Sabi_SS

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Sabi_SS


  1. Chciałbym jeszcze dodać dwa pytania uzupełniające do poprzedniego postu:

    1) Czy, analogicznie do poprzednich osób zgłaszających problemy z preorderem gry Divinity: Original Sin, wpłata nie może być dokonana ze względu na to, że otrzymałem emaila zbyt wcześnie (tj, stanie się możliwa w piątek 11.07.14 lub na 5 dni przed planowanym terminem wysyłki, tj 14.07.14)?

    2) Czy gdybym złożył równoległe zamówienie, wybierając opcję "przelew bankowy" - czy opcja ta obejmuje również przelew pocztowy? (Który, przy założeniu, iż zostałby wysłany w czwartek, 10.07, "doszedłby" prawdopodobnie w poniedziałek 14.07).

    Od razu dziękuję za odpowiedź.


  2. Dnia 09.07.2014 o 14:25, Set5 napisał:

    Cześć,

    Komunikat wskazuje na jakiś błąd po stronie PayPal. Napisz do nas na dok@gram.pl, podaj
    nr zamówienia i informacje na jaką formę płatności zmienić Twoje zamówienie.

    Pozdrowienia!


    Ależ ja nie chcę zmieniać formy płatności - przelew bankowy nie wchodzi w grę, a paczka lub kurier kosztują tyle, że mógłbym spokojnie za takie same pieniądze kupić grę w sklepie, a cały rabat w związku z pre-orderem przestałby mieć znaczenie.

    Kompletnie nie rozumiem, czemu zablokowaliście możliwość płatności przy odbiorze w przypadku odbioru osobistego w punktach (opcja ta była zablokowana, kiedy starałem się wybrać punkt odbioru).

    Czy nie można porozumieć się z serwisem Paypal, tak, aby umożliwić mi płatność, zgodnie z tym, co oferujecie w swoim sklepie?


  3. Witam.

    08.07.14 otrzymałem wiadomość o możliwości uregulowania opłaty za pre-order Divinity: Original Sin (zamówienie numer IU00901480) za pomocą usługi Paypal. Przy każdej próbie otrzymuję informację zwrotną serwisu o treści "This transaction is invalid. Please return to the recipient''s website to complete your transaction using their regular checkout flow".

    Próbowałem się tez połączyć, tak wczoraj jak i dzisiaj, z działem obsługi klienta (tel (22) 33 22 232), jednak nikt nie odbierał.

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sprawy.


  4. Witam.

    Chciałbym prosić o pomoc związaną z pewnym denerwującym błędem gry. Otóż, przy uruchomieniu gry, w momencie, gdy chcę ją rozpocząć (pierwsze menu odpala, drugie już wywala), pokazuje się komunikat "aplikacja lostdx9.exe wykonała nieprawidłową operację..." itd. Dzieje się tak za każdym razem, gdy próbuję uruchomić grę. Uprzedzając - mam najnowszą wersję DirectX9, podobnie jak wszystkie poprawki systemowe (dla XP), a wymagania optymalne komputer przewyższa. Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc.