąc to dobrze, że deweloperzy mają możliwość dodawania zawartości w dniu premiery. Dawniej musieliby z niej zrezygnować lub dodać ją "na szybko", a wtedy mogłaby ucierpieć na tym cała gra. Gracze w krajach z normalnym internetem nawet tego specjalnie nie zauważą. Nawet jeśli łatka będzie ważyła 1GB, to ściągnięcie jej zajmie im tyle co pójście do lodówki po mleko i wygodne ułożenie się przed telewizorem. Gorzej w takiej Polsce, ale to już inna sprawa. Poza tym już dawno przyzwyczailiśmy się do tego, że to co dostajemy na płycie to nie wszystko, prawda?
  14. Zamówiłem na muve.pl, bo tam wychodziło taniej. Pomimo tego, że gra była droższa, to miałem darmową przesyłkę - po prostu bardziej się opłacało. Trochę smutne, że z takiego powodu rezygnuję ze sklepu, w którym zaopatruję się i któremu ufam od lat. Gram. pl ostatnio jest do tyłu, a szkoda... Trailer kiepski.
  15. Co jak co, ale fabuła w DAII była chyba najmocniejszym punktem tej gry. Nie chce mi się wierzyć, że jedna z głównych scenarzystek gry odchodzi z takiego powodu. Wygląda to raczej jakby BioWare powoli się rozpadało. Szkoda... Ale z drugiej strony każda ich kolejna gra jest gorsza, więc może to i lepiej.