Llordus

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1263
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Llordus


  1. Dnia 10.08.2015 o 14:11, kaczek93 napisał:

    Jakie słuchaweczki nauszne do kompa polecacie do 200zł?
    Pomyślałem, że można zainwestować w coś nowego.
    Wspomniany model spełnia wszystkie moje wymagania ale może za 200zł idzie dostać coś
    o poziom lepszego.
    Podobnie jak Sennheisery nowe słuchawki miałyby mi służyć uniwersalnie (gry, filmy, muzyka
    itd...).


    http://allegro.pl/beyerdynamic-dtx-910-salon-dealerski-gw-pl-i5577094307.html

    Na przyklad te. Ladnych pare lat uzywalem je do kompa do wszystkiego. Te senheisery o ktorych piszesz imho nie beda miec startu do tych beyerow. Have fun ;)


  2. Dnia 07.08.2015 o 22:58, Boleksy napisał:

    (znów 2 giga)? Czy to jakaś kpina? Przy prędkościach goga (zarówno strony jak i galaxy)

    To nie wina "prędkości GOGa", tylko co najwyżej twojego połączenia.
    Każdy patch z GOG leciał u mnie max parę-parenaście minut, tyle że łącze mam porządne (UPC 120Mb) i nic mi nie obniża/blokuje transferu podczas update-u gry.


  3. Dnia 29.03.2015 o 10:13, Budo napisał:

    No właśnie "można"... ale to trochę bez sensu.

    No właśnie całkowicie z sensem.
    Gdyby nie było ograniczeń w korzystaniu z magii, to ta gra byłaby trywialna.
    Dla przykładu - potyczki choćby w podziemiach pod twierdzą. Miałem tam takie historie, że przy użyciu samych broni i umiejętności wygrać nie byłem w stanie. Dostawałem oklep jak miło. Jak za to druid z magiem zaczęli spamować czarami 2/3lvl, to dla odmiany walka stawała się dosyć łatwa.
    W przypadku gdy muszę się czasem przespać, żeby odzyskać możliwość czarowania - balansuje umiejętnościami/czarami w taki sposób, żeby jak najdłużej być w stanie grać bez odpoczynku.
    Gdybym nie był do tego zmuszony, spamowałbym kulami ognia i śnieżycami - i było by po grze, zanim jeszcze na dobre się zaczęła.


  4. Dnia 26.03.2015 o 11:58, elambasadore napisał:

    Wspomniane opóźnienie było spowodowane dosyć późną wysyłką kluczy od samego wydawcy.
    W tym momencie klucze są już przypisywane do zamówien przedpremierowych.

    W tym momencie dla mnie, osoby pracującej w ciągu dnia, było już za późno. Na ustawienie downloadu mam czas pomiędzy powrotem do domu z pracy a pójściem spać.
    Zresztą - żebyś jeszcze pisał o pudełkowych wersjach - to miałoby jakikolwiek sens, ze względu na logistykę związaną z przechowywaniem przedmiotów materialnych. Ale Ty mówisz o ciągach danych alfanumerycznych. Coś, co można w pół godziny przesłać po internecie - w dowolnie wybranym narzędziu/protokole. Nie wiem jak późno musielibyście zapuścić odbiór cyfrowych danych, żeby nie być w stanie poprzypisywać ich do kont klientów na czas. Ale jakoś nie przekonuje mnie tłumaczenie o winie wydawcy.

    Dnia 26.03.2015 o 11:58, elambasadore napisał:

    Miłego grania!

    Dzięki. Niestety, nie ma grania bez czekania. Bo nie mogłem zrobić pre-downloadu wczoraj :(


  5. To są naprawdę niezłe jajca.
    Po to kupowałem klucz do Pillars of Eternity, żeby dostać go szybko, i żeby korzystać ze wszystkich plusów, które z tego wynikają - jak choćby preload, który na steam wg mojej wiedzy jest już dostępny.
    Dzięki temu, że kupiłem w gram.pl, jutrzejszy wieczór spędzę na downloadzie, zamiast na grze.
    Ehhh, szkoda gadać....


  6. Dnia 25.03.2015 o 21:47, Savnex napisał:

    Nie no trochę ktoś przesadził z tą oceną 5.0/10 xD jak dla mnie to powinno być 7.0/10.
    Bo jednak ta gra zasługuje na więcej.


    Nie zasługuje. Od czasów BFBC2 kupuję na premierę każdego nowego BF-a. Zawsze przy nowej części "zapominałem" o poprzedniej, przerzucając się w multi na najnowszy dostępny tytuł.
    W przypadku BFH po raz pierwszy od lat zdażyło mi się zatrzymać na dysku poprzednią część serii - bo BFH nadaje się na popykanie chwilę w ramach urozmaicenia, ale to BF4 wciąż jest tym tytułem, w którym multi daje najwięcej frajdy.


  7. Cóż.
    Za przypomnienie mi recenzji, która skłoniła mnie do wydania kasy na największą wtopę mojego grania w ostatnich kilku latach, włączyłem w podziękowaniiu AdBlocka.

    I przez jakiś czas tak pewnie zostanie.
    Również z powodów wspomnianych wcześniej przez Ring5.

    I mówię to z bólem - jeśli bowiem dalej będę się rozmijać z Myszastym w opiniach, to już w ogóle nie będzie tu kogo czytać.


  8. Dnia 27.10.2014 o 16:56, Sarinew napisał:

    W tym chyba najwiekszy klopot, ze pod zwrotem "dla doroslych" kazdy moze rozumiec co
    innego.

    Tak, tu masz rację.

    Dnia 27.10.2014 o 16:56, Sarinew napisał:

    A na swoje pytanie czesciowo juz sam odpowiedziales, gra nie dla dzieci ani nie
    dla doroslych to dla "mlodziezy", ktore niby nie powinna ogladac przemocy/seksu wg przepisow
    a ma latwy dostep :P

    Cóż, może już za długo żyję, ale dla mnie ta "młodzież" to wciąż dzieciarnia ;)

    Dnia 27.10.2014 o 16:56, Sarinew napisał:

    Bo czy grajac ktos sie spodziewa tresci nad ktorymi musimy
    sie zastanawic? Chyba nie, bij czewone kolko i lecz zielone. :P

    Niezupełnie :) Jak biegam w BF4 to oczywiście treść mnie specjalnie nie rusza.
    Ale po grach RPG spodziewałbym się jednak chociaż odrobiny zmuszenia do pogłówkowania ;)
    No ale co kto lubi...


  9. Dnia 26.10.2014 o 20:55, LaplaceNoMa napisał:

    Zaraz, zaraz to jak oceniają wszelkie pegi i inne takie? XD

    Cholera wie jak oni oceniają. Kompletnie mnie to nie interesuje.

    Po prostu to, że w grę nie mogą grać dzieci (zakładając faktycznie treści które są dla nich nie przeznaczone), to jeszcze nie oznacza, że gra automatycznie jest godna dorosłych odbiorców.
    Bo przy skopanej, trywialnej fedexowej oprawie/fabule (jaką było np. DA:O), zbyt wiele wulgaryzmów i nagości czyni po prostu grę prymitywną. Co nie znaczy, że dorosłą.


  10. Dnia 03.04.2014 o 22:19, vegost napisał:

    Ten sprzedawca jest najlepszy w swoim rodzaju :) Wielki mędrzec. Sprzedaje fajne itemy
    w późniejszych etapach gry. No i u niego można kupić wszelkiego rodzaju katany po przystąpieniu
    do klubu kota Alviny w Darkroot Forest :) Trzeba zaznaczyć, że to podróżnik, więc nie
    zdziw się, jak nie będzie go w kanałach następnym razem :D

    To jest dwóch różnych kupców.
    Ten z kanałów przy smoku później na stałe osiada pod filarami akweduktu nad kaplicą firelink.
    Ten drugi to specyficzny dla covenantu jest - i faktycznie dostępny w blightown na dole, po przystąpieniu do "kocura".


  11. Dnia 01.04.2014 o 20:51, vegost napisał:

    O tą drabinę mi chodziło :) Ona znajduję się w Dorzeczu Darkroot a nie w samym lesie
    :P Możesz tam dojść też od strony wieży z parafii nieumarłych chyba. Ale z wieży wchodzisz
    w prost na hydre a drabiną też możesz zejść po bocznej ścianie i też jest to dojście
    do hydry, ale nie polecane bo od razu giniesz po zejściu. Tam jest jej legowisko przy
    drabinie i ma cię ładnie na widelcu, gdy po niech schodzisz :)

    No tak. Ale żeby z tej drabiny zejść i wpakować się na hydrę, to musisz kupić przedmiot od kowala, odblokować stosowną bramę i dojść do tej drabiny zanim ubijesz havela i później hydrę.
    A przecież mówiłem o tym, że tego przedmiotu nie trzeba u kowala kupować, bo właśnie jest ta drabina - więc jedyna opcja w tej sytuacji to ubić havela, ubić hydrę i dopiero dojść do drabiny :)


  12. Dnia 01.04.2014 o 20:11, vegost napisał:

    No.. jeśli chcesz ginąć. Zejście drabinka oznacza śmierć. Chyba, że mówisz o inne drabince.
    Ja mam na myśli drabinę w Dorzeczu Darkroot.

    Hmmm, przegapiłem jakies atrakcje? O której drabinie mówisz?
    Ja mówię o tej, którą namierzasz po ubiciu hydry. Idąc lewym (przy kierunku patrzenia na hydrę) brzegiem jeziora, dochodzisz do drabiny. Wchodzisz na górę - i tak dalej, bo było chyba kilka drabinek żeby wejść na samą górę.
    Nie pamiętam teraz jak te lokacje się nazywają - bo dawno tam nie biegałem - ale zdecydowanie dało się dojść od tamtej stronyi do Sif-a, jak równiez do tych wrót które otwiera przedmiot od kowala (wtedy byłeś po drugiej ich stronie oczywiście:)).

    O - tu zobacz o czym mówię:
    https://www.youtube.com/watch?v=63_PJYhSAMw - okolice 15 minuty gdzie pada hydra i gracz idzie do drabiny
    https://www.youtube.com/watch?v=cjGMG6TurJ0 - a w tej części gdzie tą drabiną da się dojść :)


  13. Dnia 01.04.2014 o 12:56, vegost napisał:

    Do Darkroot forest wejdziesz później, bo ile dobrze pamiętam, trzeba tam zdobyć pierścień
    do dalszego punktu w grze. Ale trzeba się wykosztować duszami, ale tym się nie przejmuj.

    Nie trzeba. Jeśli nie kupisz stosownego przedmiotu u kowala, do lasu dostaniesz się od drugiej strony - po drabince po lewej stronie jeziora z hydrą.
    Inna sprawa, że otworzenie tego przejścia troszkę ułatwia bieganie po okolicy, więc warto mimo wszystko się wykosztować.


  14. Dnia 31.03.2014 o 23:40, zadymek napisał:

    Jak już napisałem: w pierwszej fazie liczysz na łut szczęścia. Jeśli jaszczur zrobi bombę

    Jak już napisałem:
    Był to jednak pierwszy filmik, który obejrzałem i który nie miał w sobie treści w stylu:
    "wydaje mi się, że ta walka to wynik szczęścia"

    ;)


  15. Dnia 31.03.2014 o 22:57, zadymek napisał:

    Dla mnie build na Dex to po prostu rapiery i szable zamiast mieczy ;)

    Katany. I łuki :)

    Dnia 31.03.2014 o 22:57, zadymek napisał:

    Ale serio, walka łukiem z tą gadziną to istna mordęga.

    Eee tam. Trochę sobie odświeżyłem DS ostatnio (chyba NG+ jesli mnie pamięć nie myli). Wręcz kombinowałem chyba z kilkanaście podejść - i dupa. A łukiem? Pierwsze podejście i padło ścierwo :)
    Co kto lubi ;)


  16. Dnia 31.03.2014 o 22:45, zadymek napisał:

    > Najlepszym sposobem który widziałem na youtube było wyjście schodkami z dołu na
    most
    > /ciach/
    Jeśli to jest najlepszy sposób to nagranie pewnie trwało z 20 minut!

    Nie mam pojęcia ile ten człowiek to nagrywał.
    Był to jednak pierwszy filmik, który obejrzałem i który nie miał w sobie treści w stylu:
    "wydaje mi się, że ta walka to wynik szczęścia"
    " o w tym miejscu, na 15 pikselach tekstury jest taki glitch, że ten ogień nic ci nie zrobi"
    za to pokazał sposób, który całkiem dobrze pozwala rozwiązać ten problem, szczególnie przy buildzie w dex.


  17. Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    Swoją drogą, zastanawiam się czy w tej grze są
    NPC, o których można powiedzieć, że mają wszystko w porządku w głowach. ^^

    Raczej nie :)

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    Fabularnie wypadałoby chyba odwiedzić Capra Demona, ale chyba mu aktualnie nie podskoczę
    bo nie dość, że padam na max 2 strzały to jeszcze te psy, które zacząłem w między czasie
    darzyć ogromną nienawiścią... No i ciasno jest.

    Biegiem schodami po lewej stronie - i blok tarczą. Zabijasz oba kundle i cofasz się w górę a następnie (patrząc od wejścia) w prawo do rogu. Jeśli Capra idzie za Tobą - zeskok w dół i ponownie rundka na górę.
    Jeśli Capra jest na dole - zeskakujesz i zadajesz jednocześnie cios. Po czym biegiem powtarzasz rundkę.

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    Zacząłem więc kombinować nad innymi ścieżkami
    - i, z tych, które zauważyłem, do wyboru mam:
    - przerośniętą jaszczurkę - srsly, jak mi cholerstwo przeleciało nad głową i usiadło
    po drugiej stronie mostu to zrobiłem ''I''m out'' i wyłączyłem grę. :D Ale ogon dziadowi
    odstrzeliłem, żeby nie było.

    To dla mnie był chyba jeden z najtrudniejszych stworów do ubicia. Zwłaszcza po patchu, który sprawia, że wywerna siedząca w na tym murku da sobie odstrzelić ogon, ale cała już odstrzelić się tam nie da - ma regenerację załączoną.
    Najlepszym sposobem który widziałem na youtube było wyjście schodkami z dołu na most i biegiem do rogu w jednej z wnęk. Wywerna zionie ogniem. Jeśli jesteś ranny - zażywasz estus. Następnie najszybciej jak możesz biegniesz w stronę miejsca, gdzie spotykasz poszukiwacza słońca. Pewnie z raz dostaniesz hita z kolejnego zionięcia, ale ogólnie wywerna zlezie na most. I teraz z dystansu walisz w nią łukiem (od cholery strzał potrzeba). Przy czym musisz uważać, bo z połowy mostu możesz dostać kolejnym zionięciem - generalnie robisz 1-2 strzały i uciekasz. I tak do skutku.

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    - zakuty łeb z zębem - idąc w dół wieży prowadzącej do Taurus Demona - tego jestem w
    stanie ubić, ale to będzie sto lat trwało... pytanie czy mi to odblokuje coś ciekawego.

    Jeden z najlepszych pierścieni - podnosi limit przedmiotów, które możesz nosić i mieć wciąż najlepszą sprawność uników etc.

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    - winda do New Londo - tam _chyba_ nie powinienem jeszcze iść...

    Too soon :)

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    - przy tej samej trasie - przejście do Valley of Drakes - nazwa nie zachęca specjalnie,
    biorąc pod uwagę, że nie moge ubić Koziołka Matołka.

    Z łukiem można się tam troszkę zapędzić. Można raczej łatwo odstrzelić jednego bosa. I znaleźć parę drobiazgów w okolicy.

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    Druga kwestia, rozwój postaci i sprzęt.

    Co kto lubi tak naprawdę. Ja poszedłem w postać robioną na dexterity (przy NG/NG+ dobiłem też faith, ale specjalnie nie używam). Ale nie sądzę żeby to był w jakikolwiek sposób optymalny build.

    Dnia 31.03.2014 o 22:11, Adjatha napisał:

    Trzecia sprawa, sterowanie. W sumie tylko jedna rzecz - kopniaki. Jak to właściwie się
    wykonuje w wersji pctowej? Czasem moja postać macha nogą, ale nie mogę odkryć zasady
    - i wiem, że niby gdzieś było info w tutorialu, ale mi to jakoś nie działa. Albo coś
    źle rozumiem.

    Przy domyślnych ustawieniach musisz jednocześnie nacisnąć W i LPM. Powinno zadziałać. Możesz to na sucho wyćwiczyć.