ZawiszaTheBlack

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    31
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ZawiszaTheBlack

  • Ranga
    Robotnik
  1. ZawiszaTheBlack

    Baldur's Gate 3 oficjalnie zapowiedziane!

    Nie będzie. Twórcy wypowiedzieli się w którymś wywiadzie, że to ma być całkowicie nowa historia.   https://www.pcgamer.com/baldurs-gate-3-will-combine-the-best-of-divinity-and-dandd-5th-edition/?fbclid=IwAR0OCA1_GV17scxP31aH1siXw3y7HfTIbF6JxXXKSz1AjNjoezOvXEQnHuk
  2. "Our approach is to be wherever the consumer is and we distribute very widely. Generally speaking, we have not been a believer in exclusive relationships, and I wouldn’t comment on any particular store. I think our experience is that consumers want to shop where they can get multiplicity of titles."   TAKE-TWO CEO STrauss Zelnick - February 2019
  3. ZawiszaTheBlack

    Fani Blizzarda są wściekli na Diablo: Immortal

    Jeden z niewielu artykułów, w którym autor widzi istotę problemu, zamiast obrzucać graczy błotem, posądzając ich przy okazji o szowinizm oraz hejterstwo. : )
  4. Nie ma tam Diplodoka, a co najwyżej Apatozaur.                                                                                                          
  5. Gdyby przykładać jedną miarę do wszystkich zdarzeń na zachodzie i artykułów tego typu, no to wychodzi nam cała bieda języka poprawności politycznej, który już nie opisuje świata, tylko opisuje chciejstwa jego piewców. Chciejstwa tego jak chcieliby żeby świat wyglądał, a wyglądać nigdy nie będzie, dzięki Bogu.
  6. Natomiast Mass Effect to produkcja z otwartym światem i dużo trudniej z nią pracować. REDom się jakoś udało...
  7. (...) Wiedźmin jest słowiański i dlatego wszyscy mają być biali. Nie, nie mają. Mają być tacy, by nikt nie poczuł się wykluczony i dyskryminowany. Kiepski argument, a raczej kiepska imitacja argumentu. Gry powinny przedstawiać wizję ich twórców, a nie spełniać absurdalne roszczenia, o jakich pisze autor "artykułu". Na całe szczęście ludzie przedstawiający tego typu poglądy już dawno przekroczyli granice absurdu, przez co teraz w społeczeństwach następuje ich wyraźny regres.
  8. Po przejściu wszystkich gier z serii Dark Souls uważam, że Ashes of Ariandel pod względem długości porównywalne jest do Artorias of the Abyss. Zdecydowanie najlepiej wypadły "korony" do Dark Souls II i było ich aż trzy. Oby twórcy posłuchali lamentów fanów i przyłożyli się do następnego DLC.
  9. "Sądzę, że w grach jest tradycja w ramach której traktują one o rzeczach niezwiązanych z naszym prawdziwym światem i nie poruszają codziennych problemów. Nie wiem, skąd to się bierze." Może dlatego, że gry to rozrywka i ludzie sięgają po rozrywkę, aby uciec od problemów?
  10. ZawiszaTheBlack

    Tak wyglądałoby Dark Souls III na Unreal Engine 4

    Ja tam praktycznie nie widzę różnicy. Ciekawiej by było, gdyby się wzięli za lokację z jedynki.
  11. Sorry, za double post. Miałem kłopoty z przeglądarką. :P
  12. Uwaga! To tylko i wyłącznie moja opinia! Skyrim fajnie się eksploruje, ale niektóre zadania nie są nawet w połowie tak ciekawe jak te z pierwszego Gothica czy Wiedźmina. To jednak nie największa wada TESV... Najgorsze są interakcje oraz relacje z NPC. Masz naszyjnik i to wystarczy do ożenku, bo "w Skyrim jest taki zwyczaj, bo życie jest za krótkie". Naprawdę? Do dziś pamiętam te świetne rozmowy w obozie w Dragon Age: Początek, to budowanie relacje z towarzyszami. To samo z dialogami w Wiedźminach, których naprawdę świetnie się słuchało. W Skyrim masz towarzysza podróży, który służy ci jako worek na nadwyżkę "lootu", a mąż lub żona mają Ci do powiedzenia tylko tyle, że miło cię widzieć i częstuj się ciastem. Skyrim ma świetny otwarty świat oraz daje ogromną swobodę, którą uwielbiam, ale interakcje z NPC wołają o pomstę do nieba. Nie mogę się doczekać Dragon Age: Inkwizycja oraz Wiedźmina 3, chociaż w tych grach, pomimo świetnej fabuły, dialogów czy otwartego świata, nie będzie tak wielkiej swobody jak w Skyrim. Mam nadzieję, że jeżeli powstanie TESVI, to będzie on łączył w sobie wszystko, co najlepsze w gatunku cRPG.
  13. Mam nadzieję, że zrobi ktoś oddzielny mod, podmieniajacy muzykę ze Skywind na tę z Morrowinda. Wbrew temu co mówi narrator, ich kompozytorom brakuje lat świetlnych do Jeremiego Soule.