macgat

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O macgat

  • Ranga
    Obywatel
  1. macgat

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    Dodzwoniłem sie do CDP i miła pani oświadczyła że moje przesyłka leży u nich i mogą ją ponownie wysłać. Na moje pytanie: "to wtedy przyjdzie w poniedziałek", usłyszałem: "w najlepszym razie"...... A jeszcze wczoraj dostałem zapewnienie że paczka dzisiaj do mnie dojdzie...... Podziękowałem gram.pl za współpracę i teraz sie zastanawiam jak sformułować mail do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów..... mam nadzieje że więcej osób zwróci uwagę UOKiK na ten incydent i CDP weźmie sobie do serca następne premiery.....
  2. macgat

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    A wie ktoś może co z sytuacją gdy nie ma się numeru przesyłki?? Dzwonić do CDP i tracić 30 min. i 10 zł na samo połączenie sie?? Czy może dzwonić do DPD i przez adres dostawy sprobować sie dowiedzieć "co, gdzie, jak"??.... Ogólnie mam zamiar skontaktować sie z DPD ale może ktoś miał taki problem i wie ocb....
  3. macgat

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    DOK....... Dział Obsługi Klienta.... wystarczy zadzwonić na nr (022) 519 69 00.... potem wybrać 1 dla j.pol.... a potem 2 dla połączenia ze sklepem.....
  4. macgat

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    Dopiero teraz sie zainteresowałem co jest z wiedźminem i widzę: "Numer przesyłki (listu przewozowego): Prosimy o kontakt z DOK"...... już 7 zł poszło sie pie**** na próbę dodzwonienia bo wszystkie linie zajęte..... brawo dla CDP