alco81

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O alco81

  • Ranga
    Obywatel
  1. w takim razie po co nasza szacowna firma GRAM.PL w ogóle organizuje ten CYRK NA KÓŁKACH, zwany pre-order, skoro to wszystko w gruncie rzeczy okazuje się g...uzik warte? po co wzięto ode mnie pieniądze już TYDZIEŃ TEMU, skoro sprawy nie załatwiono na czas? jestem przekonany, że PRE-ORDER wymyślono po to, aby nie miotać się w środku nocy wśród zawiei i zamieci wśród sklepowych półek z obłędem w oczach poza tym, cale to "EMBARGO" jest g...uzik warte, bo co ludziom po kodzie, skoro mogą go sobie w d...ip włożyć przed północą... nawet jakbym go dostał w lipcu, tak jak zamówiłem wersję, to mógłbym go sobie w wyżej wymienione miejsce włożyć aż do dziś :)
  2. ach, jakieś słodkie i niewinne zdziwienie... przyłączam się jednak do głosu kolegi, bo podniósł bardzo dobry argument: jak to możliwe, że NAJWIĘKSZY, NAJSTARSZY i NAJBARDZIEJ ZASŁUŻONY dystrybutor gier w Polsce, czyli CDProjekt (który reprezentujecie) nie potrafi załatwić tak banalnej sprawy jak dostarczenie wersji PRE-ORDER zamówionej kilka miesięcy wcześniej na czas? zamówiłem "u Was" bo jesteście źródłem i jak mniemałem najpewniejszym miejscem na ziemi - szkoda, że tak srogo się pomyliłem! dlaczego inne "garażowe" i niszowe firmy POTRAFIŁY? czy padnie argument, że "wszyscy kradną" ??
  3. Witam, czy jest przewidziana jakaś rekompensata za SKANDALICZNĄ sytaucję związaną z pre-orderem WoW:MoP ?? tego jeszcze nie było żeby produkt zamówiony jako PRE-ORDER otrzymać po premierze... czekam na odpowiedź
  4. alco81

    WOW : Mist of Pandaria - NABICI W PRE-ORDER

    PRE-ORDER zawsze był pewnym rodzajem "premii" dla najbardziej oddanych graczy, a tu co... taka kara! informacja o planowanym terminie wysyłki pojawiła się bardzo, bardzo późno... ewidentnie ktoś "u was" nawalił :)
  5. Witam, zabieram głos na forum publicznym jako OBURZONY klient Waszej firmy, ponieważ uważam że sytuacja która zaistniała jest co najmniej SKANDALICZNA! Jak widać na poniżej załączonym obrazku zamówienie złożyłem na początku lipca, aby móc cieszyć się nowym dodatkiem już od chwili jego wprowadzenia, tym czasem dziś premiera o północy a paczka dotrze jutro lub pojutrze W związku z tym mam dwa pytania, prosząc o publiczną odpowiedź upoważnionej osoby: 1. Jak mogliście dopuścić do takiej sytuacji jako poważna i szanowana firma? 2. Czy przewidywana jest jakaś rekompensata za tą SKANDALICZNĄ! sytuację zwracam się również do pozostałych "nabitych w butelkę" - NIE BĄDŹMY OBOJĘTNI, WALCZMY O SWOJE! pokażmy ile nas jest i jak bardzo jesteśmy OBURZĘNI tą sytuacją