ArvenAc
Gramowicz(ka)-
Zawartość
69 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO ArvenAc
-
Ranga
Przodownik
-
Konkurs: Zabaw się w projektanta DLC do Mass Effect 3 - wyniki
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ok. W takim razie załączam wersję w formacie .gif na innym hostingu (waży 1,25mb) http://s6.ifotos.pl/img/MEConvict_rnqrpqq.GIF Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam -
Konkurs: Zabaw się w projektanta DLC do Mass Effect 3 - wyniki
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Rozumiem. Jednak skoro dałem już link do grafiki, czy nie można jej ściągnąć i uploadować na serwer gram.pl? (przepraszam jeśli to kłopot, ale zależałoby mi na pokazaniu pracy jaką włożyłem nawet jeśli już po konkursie) pozdrawiam -
Konkurs: Zabaw się w projektanta DLC do Mass Effect 3 - wyniki
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Droga redakcjo gram.pl Dopiero teraz udało mi się trafić na news o wynikach tego konkursu, i wiem, że wcześniej powinienem napisać o tym nieporozumieniu, jednak wydłużenie terminu ogłoszenia wyników jak i ograniczony dostęp do internetu odciągnęły moją uwagę od przebiegu konkursu. Chciałem jedynie zapytać dlaczego wysłana przeze mnie praca na konkurs nie znajduje się wśród zestawionych prac uczestników, mimo iż została wysłana w terminie poprzez stronę zgłoszeniową, w której można było umieścić link z uploadowanej tam uprzednio pracy (jeśli jej rozmiar przekraczał limit 2mb)? Wysłany na konkurs link do pracy znajduje się poniżej (niestety nie dysponuję datą wysłania i danymi, gdyż strona zgłoszeniowa była dostępna jednorazowo): http://zapodaj.net/b47fe20fea3d.jpg.html pozdrawiam -
Wg mnie Quantic Dream na czele z Cagem prowadzi rozwój komputerowej rozrywki w jak najlepszym kierunku, każdy element gry jest dopasowany do najlepszego wzorca, walka jak i momenty wykorzystania fizycznej perswazji to nic innego jak wycinki z filmów akcji, w tym wypadku twórcy stawiają na siłę oddziaływania obrazu, tak samo jak twórcy filmów akcji, w których sposób ukazania tych elementów decydują właśnie o wartości samych filmówi. Postacie wzorem przykładnych gier fabularnych stają przed decydującymi wyborami na każdym kroku, z opisu autora zapowiedzi wnioskuję, że gdyby wcześniej sterując Normanem zażył dawkę lekarstwa, walka z Jackiem zakończyłaby się już wcześniej, bez dodatkowych wypadków na złomowisku. Myślę, że naprawdę nie ma się czego obawiać, kto miał przyjemność zetknąć się z naprawdę wielkim dzielem autorstwa Quantic - Omikron: The Nomad Soul, ten również nie powinien mieć jakichkolwiek wątpliwości, że Heavy Rain to nie żadna imitacja, ani małpowanie dreszczowców czy filmowej narracji, tylko solidna, spójna produkcja, a zawarte w niej innowacje, nie są zaledwie próbą nowego spojrzenia na gry przygodowe, lecz pełnymi innowacjami samymi w sobie, tak jak miało miejsce to w przypadku Omikrona, gdzie twórcy odcięli się od schematów i zaprezentowali nam prawdziwe mistrzostwo w swojej klasie, oby tylko tym razem ktoś dostrzegł i docenił Heavy Rain, grę wyprzedzającą szarą masę, która aktualnie zawładnęła growym rynkiem.
-
Samobójstwo głównego projektanta Star Wars Galaxies
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nadal nie widać negatywnego wpływu masowej popkultury? -
Smutno i miło zarazem. Miło, że ktoś tchnął w grę komputerową tak wiele życia, galeria towarzyszy jest naprawdę miażdżąca, a smutno wiadomo dlaczego - nie można się cieszyć tą grą w pełni.
-
Choć wolałbym coś w stylu noir ala Sin City, to zapowiadający się film również może mieć swój urok o ile nie przesadzą z ilością demonicznych mocy chcących zawładnąć światem...
-
LittleBigPlanet - już złote, już w blokach startowych
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie ma co, zaszaleli... -
Efekt Uboczny - przedstawiamy drugą przygodę z Wiedźmina: ER!
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Świetnie zapowiadająca się w wątek, niczym zadanie poboczne w przeciętnym rpg... -
Brzmi to imponująco, a o to przecież chodzi...
-
Retrogram – Daikatana znaczy porażka, tragiczna historia w dwóch odsłonach – część 1
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jestem ciekaw dalszej historii, czekam na kolejną część. -
Wydaje mi się, że potwór dostał po prostu kulką w w sam środek, stąd ten efekt...
-
Dopisuję się do oczekiwań Myszastego..
-
Czy bohater może być szczęśliwy, czyli w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie natury egzystencjalnej
ArvenAc odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Myślałem, że artykuł mnie czymś zaskoczy, no ale nie odnalazłem w nim nic nowego czego sam bym już przemyślał. Dla tych, którzy grają bez opamiętania, przechodząc od jednego bohatera do drugiego publikacja będzie czymś więcej. -
Kolejny raz o tym samym, z równie marnym efektem? To znak firmowy EA...