BeLial-DM

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O BeLial-DM

  • Ranga
    Obywatel
  1. A nom, znamy wymagania, od zeszłego roku :) http://forum.battlenet.pl/viewtopic.php?t=48891&page=0 Ale lepiej późno niż wcale :P
  2. Przystań (V)/Zamek (III) - I wiesz że coś się dzieje! :D
  3. Obszerna relacja z eventu jaki odbył się w siedzibie firmy Blizzard Entertainmanet, wraz ze screenami, artworkami, filmami dostępna jest na łamach serwisu: http://www.starcraft2.net.pl/singleplayer Gorąco zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami o kampanii StarCraft II Heart of the Swarm!
  4. BeLial-DM

    StarCraft II bez wsparcia dla LAN-u

    Szanowny redaktorze Pepsi, chyba zapomnieliśmy podać "więcej na: http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2/1/615/Poniedzialek_koniec_NDA__mozna_mowic__Beta_nie_tak_predko.html oraz
  5. BeLial-DM

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    Wykonałem już telefon do ML, wszystkie paczki, które są aktualnie w sortowni będą wysyłane dzisiejszego dnia, czyli około godziny 9:00 - 10:00 można sprawdzać status na ich stronie, czy przesyłka została wydana kurierowi. Tylko nieliczna część zostanie zwrócona do nadawcy z powodów już wszystkim znanych, podkreślam tylko nieliczna część. Zatem jeżeli udało się Wam dodzwonić do CDProjektu i dowiedzieć czy z Waszą paczką jest wsio ok, tzn że dziś ją otrzymacie!
  6. BeLial-DM

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    Witam, po raz pierwszy na forum postanowiłem się udzielić, gdyż to co się dzieje jest karygodne. Pisze Pani że i tu cytat: "kurierzy też są tylko ludźmi :)", otóż każda szanująca się firma powinna dołożyć wszelkich starań by przesyłki doszły do czekających na nie odbiorców. Firma która deklaruje się podjąć tego zadania musi i tu powtarzam musi dostarczyć je na czas, żadne to usprawiedliwienie "kurierzy to też ludzie", gdyż osoby zamawiające grę zapłaciły za dostarczenie następnego dnia przesyłki 14,90zł. I jeżeli za coś płacę to wymagam tego by warunki umowy zostały dotrzymane. Zwalanie winy tylko na Masterlinka jest nie na miejscu, gdyż to całe zamieszanie wywołał Cdprojekt. Wykonałem kilka telefonów do Masterlinka i do Państwa sklepu. I co usłyszałem? że każdy zwala winę na drugiego... Pełen profesjonalizm widzę... Gdyby Państwo podeszli do tego profesjonalnie taki problem by nie wystąpił, jeżeli nie potraficie się wyrobić z wysłaniem paczek w terminie a co najważniejsze poprawnie ich zaadresować czy nadać numer owym paczkom, to sorry. Miła Pani w ML powiedziała że paczuszka zostanie odesłana jutrzejszego dnia do firmy CDProjekt, nie wiem czy faktycznie tak będzie czy też nie, kolejna miła Pani ze sklepu Gram.pl oświadczyła mi że to nie jest ich wina, ponieważ CdProjekt zgłosił ML by ten wycofał część paczek ponieważ zaistniały jakieś błędy... Mógłbym tak rozmawiać godzinami z tymi miłymi Paniami i do konsensusu bym nie doszedł w życiu... A kto na tym traci? My Wasi klienci, jeżeli nie obchodzi Was los Waszych klientów, to po co w ogóle bawić się w coś takiego? Droga Pani Tiffani, otóż chcę Pani uświadomić że ostatnim i najważniejszym ogniwem w tej całej zabawie tworzenia gry, reklamowania itp. itd. jest klient -> gracz -> czyli MY wszyscy niezadowolenia z obsługi jaką Nas obdarzyliście... I ktoś tu powinien wyciągnąć pewne konsekwencję. I miło by już było, gdyby na stronie GRAM.PL ukazała się stosowna informacja na temat zaistniałego nieporozumienia i odrobinę wyjaśnień ze strony GRAM.PL. Takie siedzenie i nic nie robienie nie sprzyja Wam, a jedynie jeszcze bardziej rozgoryczy Waszych Fanów, do których i ja się zaliczam. Zaczynam żałować jednak zakupu, za który zapłaciłem a nie otrzymałem w terminie... zresztą mogę sobie tak pisać i pisać a odzewu i tak nie będzie i to nie po raz pierwszy kiedy zgłaszałem się do owej szanującej się firmy. Porażka, totalna porażka...
  7. Proszę, zostawcie już te zbędne komentarze na temat bonusowych podkładek bo to już męczące się stało. Kupuj gdzie chcesz Czedwik... Osobiście zamówiłem grę a gram.pl i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję że przesyłka dotrze do piątku :D xexexe: racja to będą najdłuższe trzy dni, ale w sumie co tam... czekało się tyle na te grę, więc trzy dni się jeszcze poczeka, a potem ... odjazd totalny :}
  8. hincu1981: takiej odpowiedzi oczekiwałem, dzięki i Pozdrawiam (szkoda jednak że nikt z zespołu CDP nie raczył tego napisać)
  9. Witam Chciałbym skierować swoje pytanie do pracowników CD Projektu, prosiłbym zarazem o możliwą odpowiedź. Czy będzie możliwy zakup gry w wersji ANGIELSKIEJ? Ewentualne sprowadzenie egzemplarza, czy dodatkowa oferta w sklepie gram.pl będzie możliwa? Zależy mi bardzo na tym tytule, gdyż czekam już na Niego jakiś bliżej nieokreślony czas, jednak wolałbym wersję ANG, z całym szacunkiem dla tłumaczy tytułów z ekipy CDP. Pozdrawiam