Catastrophe-she

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    521
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Catastrophe-she

  • Ranga
    Brygadzista
  1. Nie znacie się najwyraźniej na dobrych starych grach które można było dostać ''przy okazji'' - bardzo miły bonus, często kopia zapasowa gry
  2. No lol ja mam 145 i nawet maila nie dostałam.. mogli by obniżyć progi albo olać i przenieść po prostu No i dobre pytanie PO CO w ogóle w tym mieszać ? ;P
  3. Catastrophe-she

    Tylko dziś! Darmowa dostawa w naszym sklepie!

    A ja zaszalałam z zakupami, ale czego się nie robi w urodziny ^^'' przyznaje złapaliście mnie ^^
  4. Pierwszy lol.. Kopernik (pamiętajmy uczony i duchowny) zlecający morderstwa... 2 lol.. renesansowy Joker? o.O (do tego ludzie kompletnie go ignorują.. bo to taki normalny strój.. i takie normalne zachowanie xdd)
  5. OMFG... to gwałt na serii... brak mi słów.. Zrobić z najseksowniejszej postaci meskiej w grach ever, wychudzonego narkomana z fryzurka jak..(jak ''chef creative'' i ten dziennikarz razem wzieci:P) nie chce tu obrażać homoseksualistów ale.. no halo.. coś tu jest mocno nie tak.. to Dante? RLY? ugh niech mnie ktoś obudzi..to tylko zły sen.. zły sen..
  6. Catastrophe-she

    Ateizm

    ... zalezy o jakim okresie mówisz:P i jakie modły.. może sie nie znam ale z tego co pamietam to do raju -Valhalli - wikingowie dostawali sie jak dowiedli uzytecznosci w walce... raczej malo tma modlitwy bylo ;p Życie po życiu to chrzescijanie obiecywali dopiero (jak sie myle i wcześniej była jakaś niematerialna nagroda i kara ''po smierci'' - za dobre i zle uczynki to mnie poprawcie...) Wcale nie:P Kapłani zawsze wykorzystywali wierzenia dla siebie ale to nie zmienia powodu jej powstania:P Weź wyobrax sobei ze nie znasz zasad fizycznych... i nagle obok ciebie trafia piorun w drzewo- drzewo sie zapala.. cud! ogien! coś co pozwala sie ogrzac, upiec zwierzyne, odegnac drapieżników :P nie pomyślałbyś że to jakaś nadnaturalna sila to spowodowała? :P A moze spowoduje ponownie jak bedziesz bardzo prosić :P Ok udowodnię ci.. weź im powiedz że nie istnieją, nie składaj im ofiar etc. ''wkurz'' ich :P Jak cie nie skrzywdzą - znaczy nie istnieją, bo przeciez jakby istnieli to by sie zemścili nie? ;) niby czemu >Można zaledwie podważyć wysuwane dowody. Czyżby Oczywiście że są dowody... mistyfikacje cudów chociażby.. :P ee... ty chyba nie czytasz ze zrozumieniem.. nie jest nieomylna -> myli sie
  7. Catastrophe-she

    Ateizm

    Lol... nie wierzyli w bożków "w postaci" żywiołów ani żeby dawali im ''pozytywy'' tylko żeby wyjaśnić sobie jakoś racjonalnie pewne zjawiska których nie rozumieli [i które w większości mogły ich zabić ^^ czasem samym swoim niewydarzeniem się ;d] Dzisiaj mamy naukę, która wyjaśnia, już teraz, wystarczająco dużo żeby przestać wierzyć w zabobony :P Chociaż w przeciwieństwie do Boga nie jest nieomylna ;)
  8. Catastrophe-she

    E3 2010: X360 Slim - dawka materiałów

    Wygląda jak baba w gorsecie.. albo jakby ktoś złączył 2 połamane części.. hmm albo jak zgnieciona gazeta xD (od przodu) raczej niezbyt zachęcający design.. :P
  9. Catastrophe-she

    Z kartridżem pod prysznic

    ''Game boy'' nabiera zupełnie nowego znaczenia... ;) I racja, szkoda by było rozpuścić ;)
  10. Catastrophe-she

    USB i zimne pośladki

    Wtedy mała powódź, a ty na podłodze :d @Xjumpaytech: To się inaczej ubierz.. albo wręcz.. khem rozbierz:P (nie mówię o biurze oczywiście :P)
  11. Catastrophe-she

    USB i zimne pośladki

    Spytałabym "a kto cie widzi" or sth, szczególnie jeśli chodzi o granie, bo w biurach wymyślono już coś takiego jak klimatyzacja:P
  12. Catastrophe-she

    USB i zimne pośladki

    Ależ.. suchar:P Komu jest gorąco w tyłek?! Oo .. dobra cofam pytanie... NIE chce wiedzieć.. A propos "W pokrytą licznymi otworami poduszkę wmontowany jest niewielki wentylator, zaś powietrze rozprowadzane jest po całej powierzchni specjalnymi tunelami. " - to się myje a nie wietrzy ! XD
  13. Oh gosh.. O_o takie info na gramie?!xd Ja rozumiem jakiś ''Fakt'' czy coś.. :> I to raczej nie uzależnienie od sexu bo nie stała się nimfomanką tylko uszkodziła sobie nerw.. niepierwsza i nieostania pewnie. Kiedyś było o babce która nie tylko ma "zespół przetrwałego seksualnego podniecenia" ale wręcz ciągle orgazmy.. (przez wypadek samochodowy) tak czy siak..to raczej >nie fajnie< :P Wyobrażacie sobie robić cokolwiek? Normalnie żyć? Masakra.. :P
  14. Catastrophe-she

    Fable III - "intymne chwile" na oczach Natala

    OMG.. O_o a nie przyjemniej na żywo? :P (przypomniała mi sie ta gra "dla dziewczyn" tytułu już nawet nie pamiętam.. o podrywaniu , kupowaniu ciuchów i chyba nawet coś o wirtualnej przyjaciółce było..do plotkowania znią or sth... chore) Zrobi sie z tego nowa generacja "gier czatowych" pokroju "imvu".. i Simsów..albo tego tam..second life''a i ludzkość wyginie przez swoją wyobraźnię.. :P (w sensie zasuszy sie przed kompem :P).. ponura wizja przyznajcie.. no i kto da wam gwarancję że cycasta blondynka w grze, nie jest jakąś maszkara.. albo facetem... ;o ;)
  15. Catastrophe-she

    Problemy techniczne z gramsajtami [M]

    Przed chwilą miałam to samo :P Coś im sie posypało:P wczytuje tylko za 1 razem, potem tylko jeśli ma inna nazwę, bo 2 raz dodaje już liczbę do nazwy i dupa:P odczytuje to jako brak ustawionego "Nie wybrano pliku", stad wygląd domyślny:P Spróbuj z inna nazwą a jak nie zadziała zresetuj do "ostatnio zapisanego" wyglądu a potem wszędzie ustaw brak i spróbuj jeszcze raz:P A co do przewijania.. jest jeszcze gorzej, nijak nie można tego obejść:P ktoś coś w kodzie pogrzebał(?) Trza do modków napisać:P