Gizmomochu

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    70
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Gizmomochu

  • Ranga
    Przodownik
  1. (Sam na nawet malutką kuszę) - może i "ma"
  2. Po co mu te wypaśne gogle w dzień??? Czyżby miało być zaćmienie? :P
  3. Jeśli o mnie chodzi BF3 miał duży kredyt zaufania u mnie. I brałem edycje limitowaną w ciemno mając nadzieje na BF2 z lepszą grafiką i modelem zniszczeń otoczenia. A dostałem BFDuty z pojazdami, śladową grą zespołową, BEZ KOMENDANTA i wszystkimi jego bajerami, 4 trybami na krzyż (conquest, rush, gunmaster, TD)/ wolałbym 1 conquest ale DOBRZE zrobiony. BF4 kupię jak zagram w demo i stwierdzę powrót do korzeni (czyt. BF2).
  4. Ale kwiatek "... często zwykła kobiety są bardziej..." :P
  5. Gizmomochu

    Artykuł: Battlefield 3 - recenzja

    Dać BF3 9/10 to zbrodnia!!!!!!!!!!!! Powinien dostać góra 7,5. Myszasty oczywiście zapomniał wspomnieć o "super" zbalansowaniu pojazdów ich unlocków itp. co jest moim zdaniem esencją BFa. A tu za przeproszeniem dali ciała. Wystaczyło dodać pojazdy z BF2 z ładniejszą grafą nic więcej. Ten kto pogra to zrozumie. Kolejny problem to brak komendanta!!! Co to ma być kto nadzoruje pieczę nad bitwą?? Z tego co każde dziecko wie to taki ktoś nazywa się dowódcą. Pokaże swoim podwałdnym gdzie uderzyć, pochwali jak zrobią to dobrze, opierniczy jak schrzanią. Mógłbym pisać o tym więcej ale to tylko komentarz. System voip gdzie on jest?? Oczywiście mozna z kolegami się ustawić na TS czy w "drużyne" na battlelogu, ale co jeśli gramy solo w danym momencie i chcemy pograć zespołowo. W BF2 było zdecydowanie lepiej. Orgin i battlelog w przeglądarce czy ktoś widział ile to marnuje ramu? Moim zdaniem DICE poprawiło infantry ale zrobiło to kosztem pojazdów (nieładnie) mam nadzieję że wydadzą patche i to połatają.
  6. Jako fan BF2 muszę zacząć od porównania nowego ze starym BF. Co prawda na podstawie jednej mapy która bardziej stylem przypomina CoDa niż BF. Najlepsze cechy wspólne: - duży nacisk na teamplay (np. perki dla teamu) - dobre stare infantry (ciekawe jak to będzie z conquestem) - wystarczy krótka seria by powalić przeciwnika Największe rozczarowania: - brak komendanta i jego zabawek - drużyny mogłyby być 6-8 osobowe - brak możliwości wybrania drużyny (mam nadzieję że to tylko tak w becie jest) Ogólnie gra jest wypas jeśli chodzi o infantry. Zróżnicowanie w klasach co prawda tylko 4 ale jest zachowana równowaga. Krótkie, gwałtowne starcia z przeciwnikiem (już nie trzeba jak w BC2 wywalić serii nie wiadomo jak długiej w przeciwnika by go powalić). Fajne gadżety dla mechanika, wsparcia, snajpera (szkoda że dla szturmowca tak mało wyszukane ale cóż nie można mieć wszystkiego). Masa dodatków które dają ciekawe kombinacje np.: PKM + dwójnóg + optyka x4 + okno = masakryczna sieka :P. Rozwalanie budynków mam nadzieje że będzie lepiej w pełnej wersji. Nad różnego rodzaju błędami typu strzelające zwłoki, błędy fizyki ciał, oraz przenikania obiektów rozwodzić się nie będę bo to BETA i sensu nie ma, ale jeśli coś takiego pojawi się w pełnej wersji to jak najbardziej będę to wyolbrzymiał. Jeśli o mnie chodzi grę oceniam na 8+/10.
  7. Gizmomochu

    City Interactive i CD Projekt RED w ringu

    A Mass Effect to co kiepskie RPG??
  8. Zapowiada się ciekawie, ale jak to zawsze bywa w tego typu produkcjach trzeba sięgnąć, wsiąknąć i ocenić. Ale biorę w ciemno bo na PSP ciężko o coś takiego. :P
  9. Komendant w BF3 być powinien ale przecież zamiast artylerii można by było dać mu tzn. ogień precyzyjny artylerii. Jeden pocisk kierowany o odpowiedniej mocy i zasięgu rażenia i by było git. Przecież w obecnych czasach w wojsku liczy się aby zniszczyć konkretny cel, a nie jak jeszcze kilka lat temu zniszczyć cel włącznie z połową miasta. PS. Tak ciężko coś takiego zaproponować? PS2. A komendanta powinno się dać chociażby na próbę(patch dodający drugi zabierający i opinie graczy proste) bo nie wyobrażam sobie lig jak CB bez niego.
  10. Gizmomochu

    Walka wręcz w Battlefield 3

    Takie urozmaicenie może być ciekawe. Skończyła ci się amunicja wychodzi szarpanina/ walka na pięści i w końcu rzut przeciwnikiem. Co daje kilka sec. na wyciągnięcie pistoletu, przeładowanie, ucieczkę lub cokolwiek. Hmm... aż mi ślinka cieknie na myśl o takich możliwościach. Tylko obym nie zawiódł się że walka będzie polegać na ciśnięciu jednego klawisza kto szybciej, kto częściej.
  11. Abym tkną multi w CoD chłopaki Acti(mela) musieli by dodać: - pojazdy - komendanta (lub podział na plutony i drużyny) - większe mapy - możliwość zniszczenia więcej niż w BF3 (czego na obecną chwilę sobie nie wyobrażam, ale pożyjemy zobaczymy) - ilość graczy na serwerze od 128-256 - ilość klas podobną do BF2 - teamplay BF2 a nie "zręcznościową" solówkę - frakcję POLSKĄ
  12. Gizmomochu

    W Battlefield 3 zagramy nawet w 256?

    Chcę już aby powoli ruszały prace nad Project Reality BF3 xD. I na 256 osób to by była prawdziwa kampania na mapach 20x20km albo i większych xD by się działo. Jeszcze podział na kompanię, plutony i drużyny. To by było coś ^^ . Już widzę oczami wyobraźni jak pluton prosi o nalot dywanowy xD na jakiś konkretny sektor
  13. Nie ważne kto wygrywa/wygra wojnę na gry bo to nie jest dla fana danego tytułu istotne. NAJWAŻNIEJSZE jest to by twórcy twórcy dotrzymali obietnic i nie zmarnowali zaufania pokładanego w nich i ich twór. To wystarczy dla fana by być zadowolonym i z bananem na twarzy spędzać długie wieczorne sesje grając po sieci czy w singlu.
  14. Wpis ode mnie ^^ http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=379372&n=1