przemyslaw777

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O przemyslaw777

  • Ranga
    Obywatel
  1. podaj jakas inna forme kontaktu z Toba bo tutaj chyba to nie przejdzie
  2. Ponawiam !! Zamowienie: AV09011312 BRAK KLUCZA !! Zdjęcia z zawartości pudełka/przesyłki wysłane do BOK i nadal ZERO odzewu !! Dostałem nr tel. kom do P. Jakuba Sz. podobno z gram.pl ktory tak samo milczy jak tel. kontaktowy do gram.pl
  3. Też nie mam juz od ponad tygodnia i nadal nie wiem co gram.pl ma zamiar zrobic z brakujacymi cd-keyami w pudelku z BF4
  4. O jakiej Pani mowa ? jakies info na priva ?
  5. Masakra. Od 31.10 do chwili obecnej wykonalem ok 120 prob polaczenia telefonicznego z obsluga gram.pl. Wyslalem korzystajac z formularza 2-krotnie zglosilem zaistanialy problem z zawartoscia przesylki. ZERO odzewu. Pisze tym razem na forum o mojej sprawie. Zamowienie: AV09011312 Odebralem od kuriera paczke w godzinach poludniowych. Otworzylem - w srodku bylo pudelko z BF4. W zwiazku z wyjazdem do pracy na II zmiane odlozylem instalacje do wieczora. Po powrocie do domu po godzinie 22 rozpakowalem z folii gre. W srodku byly TYLKO 3 plyty z gra ponumerowane wszystkie jako 1. KODu aktywacyjnego brak !! Dostalem mailem kody do zawartosci dodatkowiej i do 3 dni premium - ktore przepadly bo nie mam podstawowego kodu. Dzwonilem rowniez do supporu EA.pl - z infolinii dowiedzialem sie ze to sklep jako dystrybutor odpowiada za reklamacje. Wiec czekam i juz mnie trafia w srodku. Na co mam sie powolac zeby otrzymac brakujacy kod - reklamacje, rekojmie czy odpowiedzialnosc sprzedawcy ? PS: Mialem dobre zdanie o gram.pl ale support to jakies kpiny.