Fanagir
Gramowicz(ka)-
Zawartość
316 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Fanagir
-
Ranga
Brygadzista
-
Blizzard okroił ekipę odpowiedzialną za dalszy rozwój Heroes of the Storm
Fanagir odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Znaczy co tam jest tak wspaniałego? Szczątkowa fabuła? Powtarzalne misje na tych samych mapach po kilka razy? Wspaniałego nie ma nic. Jest za to spory fun na coopie. A fabuła, mimo, że szczątkowa, bardzo pasuje do świata i jest klimatyczna. W SC2 nie trzeba używać mózgu, nawet na trudnym poziomie trudności zalewasz wszystko falą jednostek i tyle z misji. W Dawn of war II na wyżyszch poziomach trudności jednak trzeba trochę się postarać i używać skilli postaci (!). Nie mówię, że kampania w starcrafcie 2 jest zła, jest po prostu średnia a fabuła dorasta do pięt najwyżej filmom akcji klasy B. -
Blizzard okroił ekipę odpowiedzialną za dalszy rozwój Heroes of the Storm
Fanagir odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Jakieś przykłady gier z lepszą kampanią? ? Jeśli chodzi o całokształt to Warcraft 3, Warhammer 40k: Dawn of war II. Dla ludzi o bardziej klasycznych gustach to seria C&C, Starcraft brood war, Dawn of war oraz wiele, wiele innych. SC 2 miał fabułę na wzór kiepskiego filmu akcji, nawet na trudnym poziomie była dość łatwa, plus za kilka ładnych flimików. -
Dawno mnie tu nie było, czy to jakaś nowa seria satyrycznych artykułów? Z obrazków trochę się pośmiałem, z tekstu także aczkolwiek zdałem sobie sprawę, że Autor chyba tak na poważnie to napisał. Olaboga, ludzie się wypowiadają na jakiś temat, a kysz, precz! Jak tak można? Na szczęście mamy prawo wypowiadać swoje opinie, póki nie są obraźliwe. A ja Pana S. nie lubię i zdania raczej nie zmienię aczkolwiek szanuję to, że zdołał napisać serię książek o wiedźminie. A jeśli chodzi o haracz to nie znam treści umów między stronami więc ciężko stwiedzić kto ma rację i podstawy prawne. Przyznać trzeba jednak, że taki wyskok po latach jest dość podejżany i wygląda na zwykłą chciwość. CDPR jednak ciężko pracował na te pieniądze a i pośrednio Sapkowskiemu wpadło co nieco do skarbonki. Oczywiście, że Geralt nie jest nasz, chyba, że ktoś wykupi do niego prawa. Autor artykułu podejrzewa tzw. "ból rzyci" u ludzi wypowiadających się na ten temat wg niego jak o swojej własności. A ja podejrzewam, że sam Autor jednak ma owy ból rzyci ten temat. Felieton bez większego sensu bo w sumie większego pokrycia z rzeczywistością nie ma. Ludzie wypowiadają swoje opnie na temat książek i ich autorów co jest normalne. Oczywiście, że chcą mieć jakiś wpływ na dalesze losy swoich ulubionych serii książek, filmów lub gier, w końcu są emocjonalnie zaangażowani. A i tak się składa, że te rzeczy powstają właśnie dla nich i ich pieniędzy.
-
Upgrade kompa / Modernizacja Komputera - pomoc, porady itp.
Fanagir odpisał Widek na temat w Sprzęt i technologie
Głównie do użytku domowego czyli gry itp. Nie trzeba profesjonalnego sprzętu do grania ale dobrze by było gdy nie musiał się martwić o jakość gier w ciągu najbliższych lat, możliwość ewentualnej rozbudowy. No i w sumie wartość sprzętu bliżej tych 4 tysięcy, jako, że dobrze by było gdyby pojedyncza część nie kosztowała więcej niż koło 1 tysiąc. -
Upgrade kompa / Modernizacja Komputera - pomoc, porady itp.
Fanagir odpisał Widek na temat w Sprzęt i technologie
Z tego co rozumiem to zamierza odpisać te części od podatku więc niech robi sobie co chce. ;) -
Upgrade kompa / Modernizacja Komputera - pomoc, porady itp.
Fanagir odpisał Widek na temat w Sprzęt i technologie
Znajomy chce złożyć PC za 4-5 tysiąca (sama skrzynka) i będzie kupował 1-2 części na miesiąc. Jakieś propozycje? Brać i5 6600 czy może coś starszego? I czy i7 się opłaca. Nie zakładam możliwości podkręcania. Gtx 960 czy Gtx 670? -
Dzięki! :D O ile wcześniej używałem prawdopodobnie używałem innego moda to ten z pewnością jest więcej niż wystarczający. :D
-
Widział ktoś gdzieś mod który pozwala na kilka takich samych efektów przy tworzeniu czarów? Kojarzę, że kiedyś grałem z takim modem a teraz nie mogę go znaleźć. Głównie zależy mi na tym dla przywoływania. Z góry dziękuję. :)
-
A jednak takie moby zawsze były i będą. Nawet Planescape miał trashmoby, mimio, że 80% gry można przegadać.
-
Ja osobiście wręcz nienawidzę walk turowych w cRPG. W sensie czystej walki turowej. Kompromis jakim jest aktywna pauza jest dla mnie idealnym rozwiązaniem ponieważ pozwala przy ciężyszch walkach wykorzystać pełen potencjał drużyny a przy przeciwnikach zapychaczach wystarczy klinkąć PPM. Divinity Original Sin miało fajny pomysł na wykorzystanie otoczenia, żywiołów itp ale walka ciągnęła sie niemiłosiernie przy każdym typie przeciwników. Na pochybel walkom turowym!
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Fanagir odpisał Strange101 na temat w O grach
Gra mnie tak bardzo wciągnęła, że na bugi specjalnie uwagi nie zwracałem więc mogę im wybaczyć. Moją reakcją na bug w było wzruszenie ramionami i wpisanie komendy na teleportację do wioski. Exp sam się nie wbije, zadania same się nie wykonają a przeciwnicy nie popełnią samobójstwa. Mogło to wyjśc znacznie lepiej ale i tak jest dobrze. :) -
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Fanagir odpisał Strange101 na temat w O grach
No cóż, nie dali rady chłopaki wszystkiego załatać ale już planują ptach 1.04 więc moze nie będzie tak źle. Największe bugi załatano, oprócz tego z focusem dla ciphera, nie mam powodów do narzekań. Choć muszę przyznać, coś kiepskie te beta testy im wyszły. @Budo Jak wyjdzie i nic nie grzebałeś to prawie na pewno :). -
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Fanagir odpisał Strange101 na temat w O grach
Patch notes 1.03: https://forums.obsidian.net/blog/7/entry-179-patch-notes-103/ -
Cóż, mnie to rozbawiło, może innych też. A skoro jest zabawne nie widzę nic dziwnego w zamieszczeniu tego tutaj.
-
To nie kwestia przeliczania godziń na złotówki a raczej stosunku cena-jakość. A dla wielu ludzi długość gry jednak wlicza się w ową jakość. O ile są gry w stylu The Stanley Parable, gdzie długość gry jest idealna mimo, że jest krótka to takie przypadki są bardziej wyjątkami. Pisząc "długość gry" mam na myśli oczywiście spędzony przy niej czas a nie tylko np. długośc kampanii.