callofktulu

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O callofktulu

  • Ranga
    Obywatel
  1. callofktulu

    Aktywacja zamówienia gry Wiedźmin

    Kopiuje swój post z oficjalego forum Wieśka, bo tam temat został zamknięty. U mnie też występował błąd iż produkt jest niedostępny. Z kolei teraz jak wchodzę na stronę podaną w mailu, ukazuje się napis: "Uwaga, nasz system stwierdził iż doknano już próby płatności za to zamówienie. Aby zmienić formę płatności lub ponowić próbę płatności przejdź do szczegółów zamówienia i skorzystaj z opcji "Masz problem z płatnością? Spróbuj ponownie". Kliknij tutaj aby przejść do szczegółów Twojego zamówienia Ten komunikat może też być związany z nietypową konfiguracją przeglądarki internetowej. Jeżeli nie dokonywałeś(-łaś) jeszcze próby płatności za to zamówienie kliknij tutaj. " Oczywiście żadnej próby płantości nie wykonywałem. Po kliknięciu w link podany po tekście o nietypowej konfiguracji przeglądarki ukazuje się napis "błędne parametry" Z kolei w szczegółach zamówienia za nic w świecie nie mogę znaleźć opcji "Masz problem z płatnością? Spróbuj ponownie". WTF?