akne

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5820
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O akne

  • Ranga
    Perpetuum Mobile
  1. akne

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Ekipa budowlana na Puławskiej po 11:00 przerwała kabel i okolice Piaseczna nie miały prądu, ale o 17:00 dostałam sms z magazynu, że prąd wrócił i jest szansa, że wyślą DA2 na czas. Popłakałam się ze wzruszenia, a oni wysłali na czas :) Ech, stare czasy - pisze były pracownik gramowy :)
  2. Miło, że o mnie pamiętacie. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich Forumowiczów.
  3. Dziękuję za pamięć Wszystkim Gramowiczom! Wzruszyłam się nominacją (...) Grywalnego dwa tysiące czternastego! :)
  4. akne

    Nowy sklep gram.pl

    Nieintuicyjne moim skromnym zdaniem. Cena sprzedaży powinna być widoczna od razu, ale pewnie to moje subiektywne zdanie :)
  5. akne

    Nowy sklep gram.pl

    Popieram :) Samo "x % taniej" nie wystarczy. Człowiek chce wiedzieć, ile w efekcie promo zapłaci za grę.
  6. akne

    Nowy sklep gram.pl

    Popieram pomysł programu lojalnościowego. Napisałam kiedyś szkic takowego (...) Nowa jedynka sklepu wizualnie jest spójna z jedynką serwisu i to fajnie wygląda, ale jej użyteczność moim skromnym (subiektywnym!) zdaniem pozostawia wiele do życzenia: 1) Widoczność wyszukiwarki - podstawowego narzędzia klienta - jest nieistniejąca. Co to za wyszukiwarka, która jest paskiem od lewej do prawej na całą szerokość - hę? :) 2) Widoczność promocji - j.w. 3) Strona jest przeładowana grafikami, poszczególne działy zlewają się. Aha - i zróbcie coś, żeby kliknięcie w "Sklep" na stronie głównej serwisu gram.pl przekierowywało do sklepu, a nie otwierało menu, z którego trzeba wybrać jakąkolwiek opcję (np. "Pre-ordery"), żeby wejść do sklepu. Zgryźliwość mode off ;) Moje zdanie jest subiektywne, bo pracowałam w sklepie gram.pl ponad 5 lat i więc przyzwyczaiłam się do "starej" jedynki, ale pewne użyteczności są w końcu uniwersalne - R/F/A/I? ;) (...)
  7. Tak trzymaj i nie ulegaj :) Forumowiczów przyzwyczajonych do mojej dzikiej aktywności proszę o wyrozumiałość dla Igora.
  8. Ale mi ten Stachanowiec wybitnie pasi i jezd uniwersalny, ponieważ moja osoba lubi ciężko pracować, szczególnie po godzinach i pamięta PRL :) No i tenże tytuł nie niesie w sobie reklamy innej firmy, w której będę pracować od 03.06.2013 :) Inna sprawa to taka, że nigdy nie byłam Własnotytułowcem, więc nie wiem, czy może ten Stachanowiec jest demode albo ma znaczenie pejoratywne dla społeczności gramowej - oświeć blondynkę, najlepiej na FB na privie ;)
  9. Już jako niekonsul: Jeszcze raz wielkie dzięki za te pięć fajnych lat. Może stresujących, może wymagających, ale pięć lat piechotą nie chodzi. (...) Na wszystkie ostatnio zadane pytania poodpowiada już Igor. W pilnych sprawach piszcie jak zwykle do DOK: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
  10. No właśnie, eot :) Johnny_Bravo, Pudelek wita na świecie ;)
  11. Oczywiście, ale dajcie mu proszę trochę czasu, żeby sobie przyswoił nowe obowiązki. Igora znacie od hoho, jeśli nie zmieni nicka, to będzie się wypowiadał w tym konsulacie jako Johnny_Bravo: http://ja.gram.pl/akne/190 W/w wpis na moim gramsajcie jest z 2010, więc w międzyczasie pewnie inne gry wziął na tapetę - bo on gra w gry, a ja w karty ;)
  12. Igor - mój następca - jest jeszcze lepszy ode mnie, długo pracuje w gramie, więc nawet poczujecie zmiany na lepsze :) Bo ja miałam na głowie zbyt dużo innych spraw, więc nie poświęcałam sklepowi i konsulatowi tak wiele czasu, ile powinnam (...) Ten wątek konsulatowy (konsularny - dla purystów ;) prawdopodobnie zostanie przemianowany na wątek Igora, a nie tak jak pisałam, że będzie nowy wątek - to tyle w kwestiach organizacyjnych. Wiktor i ja odeszliśmy/odchodzimy z gram.pl niezależnie i z własnej woli. Zbiegło się i już. Moja mama mówiła "Zbiegło się jak po praniu". ;)
  13. Kochani, z końcem maja 2013 odchodzę z gram.pl: http://ja.gram.pl/akne/383 Ten konsulat będzie czynny do 21.05.2013 i do tego momentu będę odpowiadać na Wasze pytania. Potem Laid_back uruchomi nowy wątek nowego konsula sklepu gram.pl. Niezmiennie w pilnych sprawach polecam kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: poprzez formularz: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4 lub telefon: (22) 33 22 232 (pon-pt 10:00 - 17:00) Ogromnie dziękuję Wam za te ponad pięć wspólnie przeżytych lat. Wiele się od Was nauczyłam (przede wszystkim zmotywowaliście mnie do "gnębienia" wydawców o konkretne informacje i wymagania od nich poważnego traktowania polskich graczy (...), niejednokrotnie od Was dowiadywałam się pierwsza o wielu istotnych faktach, etc. Bardzo Wam wszystkim dziękuję.
  14. Co to znaczy "niegrywalna"? Jakie masz zastrzeżenia do tego produktu? Sprecyzuj proszę reklamację wysyłając wiadomość do naszego Działu Obsługi Klienta poprzez formularz: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4