Solostran

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    407
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Solostran


  1. Masz zainstalowane jakieś dodatkowe oprogramowanie do karty graficznej? Jeśli tak, sprawdź czy pomoże jego odinstalowanie. Np. Asus do swoich kart dołącza różny dziwny software (Smart Doctor to się chyba nazywa), który potrafi generować więcej problemów niż jest z niego pożytku.
    Jeśli samo odinstalowanie takich programów nie pomoże, możesz sprawdzić czy pomoże odinstalowanie sterowników Catalyst, usunięcie ich pozostałości np. programem Driver Sweeper, a po restarcie komputera instalacja najnowszego sterownika.


  2. No więc tak: instalator pozwala na wpisanie wyłącznie tych znaków, które zostały użyte w czasie generowania numerów seryjnych. Jeśli użytkownik próbuje wpisać inne (powiedzmy "niedozwolone") znaki, nic się nie dzieje.

    Prawdopodobnie wpisujesz niewłaściwy kod - klucz rejestracji elektronicznej, a nie numer seryjny (klucz produktu, klucz instalacyjny etc.). Jeśli posiadana przez Ciebie gra pochodzi z wydania w serii Extra Klasyka, numer seryjny powinien znajdować się na drugiej stronie instrukcji, na wewnętrznej stronie okładki.


  3. Żadne "dodatkowe" okno nie miało się wyświetlać. Czasem zdarza się, że gra ustawia rozdzielczość nieobsługiwaną przez monitor komputera - słychać wtedy wszystkie dźwięki gry, ale nie widać obrazu. W takim przypadku, po uruchomieniu gry w oknie problem nie powinien wystąpić.
    Jeśli gra uruchomiła się w oknie, a obraz dalej nie jest wyświetlany, problem może leżeć po stronie karty graficznej. Z pierwszego posta wynika, że uruchamiasz Stalkera na laptopie. Czy komputer wykorzystuje Nvidia Optimus? Jeśli tak, w panelu sterowania Nvidia, w zakładce zarządzania ustawieniami 3D utwórz dla gry profil wydajności i przypisz jej dedykowaną kartę GeForce.
    Druga sprawa - jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zainstaluj aktualny sterownik karty dostępny na stronie www.nvidia.pl.


  4. W tym niestety nie pomogę, ale możesz spróbować następujących rzeczy:
    1) Upewnij się, że uruchamiasz grę przez Bibliotekę Steam, a nie przez plik exe "Titan Quest".
    2) Sprawdź spójność plików we Właściwościach gry w Steam.
    Jeśli komunikat nadal "failed to find Steam" nadal będzie się pojawiać, sugerowałbym kontakt bezpośrednio ze wsparciem Steam.