IwaN_GroznY1

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    66
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O IwaN_GroznY1

  • Ranga
    Przodownik
  1. A o planach zrobienia filmu Splinter Cell wiadomo niemal od dekady. Kiedy to UBI w 2005 roku (na płycie z grą Splinter Cell: Chaos Theory) zamieścił teaser filmowych przygód Sama. Oczywiście nic nie pokazano poza napisami, i charakterystycznymi goglami oraz zapewnieniem, że film... "wkrótce nadejdzie" (coming soon) ;)...
  2. 1080p na XO? Ha, ha, ha... a w ilu klatkach na sekundę? 20 czy 10 ;) ... No chyba, że mówimy o upscaling''u :) .
  3. Czy tylko ja mam mocne skojarzenia odnośnie ściągnięcia tej "rewolucyjnej" mechaniki z "EXPERIENCE 112"? http://www.youtube.com/watch?v=f6NSSNtJ5dA
  4. "Każda mysz swój ogon chwali". Mieliśmy sporo trailerów z konsol poprzedniej generacji, które w konfrontacji z rzeczywistością nie wiele miały ze sobą wspólnego. Ale zobaczymy jak będzie tym razem.
  5. Chrzanią z tymi wymaganiami. Gra spokojnie (średnio 25-30 klatek na sekundę, a w porywach do 50-60) chodzi procesorze dwurdzeniowym (Intel Core 2 Duo E8400) o zegarze 3 GHz .
  6. IwaN_GroznY1

    Internetowe bzdury growe na weekend #141

    > > Gravity Gun @ Corridor Digital - Polski akcent w trzeciej minucie ;) > Nie wyłapałem: może nie jestem dość "polski":| Trzeci plan (w centru) do złudzenia przypomina (zaadaptowany do celów filmu) fragment Warszawskiej Starówki od strony Placu Zamkowego. Widać Zamek Królewski, część budynków starówki (sporo z nich jest wymieszana), Bazylikę archikatedralną św. Jana Chrzciciela oraz Kolumnę Zygmunta na której wiszą ekrany propagandy.
  7. IwaN_GroznY1

    Splinter Cell: Blacklist w złocie

    > 1 była zajebista 2 i 3 słabsze, No chyba raczysz sobie żartować. Jedynka była dobra, dwójka rozwijała pomysły poprzedniczki i dodała nieco nieliniowości (nie mówić już o unikalnym multi), ale trójka stanowiła mistrzostwo pod każdym względem. Skradanka niemal idealna. Perfekcyjne granie światłem oraz cieniem, jak i dźwiękiem (hałas otoczenia potrafił maskować nasze posunięcia! ). Do tego dobre i agresywne AI przeciwników (bycie Rambo na wyższych poziomach trudności było praktycznie niemożliwe), co pozwalało na świetną zabawę w "kotka i myszkę" . Graficznie oraz dźwiękowo (jak na swoje czasy) majstersztyk ( jedna z pierwszych gier wykorzystujących DX 9.0 c, w tym Pixel Shaders 3.0 !). W rozgrywce wiele zadań, pobocznych misji oraz alternatywnych ścieżek. Dodatkowo grę dało się przejść (na 100% wykonanych zleceń) nie zabijając czy też nie ogłuszając (!!!) praktycznie żadnego przeciwnika (pomijam tych kilku których musieliśmy wyeliminować ze względów fabularnych). SC: DA to już załamanie serii i jedno wielkie bagno niedoróbek oraz sporadycznych błędów. SC:C to już nie skradanka, a gra akcji ze średnimi elementami skradania. SC:BL wygląda jak misk dwóch poprzednich części. Niestety prawdziwa skardanka to raczej nie będzie.
  8. Żaden błąd. Pierwszego Far Cry stworzył Cytek. Co z tego, że później Niemcy sprzedali markę UBI i z kolejnymi częściami nie miał nic wspólnego. Nie zmienia to faktu, że to Crytek przedstawił nam ten tytuł, a nie Francuzi (oni go potem tylko rozwijali po swojej myśli robiąc to co uważali za słuszne z nabytą licencją). Mylisz pojęcia.
  9. I pomyśleć, że kiedyś mogli się wyróżniać tak ->> http://www.youtube.com/watch?v=bTnp_yFWOvs
  10. Wow... 15 minut - przecież to prawie 1/8 całej gry. Jak kiedyś Run wyjdzie w przecenie (i jakiejś wyprzedaży) za coś w granicach 20 zł, to mnie obudźcie. Teraz ja tym panom podziękuję.
  11. Ot, standardowa polityka multiplatformowych tytułów wydawanych przez UBI. Tym razem i tak opóźnienie jest praktycznie niezauważalne ( "zwykłe" wynosi 6+ miesięcy ).
  12. Dzisiaj. Aż odkopię sobie koszulką z Wiedźminem z EK.
  13. Ja bym na miejscu CD Projekt wzmocnił ochronę na dzisiejszej imprezie premierowej Wiedźmina 2, bo jak rozwścieczeni fani ruszą do Złotych Tarasów "podziękować" twórcom to mogą "polecieć głowy"... A teraz wybaczcie, wracam do ostrzenia mojego srebrnego miecza - przed 22:00 musi być ostry jak brzytwa :) ...