Masakra. Od 31.10 do chwili obecnej wykonalem ok 120 prob polaczenia telefonicznego z obsluga gram.pl. Wyslalem korzystajac z formularza 2-krotnie zglosilem zaistanialy problem z zawartoscia przesylki. ZERO odzewu. Pisze tym razem na forum o mojej sprawie. Zamowienie: AV09011312 Odebralem od kuriera paczke w godzinach poludniowych. Otworzylem - w srodku bylo pudelko z BF4. W zwiazku z wyjazdem do pracy na II zmiane odlozylem instalacje do wieczora. Po powrocie do domu po godzinie 22 rozpakowalem z folii gre. W srodku byly TYLKO 3 plyty z gra ponumerowane wszystkie jako 1. KODu aktywacyjnego brak !! Dostalem mailem kody do zawartosci dodatkowiej i do 3 dni premium - ktore przepadly bo nie mam podstawowego kodu. Dzwonilem rowniez do supporu EA.pl - z infolinii dowiedzialem sie ze to sklep jako dystrybutor odpowiada za reklamacje. Wiec czekam i juz mnie trafia w srodku. Na co mam sie powolac zeby otrzymac brakujacy kod - reklamacje, rekojmie czy odpowiedzialnosc sprzedawcy ? PS: Mialem dobre zdanie o gram.pl ale support to jakies kpiny.