Napek

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1550
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Napek

  • Ranga
    Przewodniczący
  1. Ulubiona frakcja z całej serii HoMM? Ciężki wybór, ale niech będzie Nekropolia. Ale koniecznie ta z HoMM3. Wampirzy lordowie to był czad :)
  2. Koszt resetu talentów wzrasta z każdym jego wykorzystaniem. Najpierw jest to 1g, potem 5g, potem 10g... Potem to nie wiem, bo nigdy aż tyle razy z tej możliwości nie korzystałem :P A jak to wygląda? Po prostu wszystkie wykorzystane do tej pory punkty wracają do puli, którą możesz ponownie rozdysponować. Jeśli masz fundusze, to kupuj wszystkie zaklęcia u trenera, na jakie tylko pozwala Ci poziom postaci :) Ja gram magiem i mimo, że robię frost build kupuje również zaklęcia ognia, o Arcane już nie wspominając - te są przydatne w każdym buildzie :)
  3. Witam wszystkich bardzo serdecznie, a szczególnie zaś tych, którzy będą mi w stanie pomóc :) Chodzi mi o macro. Czy taki twór: "/cast Frostbolt /stopmacro [nopet] /petattack" będzie powodował jakieś efekty (lub błędy) poza rzuceniem Frostbolta w sytuacji, gdy nie mam miniona (czyt. water elementala)? Pytanie pewnie niektórym wyda się śmieszne, ale ja, mimo że mam mage''a na 50lvl, dopiero zaczynam bawić się w tego typu rzeczy i niepewnie czuję się na tym gruncie :) Z góry dziękuję za odpowiedź i w razie kolejnych wątpliwości nie omieszkam tu zajrzeć :)
  4. Ciekawe kiedy Sheltemowi uda się ukończyć prace nad poprawkami do kompendium. Już nie mogę się doczekać :) Miło byłoby zagrać już na 3.0B :)
  5. Czy to może oznacza, że patch 3.1 pojawił się na horyzoncie? :)
  6. Racja, zrobił się z tego sympatyczny Niedźwiedzi Rycerz :) Ale może będziesz mi morthi w stanie wyjaśnić, dlaczego podstawową jednostkę nazwano Jeźdźcem Niedźwiedzi a nie Niedźwiedzim Jeźdźcem? Wiem, że się czepiam głupich drobiazgów, ale jakoś tak się czuję z tymi nazwami związany i ta jedna ubodła mnie w oczy ;)
  7. Skoro już się pojawiłem, to dorzucę swoje trzy grosze :) Trzeba zdecydowanie rozróżnić w opisie Odporność (Resistance - szansa na odparcie), czyli to, co znosi kostur i Ochronę (Protection - redukcja obrażeń), czyli to, czego kostur nie dotyczy. Propozycja Sheltema jest jak najbardziej w porządku pod tym względem (przynajmniej dla mnie), a Twoja niestety w dalszym ciągu pozostawia gracza w błędzie ;) Co do reszty propozycji nie mam zastrzeżeń :) Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich bardzo serdecznie po ponad dwóch miesiącach :) Nie powiem "Hyuu~! Ale tu się pozmieniało!", ponieważ starałem się w miarę regularnie zaglądać na forum. Szkoda, że tylko czasu na pisanie nigdy dość nie było ;) No ale przejdę do tematu, bo jeszcze mnie ktoś o offtop posądzi :P Pierwsze o czym pasowałoby napisać to chyba wrażenia z Hord, nieprawdaż? No cóż, nie ma wątpliwości, że te są jak najbardziej pozytywne :) Orkami gra się bardzo przyjemnie (tak jakoś swojsko), w większości przypadków wybrałem już swoje ulubione alternatywy (choć wiadomo, że wszystko zależy od sytuacji) a kampania jest nawet interesująca i przyjemna (sam nie wiem, która bardziej - Akademii czy Nekropolii). Jedyne co tak naprawdę mogło mi psuć zabawę to może ciut za słaby komputer no i babole polskiej wersji (dziwne, że jeszcze się do nich nie przyzwyczaiłem :P). W tym miejscu wyrazy uznania (znowu :P) dla polskich Łatków za to, że im się jeszcze nie znudziło poprawianie tego wszystkiego :) Wszystkim Wam zatem i sobie przyjemnego hommikowania życzę i znikam znów, bo może i pewne sprawy w życiu same się dzieją, ale na bank prace dyplomowe same się nie piszą ;)
  9. Okazuje się, że przedwcześnie się ucieszyłem z poprawek do koła :) To że Znamię trafiło pod Nekromancję, wcale nie spowodowało, że koło i inne w nim umiejętności tak je właśnie postrzegają. Gdy zaznaczamy Znamię, podświetla się także Magia Mroku i Mistrz Klątw, co automatycznie też wyjaśniło moją poprzednią wątpliwość dotyczącą Zdeprawowanej Ziemi - koło "widzi" Znamię w dawnym miejscu, pomimo jego przeniesienia i polikwidowanych zależności z Magii Mroku. Mroczne Objawienie spod Oświecenia i Odporność spod Obrony, które poprzednio wymagały Kościanych Łuczników nie oznaczają Znamienia jako niezbędnego a powinny. No cóż, widocznie pisanym nam było pozostać z nieudanym polskim kołem do wersji 1.6/2.1 ;)
  10. Fajnie, że jednak dało się coś z tym zrobić :) Muszę Cię jednak trochę zmartwić. Pozostał jeden drobny błędzik. Przy wyborze Zdeprawowanej Ziemi nowe polskie koło zaznacza w dalszym ciągu Mistrza Klątw, który niegdyś był potrzebny do Znamienia Nekromanty. Oczywiście żadnej strzałki od M. Klątw do Z. Ziemi nie ma, więc można się domyślić, że to jest jakieś drobne niedopatrzenie ze strony autora :)
  11. W samej grze po spatchowaniu do wersji 1.6, która wprowadza nową nekromancję i trening, Znamię Nekromanty stało się zdolnością rasową zastępującą Kościanych Łuczników. Poprawka: To 1.5 wprowadziło nowe zasady i to już od tamtej pory znamię jest zdolnością podległą nekromancji.
  12. Oki, przyjąłem do wiadomości :) Trochę szkoda mi tylko w tym momencie graczy, którzy nie zdecydują się na zakup Dzikich Hord. Jeśli będą chcieli skorzystać z aktualnego koła Nekromanty, to będą zmuszeni użyć tego w wersji angielskiej, bo to w polskiej wersji pozostanie w wersji z talentem "Kościani Łucznicy" :) No ale dość marudzenia. Ja kupić Hordy zamierzam i 2.x przestaną już wkrótce się dla mnie liczyć ;]
  13. No dobra, możemy przyjąć, że w kwestii wypaczenia i puryfikacji czuję się przekonany :) Ale gdyby jakimś cudem Purge w polskiej wersji przyjęło na przykład postać "Rozproszenia", wcale bym się nie pogniewał ;) Ale ten błąd ze znamieniem zostanie poprawiony, prawda? :) To by było na tyle. Przepraszam za czepliwość ;)
  14. Jeszcze jedna uwaga do tych zrzutów: od kiedy ''Purge'' to ''Wypaczenie''?? Jestem w stanie zrozumieć, że główny polski odpowiednik tego sowa, czyli ''Oczyszczenie'' został już zarezerwowany dla ''Cleansing'', ale zmienianie sensu wyrazu raczej nie jest najlepszym zabiegiem. Skoro i tak kilka nazw przestało być w polskiej wersji w 100% wiernych swoim odpowiednikom, to czemu nie nazwać tego np. ''Świętym oczyszczeniem''. No a jeśli nie, zawsze pozostaje ''Puryfikacja''. A jak ktoś nie zna tego słowa, to może zajrzeć do słownika i przy okazji poszerzyć o nie swój zasób słownictwa ;]
  15. Na pewno w obecnej wersji błędów jest co niemiara, ale ten jeden moim zdaniem łatwo może zostać później przeoczony. Na zrzucie ze spisem zdolności jednostek, na samej górze jest opis tej należącej do Białego Jednorożca, który mówi (opis rzecz jasna :P): "Wszystkie zaklęcia Magii Światła oprócz tych, które zadają obrażenia, rzucone przez kogokolwiek również zadziałają na rzucającego tak, jakby rzucał je ekspert" Nie powinno być przypadkiem: "(...) rzucone przez kogokolwiek zadziałają również na samego Białego Jednorożca i to tak, jakby rzucał je ekspert"? No a nawet jeśli nie powinno, to czy tak nie brzmi to lepiej? :) I trochę na chwilę obecną mało konsekwentne to tłumaczenie. W nowym spolszczonym skillwheelu mamy "Roztrzaskanie..." a tu "Rozbicie...". Chyba dobrze byłoby to jakoś ujednolicić :) A tak z innej beczki: Czy uwagi do kół umiejętności (szczególnie ta odnośnie v2.2 i Znamienia Nekromanty) zostały dostrzeżone, zważywszy, że nie były odpowiedziami na Twoje posty? :) W razie gdyby nie, to służę: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=2431&pid=33537 http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=2431&pid=33540 Pozdrawiam