Myszasty

Ekipa Gram.pl
  • Zawartość

    2067
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Myszasty


  1. TigerXP napisał:

    Chcialbym jeszcze raz wspomnieć o tym że mogę pisać posty tylko z poziomu newsów, z poziomu forum już nie. Ktoś tak jeszcze ma?

    Chyba każdy. Po migracji na nowy serwer i nowy engine gramu okazało się, ze stare bebechy forum powodują sporo problemów z kompatybilnością. Oczywiście jest to na liście do ogarnięcia, ale jak zapewne rozumiesz, najpierw skupiamy się na odbugowaniu serwisu. Od strony technicznej, to skok o dwa dziesięciolecia (serio!), więc rzeczy do ogarnięcia jest masa. 


  2. ElieVian napisał:

    @Myszasty, pytałem wczoraj na streamie @EpicNameBro o ten respawn, bo strasznie mi się to wydawało mało prawdopodobne (żeby nie powiedzieć, że Miyazakiemu się coś poluzowało w i tak już zwyrodniałych pomysłach :]). Twierdzi, że tylko przy odpoczynku. Tak że zgłupiałem nieco.

    Spędziłem chwilę na sprawdzanie tego i z moich doświadczeń wynikało coś innego. Zapis gry następuje przy jakichś posągach/kapliczkach (to raczej modlitwa, niz odpoczynek) i po nim na pewno mamy do czynienia z respawnem. Sęk w tym, że np. jeden ze strażników stojący przy urwisku w trawie respawnował się kilka razy, niemal na moich oczach. Zabiłem go (bez zapisywania gry, czy umierania w tym czasie) chyba z pięć, czy sześć razy. W końcu mi się znudziło i pobiegłem dalej. Podobna sytuacja powtórzyła się kilka razy w tym dość krótkim fragmencie gry. Może to po prostu bug w tym buildzie, który resetował wrogów z jakichś nieznanych mi przyczyn. Ale tak było. :)


  3. Dnia 15.02.2019 o 19:26, Bambusek napisał:

    Czyli wersja wyraźnie uboższa od pecetowej, do tego trzeba się samoograniczać, bo inaczej Switch nie daje rady i 7,5? Chyba Myszastego lekko poniosła albo miłość do gry albo miłość do Switcha. Albo jedno i drugie na raz.

    Bogatsza od pecetowej. O dodane za darmo DLC-ki. Nie słyszałem o tym, żeby istniała w chwili obecnej pecetowa wersja GOTY ze wszystkimi dodatkami, do której starasz się switchową porównać. ;)

    Zamulanie konsoli na wielkich mapach etc. to spory problem, ale nie dyskwalifikujący. Grywalność pozostaje taka sama. To ta sama, bogata gra, a nie jakiś okrojony pod Switcha kastrat, jadący na marce. 


  4. szczurek79 napisał:

    Zrobcie porzadek z newsami, po wejsciu w zakladke newsy sa pomieszane a najnowsze sie nie wyswietlaja, trzeba w nie klikac z poziomu glownej strony.

     

    Właśnie się robi porządek, dlatego jest bałagan. Wymuszone indeksowanie w tle, połączone z czyms tam magicznym jeszcze (nie zawsze rozumiem wszystko, co mówią ludie z IT) i przez jakis czas będzie małe zamieszanie. :)

     

    Dodam, że raczej krótszy, niż dłuższy. :)


  5. Na poziomie dbałości o detale, rewelacja. Zbyt jasno, ale jednak bardzo cyberpunkowo. Tylko reżyseria słaba, brak jakiegokolwiek napięcia, porządnego pieprznięcia pięścią w stół, to po prostu zbiór obrazków. Za mało też brudu i smrodu podziemnego życia, taki "zwyczajny piątunio w Night City" zamiast "witaj niekoniecznie wesoła przygodo!" 

     

    Ale mają u mnie taki kredyt zaufania, że mimo kręcenia nosem wciąz się jaram i czekam na więcej.


  6. W maju 1776 stworzono a 12 czerwca ratyfikowano w  Williamsburgu Deklarację praw Wirginii, więc pewnie tam. Tym bardziej, że cały Vault 76 jest "oficjlanym vaultem trzystulecia", zapewne Deklaracji niepodległości. Co ciekawe na Pip-boyu (kóry jest modelem z pierwszych Falloutów) mamy datę 2102, a więc prawie 60 lat przed Fallout 1.

     

    Pytanie brzmi, czy Bethsoft potrafi jednak zrobić coś jeszcze gorszego niż F4. :)


  7. Serio, dawno nie czułem takiego napięcia oglądając cokolwiek, jak w momencie gdy grający odpalał panel rozwoju postaci... Chcę już! :)

    I oddajcie Fallouta Obsidianowi, pacykarze. Po zapoznaniu się z takimi modami, jak choćby Sim Settlements, większość ekipy tworzącej F4 powinna ze wstydu popełnić zbiorowe harakiri plastikowymi nożami ze stołówki.