Pustelnik_88
Gramowicz(ka)-
Zawartość
436 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Pustelnik_88
-
-
Dnia 05.06.2012 o 19:31, PumaX napisał:Ćwiczeń ciag dalszy :) Następne będą cyber mech woriory itp :D
Bardzo spodobał mi się Twój styl. Czy masz może więcej takich rysunków, tylko że w większej rozdzielczości? Wrzuciłbym na tapetę za Twoim pozwoleniem. -
Dnia 05.06.2012 o 19:31, PumaX napisał:Ćwiczeń ciag dalszy :) Następne będą cyber mech woriory itp :D
Ten ostatni rysunek jest świetny. Uwielbiam taki minimalistyczny styl. -
Pierwsze szybkie wrażenia:
1. Gałęzie się nie uginają i nawet nie opada z nich śnieg. (minus)
2. Świetne dźwięki chodzenia po śniegu w zależności od jego grubości. (plus)
3. Ślad jaki zostawia za sobą asasyn chodząc w grubym śniegu. (plus)
4. Efekciarska walka (imo minus).
5. Nieźle zaprojektowana mimika twarzy gościa (brwi, oczy), który daje questa (plus) -
Dnia 06.06.2012 o 15:31, Fyree napisał:Witam, chciałbym kupić sobie nowy komputer do 3500 zł typowy do gier, taki by starczył
mi na kilka dobrych lat. Nie znam się zbytnio na tych wszystkich rzeczach, więc proszę
was o pomoc w doborze części do komputera. Dziękuję.
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=92&u=61987 tu masz temat do tego typu pytań -
Co za syf... Przepraszam za wyrażenie, ale od oryginalnego Most Wanted grałem tylko u kolegi w kolejne części, który ślepo je kupował. Jak dla mnie to NFS skończył się na Undergroundzie 2. Tam były jakieś innowacje, jakiś progres w stosunku do poprzedniej gry. Potem już tylko coraz mniej opcji, ustawień, możliwości i bezsensowny model sterowania. Na dodatek jakieś głupoty w stylu ProStreet.
Most Wanted,
Carbon,
ProStreet,
Undercover,
Shift,
World,
Hot Pursuit (kupiłem bo był po 1zł, model jazdy tak skopany, że szkoda gadać. Po 30 min wywaliłem z dysku)
Shift 2,
The Run
i teraz to "nowe" Most Wanted.
Gry dla casuali, "niedzielnych" graczy. Tylko podrasowywanie grafiki i dodawanie nowych soundtracków... Nie opłaca się tego nowego MW kupować. Obejrzałem ten filmik z E3 i tylko uświadomiłem sobie, że od 2005 ta seria leży i kwiczy, gdy EA próbuje na siłę coś z niej wycisnąć bez przyłożenia się, pomyślenia nad zmianami itp. Tylko kasa jest ważna. Gra będzie wisiała w sklepach z ceną 129 zł i kto to kupi? Może tata swojemu 13-letniemu synkowi ;D -
Dnia 29.05.2012 o 22:11, slipknotslayersoad napisał:Właśnie najgorsze jest takie stanięcie w miejscu, nie wiesz czego masz się uczyć i czujesz
się jakbyś już wykorzystał instrument w pełni. A granie ciągle tego samego chyba sensu
tez nie ma, kiedy dwa lata temu zacząłem odczuwać tą monotonie też wziąłem się za naukę
teorii ale odrazu przestałem bo po prostu większość tych rzeczy w ogóle mnie nie interesowała.
Podziwiam gitarzystów którzy potrafili grać po 7 godzin dziennie, zastanawia mnie tylko
czy czerpali z tego całkowitą przyjemność a czas im szybko mijał, czy może zależało im
na osiągnięciu czegoś a ćwiczenia były męczarnią.
Jedni są stworzeni do koszykówki, inni do pieczenia chleba a jeszcze inni do grania w Metallice. ;p Różnie to jest z "powołaniem". Możesz mu jedynie pomóc, jeśli chciałbyś iść w tę stronę i masz zapał. Jeśli jednak nie masz zapału i często podupadasz to może to nie jest po prostu zajęcie dla Ciebie(?)... -
Ja liczę na to, że mądrzejsi gracze przejdą z BF 3 na bardziej realistyczną Armę 3 i będziemy mieli dziesiątki ludzi na serwerze i prawdziwe bitwy ;> mój mokry sen heeh
-
Dnia 29.05.2012 o 20:34, Byl napisał:2 tygodnie i musiałeś wracać do wprawy? 2 tygodnie to nie jest znowu dużo, o ile wcześniej
grałeś dużo i regularnie. No i, niestety, długo.
Może nie tyle wprawy fizycznej co psychicznej. Chodzi o te chęci do grania, o samą radość trzymania gitary w rękach i brzdąknięcie w nastrojoną strunę - to daje jakiś kop do działania :D a jeżeli o fizykę chodzi to gram 6 lat, więc wrócenie do poprzedniego stanu "wyrobienia ręki" (:P) nie trwało tak długo.
"Ogólnie - stan ducha i samozaparcie jest ważniejsze od tego co jest w danym stanie "wyczarować" nasze ciało. Upór rozwinie nasze umiejętności, ale zły stan "duszy"(?) nie zmusi do ćwiczeń."
Pustelnik88
^ oprawcie tamte dwa zdania w ramkę ;D -
Dnia 29.05.2012 o 13:54, Rokuto napisał:> Jak OFP i Army pochodzą od Bohemii Interactive ;p
Ciekawe. OFP Dragon Rising i Red River też są od Bohemii? :)
A ja tu mówie o DR i RR? Wiadomo, że to syf. -
Kupię Arma 2. Najlepiej tą z CD-Action.
-
Dnia 25.05.2012 o 22:39, Bracio napisał:Może wyjątkiem jest OFP od Codemaster, ale jako konkurenta Army tej gry
nie uznaję.
Jak OFP i Army pochodzą od Bohemii Interactive ;p -
Dnia 28.05.2012 o 21:30, slipknotslayersoad napisał:(...)
Miałem tak jakieś 3 lata temu. Totalnie mi się nie chciało grać i uważałem, że zatrzymałem się w miejscu. Zostawiłem gitarę na 2 tygodnie. Nawet na nią nie patrzyłem ;D
Po jakimś czasie wróciłem. Zacząłem grać stare, proste kawałki, których uczyłem się na początku grania. Jakoś dało się wrócić do formy i ogólnej chęci grania. Wszystko zależy od nastroju.
Wczoraj np. włączyłem sobie metronom i z pół godziny ćwiczyłem kostkowanie w dół, na zmianę z naprzemiennym, triolami itp. Wszystko w jednym non stop przez 30 min. Potem szybciej itd. Aż ręka "odpadnie" :D To pozwala "rozegrać" sobie ręce i ogarniać więcej nowych, trudniejszych utworów do zagrania :) -
Dnia 28.05.2012 o 20:33, Demagol napisał:W ogóle pojęcie "techniczności" w muzyce to dla mnie jakaś abstrakcja i głupota, szczególnie,
że tech deathowe zespoły przeważnie nie mają żadnej struktury, są tylko niemalże losowym
nawalaniem w gary i szarpaniem strun bez większego sensu. A przecież można iść w stronę
Meshuggah i bawić się w jakieś szalone zawijasy :>.
Trochę wpadasz ze skrajności w skrajność. Komuś może bardziej "leżeć" brak struktur i losowe nawalanie w gary i może nie ogarniać polirytmów itp. Meshuggi i odwrotnie. Jednak po kilku przesłuchaniach łapie się jakieś punkty odniesienia w nawet najbardziej pokręconym utworze i - o dziwo - da się czasami to zanucić :D -
Widziałem te filmiki trochę dawno. Pewnie wrzuca ciągle nowe - nie wiem.
Ogarnięty facet. Ma rozrzut, jeśli chodzi o repertuar ;D Od Lady GaGi po Nirvane itp. -
Dnia 25.05.2012 o 19:44, Niflheim napisał:No własnie parę minut temu tego słuchałem, niezbyt ciekawy ten kawałek. ;/
Niby Kollias jest takim świetnym perkusistą a wsadza ciągle te same przejścia. Blast - przejście na werblu i tak w kółko. Trochę nudne -
Jako, że potrzebuje pieniędzy - sprzedam:
Hidden & Dangerous Antologia (Kolekcja Klasyki)
Gothic II (eXtra Klasyka)
Gothic II - Noc Kruka (eXtra Klasyka)
Thief Antologia (Kolekcja Klasyki)
ToCA Race Driver 3 (Top Seller)
Loki (Pomarańczowa seria)
NHL 2005 (EA Classics)
Wszystkie gry w stanie idealnym. Dosłownie wszystkie gry raz zainstalowane, "przejdzione" (albo i nie, jak w przypadku NHL, Toca, Loki i Thiefa) xD i odłożone na półkę.
Co do ceny to się zgadamy na gg. -
"Czekam na twój album ;). Chciałem się tak przestroić, ale spojrzałem na swojego floyda i zrygnowałem hehe. Ciekawa atmosfera, taka łagodniejsza Meshuggah. Jakiej grubości strun używasz?"
@Fucio
Ze względu na to, że przyciski "odpowiedz" itp. nie działają to piszę tak.
Dzięki :D Nie wiem jak to jest z floydami, ale u mnie przy stałym mostku i strunami przez korpus jest łatwo się przestrajać. Ogólnie lubię grube struny, ale tutaj gram na 13-56 drop A# (4 półtony w dół z E do C). -
Hej,
Nie wiem co dokładnie się stało. Nie wchodziłem dziś na forum. Miałem blue screena niedawno (odłączyłem interfejs gitarowy "po chamsku" ;D), restart i wszedłem sobie na forum i po najechaniu na jakiś post nie wyświetlają się przyciski "Odpowiedz" itp. Co może być tego przyczyną, i najważniejsze, jak to naprawić? -
http://pliczek.net/index.php?p=37294
Moja nagrywka z dziś (gitary, bas, perka itp.)
Co myślicie o tym? Dodać mocny sludgowy wokal i git :D tak na razie sobie kombinuję
(sprawdzcie tez poprzednią nagrywkę, parę postów wcześniej). Wrzucajcie swoje nagrywki :) -
-
Kolejny słaby produkt na zbicie kasy. To już mi wygląda na gry od EA Sports. Co roku nowe, a nic się nie zmienia tak naprawdę.
-
dziś nagrywałem ;) Chcę rozwinąć taki styl. Szukam na razie brzmienia.
http://www.sendspace.com/file/f6pcou
Schecter Demon 6 (drop B) -> Line 6 studio UX2 -> PC -> pod farm (wzmaki itp) -> reaper (cuda, equalizery, efekty). -
Wiedziałem, że Ronaldo nie strzeli gola. Zawsze boi się tej ogromnej presji. Czeka tylko na wykończenie akcji. Te dwa gole dziś to w ogóle nie są wypracowane przez niego. Cieszę się, że odpadli.
-
wzmacniacz i kostka gitarowa na sprzedaż. Na pewno któremuś z Was się przyda :))
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=37543&pid=9424
Artykuł: Need for Speed: Most Wanted - już graliśmy
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Wszystko co wyszło po oryginalnym (pierwszym) Most Wanted to po prostu ŚMIEĆ. Szkoda na to wydawać pieniądze i tracić czas.
Kupiłem kiedyś "nowe" Hot Pursuit bo akurat była promocja i przy kupnie Bad Company 2, NFS: HP był za 1 zł. Zainstalowałem, ustawiłem przyciski, grafikę, dźwięk... Włączyłem kampanię - czy coś tam - i totalne załamanie. Model jazdy strasznie skopany, dziwne ładowanie nitro itp. (nie pamiętam już teraz ale trochę tego było). Więcej czasu zajęła mi instalacja i zabawa opcjami niż sama gra i odinstalowanie tego syfu. ;D
Nie zrozumiem nigdy dlaczego zamiast wydać porządną grę w którą będą grały zyliony ludzi to wydawać co roku gry typu: Syf 3: Tralala, Syf 3: tralalala: ejjeje a za pół roku Syf 4. Tak jak np. z Call of Duty, Fifa, NfS.
Dlaczego producenci, wydawcy itd. nie przyłożą się do tego. Wystarczy spojrzeć na Blizzard. Mają gdzieś wydawanie co roku kolejnego patcha nazywając go kolejną częścią którejś tam gry. Zagrywamy się ich grami przez 10 lat a oni nadal trzepią na niej kasę. A taki HP czy MW? Kto to kupi za rok? Chyba, że będzie w Biedronce za 10zł.
Rozbudowany tuning, kreowanie indywidualności, otwarte miasto, multiplayer z prawdziwego zdarzenia, model jazdy, jakieś info o samochodach (Porshe 2000) i można świat doganiać. Kij z grafiką, kogo ona obchodzi? Liczy się 3218 ton grywalności, której NFSom od jakichś dobrych 6 lat brakuje, albo wcale jej nie mają.
Dziękuję, dobranoc