rolnik

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    849
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez rolnik

  1. a kto slucha malpy? ja sie jaram jak ja pierdole, bity, klimat, prawdziwy truskul.
  2. Mam 7, ale tak mocno sie nie jaram. W sumie tak patrzac, to na poczatak Masz to jak w banku, muszisz to znac.
  3. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    czyli dostales 2 sznorowki,obie za krotkie? jak tak to przykro mi w sumie.
  4. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    jak mozna nosic 2 sznorowki w jednym bucie?
  5. wyglada na takiego dresika a ma takie wersy , tak sie bawi slowem ze ojapierdole. "Jestem tu jak pionier,a nie robie sprzetu audio". jaram sie nim, ma bardzo dobre wersy.
  6. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Max ogolnie to taka linia butow nike,
  7. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    ... przemysl jeszcze raz swoje ''argumenty'' a pogadamy, elo.
  8. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Niszczysz czlowieku, jest dyskusja o ubieraniu sie a Ty wyskakujesz, ze robie orty. Skad wiesz, moze siedze w Anglii i nie mam polskiej klawiatury ani polskiej Windy? Owneeeeeed, zajebista roznica, ''wymagam'' a ''chce''. Najpierw przeczytaj dany post, plaplapla, najpierw to sie ogarnij i jak braknie Ci argumentow to nie wyskakuj z moimi bledami ortograficznymi, bo to jak lapanie sie brzytwy.
  9. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    I to jest beka czlowieku, ubieraja sie tak jak chca i tak jak im sie podoba, a ze wiekszosc podobnie to juz Twoj wybor i tyle. Czlowieku, nie ma czegos takiego jak oryginalnosc u wszystkich, zeby ktos byl oryginalny, ktos musi byc przecietny i niewybijajacy sie, czujesz? Gratuluje Ci wiec ze jestes ''tym oryginalnym'' w conversach, ktore Ci sie podobaja. Walisz takie puste slogany typu " oniieeee caly swiat to klony, niech ubieraja sie inaczej". A jak ubierasz sie Ty,hm? wklej fotke swego oryginalnego stroju. Ja tez. I Graszcz
  10. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Pozwol ze spytam, co nosisz, ze jestes oryginalny?
  11. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Wiesz, mowisz o klonach a sam jestes podniecony conversami, czyli tym, czym sie teraz jara 3/4 spoleczenstwa.
  12. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Jeżeki kazdy bylby oryginalny, to nikt by nie byl, zastanow sie.
  13. temu nie odpowiada ; >. http://www.hip-hop.pl/news/projector.php?id=1255811014
  14. Gadanie o ''sprzedaniu sie Tedego'' jest juz nudne, ale ziomek, w sumie odpisze. Na chuj w takim razie raperzy wg wydaja plyty co? Przeciez maja z tego hajs? Nie lepiej wrzuciliby do neta by kazdy mogl jarac sie ich produkcja? ''robienie z rapu biznesu'', ja pierdut, o co wam chodzi, za duzo zulu kingz i wannabe true raperow co sie wychowali w bronxie. Z reszta, borixon nie robi z rapu biznesu? ten sam sort, cale to bukakke i kajman i wg ja pierdole, przepraszam, ale jezeli tedunio sie sprzedal to oni tak samo. Robi dobry rap i to sie liczy, a nie to ile dostaje za niego pieniedzy. Co jak co, ale wiekszosc jego chwytow reklamowcyh jest pomyslowa. >Nawet na diss Sety a to co zrobil peja bylo wedlug ciebie dobre? tym mnie powaliles, nowatur pojechal tedego? absolutnie nie ma takiej opcji, z tym nawet nie polemizuje, bo tak, jakbym negowal to, ze slonce swieci.
  15. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    slabe, jak kazde dc.
  16. Czekajac na nowego Miuosha slucham singla, zajebistego swoja droooga! http://www.youtube.com/watch?v=2fSc4r1BUNY
  17. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    ja zlapalem dinalowego folołapa, dostan piwo?
  18. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Zajebiste sa te LeBrony, pjonA!
  19. Serdecznie polecam: http://www.hip-hop.pl/forum/projector.php?forum=8&thread=12544939594737 hahah,
  20. rolnik

    Buty - Pokaż swój styl :)

    Jak szukasz jakis jou elo skejt to chyba lepsze Esy albo Fallen. A najlepiej to Nike SB albo Adidas Skateboarding, modele typu campus, albo dunk, albo nie wiem, classic. Popatrz na skejtszopowych stronach typu kamuflage, miniramp, bo te szczerze srednie.
  21. Rowniez jestem za Tedzikiem, uwielbiam jego przesmiewczy i bezkompromisowy styl dissowania. A ta mini epka przeciwko Peji jest bardzo, bardzo zajebista! Czekam na odpowiedz Peji, zobaczymy co tam wysmazy najwiekszy ''ulicznik'' i ten dla ktorego teraz ''milosc jest wazniejsza od muzyki''.
  22. OOOuuu, Sosen zajebiscie pojechal, wg o nim nie slyszalem, zajebsitaaa opcja, niszczy!
  23. Chyba hejtuj a nie hejteruj co nie?