Lenn

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    32
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Lenn

  • Ranga
    Przodownik
  1. Zbyt dosłownie potraktowałeś mój post. Chciałem tylko pokazać jedno: przychodzisz tu i piszesz "z IS nie da się współpracować, są be, fe i w ogóle do dupy" jakbyś był byłym członkiem zespołu, choć Twoje doświadczenia są raczej mierne. Musiałem zareagować jako osoba z IS i w imieniu pozostałych członków. Co więcej, mylisz podstawowe pojęcia, nawet w ostatnim poście: Danio, o którym wspomniałeś był członkiem grupy PL Projekt (ba, jej szefem) i z Iron Squad nie miał nic a nic wspólnego. To, że tak łatwo mylisz go z nami pozwala podejrzewać, że do PLP też próbowałeś się dostać. No i co do strony - nie miała być ona wykorzystana w celach komercyjnych. Trudno mi to sobie zresztą wyobrazić przy tak małej stronce. To miała być wizytówka komercyjnej odnogi IS (a więc po raz kolejny mylisz pojęcia), zaś Ty miałeś być zaangażowany w te komercyjne projekty, gdybyś oczywiście pozytywnie przeszedł próbę. Jednak o takich rzeczach się nie mówi po 2 dniach znajomości, bo wtedy każdy byłby chętny (to zrozumiałe), a tak przynajmniej mogłem ocenić kto tak naprawdę się nadaje, a kto nie ;) A to, czy projekt, który wykonywałeś się podobał czy nie, to już sprawa drugorzędna, bo po prostu nie było z Tobą żadnego dialogu. Jeśli są różne wizje rozwoju, to się rozmawia, ustala wspólną wersję i jest git, a nie ucieka się do nieznajomych, by po dwóch dniach zlać ciepłym moczem ludzi, do których przecież sam się zgłosiłeś. Ale to nie ważne, bo moje przesłanie miało być proste: jeśli już chcesz kogoś wytykać, podając za przykład własne doświadczenia, to najpierw te doświadczenia zbierz... Dopiero wtedy będziesz wiarygodny.
  2. > Widzę, że jasiek_barca za długo nie wytrzymał w Iron Squadzie. Nie chcę się wypowiadać > za inne osoby, ale ja osobiście nie mam z nimi najlepszych wspomnień. A ze samym Jaśkiem > wymieniłem kilka zdań (mailowo ;P), jestem pełen podziwu dla jego pracy nad Vampire the > Masquerade: Bloodlines - wspomnę tylko, że całość tej niemałej przecież produkcji przetłumaczył > w pojedynkę! O GameSubie wcześniej nie słyszałem, ale jeśli mają na pokładzie taką osobę, > to trzymam za nich kciuki. > > W opisie grupy - "wyznajemy zasadę „nie gadamy, tłumaczymy”" - no i już mi > się podobają. LESZ3u: Nie chcę być złośliwy, ale jakie są Twoje doświadczenia z IS? Celowo sprawdziłem archiwum: nie dostałeś się do Iron Squadu, a więc nigdy nie byłeś członkiem zespołu. Nie miałeś też dostępu do żadnych informacji ani materiałów. Twoim kontrolnym zadaniem, które miało zdecydować o przyłączeniu lub nie, był projekt strony internetowej, którego nie chciałeś konsultować z nikim z Iron Squadu (lecz żywo konsultowałeś z... użytkownikami forum Gram.pl...). Po kilku (2-3?) dniach ni stąd ni zowąd przestałeś odpowiadać na wiadomości, nie wyjaśniając dlaczego ani nawet nie dając sygnału, że coś jest nie tak. Nie było z Tobą żadnego dialogu. To, co zdążyłeś wykonać zostało ocenione przez twojego następcę bardzo miernie. Ta osoba jest obecnie w GameSubie. Na przyszłość zalecam najpierw się wykazać, zaś dopiero potem chwalić doświadczeniami.
  3. Ze swojej strony mogę powiedzieć tylko jedno: szkoda. Robiliśmy to w swoim wolnym, prywatnym czasie, także nie napawa optymizmem świadomość, że musimy wyrzucić efekty naszej pracy do kosza. Jednak wydaje się, że jeszcze nie wszystko stracone. Wiele wskazuje na to, że możemy mieć powtórkę z historii (jak to było z Magicką). Ze wstępnych oględzin wynika, że tłumaczenie musiało zostać przygotowane w pośpiechu i bez ogólnej znajomości gry. Czy Cenega to poprawi, zobaczymy. Póki co, zachęcam do dyskusji na stronie IS: http://ironsquad.pl/news281/torchlight-ii-w-polskiej-wersji-na-steamie-cenega-zrobila-niespodzianke/
  4. Spolszczenie już powstaje i tworzy je Iron Squad :) Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://ironsquad.pl/artykul40/torchlight-ii-spolszczenie/
  5. Pokazywanie tego dema było wielkim błędem. Czemu? Powody widać wyżej. Zarówno w newsie jak i na samym nagraniu jest wyraźnie zaznaczane, że to wersja alpha gry, czyli we wczesnym stadium produkcji. A wy i tak piszecie "nie sprzeda się"... No jasne, że się nie sprzeda, bo wersji alpha nikt nie sprzedaje.
  6. aope: Odnoszę wrażenie, że pomyliłeś gry. Nie wiem jak było z Jagged Alliance, bo kiedy wychodziło na rynek, ja jeszcze nie miałem komputera. Ale Jagged Alliance 2 to jedna z najbardziej dopracowanych gier, dziś już się takich nie robi. Mówię to z pełną odpowiedzialnością, choć znam błędy występujące w polskiej wersji (i nie jest to coś, co występuje często czy też jest poważne). Ale z takimi pretensjami trzeba by iść do polskiego wydawcy, który nie udostępnił patcha (polska wersja JA2 jest w wersji 1.05r, podczas gdy w innych krajach mają 1.12). A co do Wizardry. Wraz z Jagged Alliance 3 miało powstać Wizardry 9 ale plany pokrzyżowało bankructwo firmy.
  7. On miał raczej na myśli jego rówieśników, którzy tracą (w jego mniemaniu) czas na granie w jakiegoś Wolfensteina. Tu już nawet nie trzeba mówić o zyskach ze sprzedaży gier i pracy jakie dają. Moim zdaniem niezaprzeczalny argument jest nieco inny, bo tyczy się nie tylko ludzi: Gra to zabawa, a zabawa to niezbędna część życia każdego człowieka. Nawet zwierzęta się bawią i to lepiej niż my, bo potrafią w podeszłym wieku. Zabawa rozwija, to sposób spędzania wolnego czasu. A tego nie może rozumieć ktoś, kto został pozbawiony dzieciństwa. No bo co to za dzieciństwo, kiedy w wieku 11 lat pracuje się jak 20-latek? Ale jak to się mawia - ktoś musi pracować, żeby ktoś inny mógł odpoczywać ;)
  8. Dobrze, że o tym wspomniałeś. Przyrównaj to teraz do biznesu jaki można zrobić na grach komputerowych i masz doskonałą odpowiedź na pytanie "Czy gry dają coś ludzkości?" :)
  9. Sranie też nie powoduje, że ludzie są bogatsi. A jednak to robią...
  10. Ja bym to sformułował nieco inaczej: "City Interactive S.A. informuje o podpisaniu umowy licencyjnej z MindHabits na wydanie kolejnej LIPY na terenie Polski."
  11. Lenn

    Jagged Alliance na DS-a ogłoszone

    Remake Jagged Alliance 2 na DSa nie powstaje. Projekt został porzucony. Ja osobiście jestem wielkim fanem serii JA więc bardzo się cieszę z powyższej informacji. I to mimo, że nie posiadam tej konsoli. Choć teraz mam kolejny powód, żeby kupić ;) Zainteresowanych serią JA zapraszam na stronę Jagged Alliance Center (www.jacenter.pl), gdzie dodano więcej screenów z JA DS.
  12. Jako fan serii Jagged Alliance i jeden z administratorów strony Jagged Alliance Center (www.jacenter.pl) dziękuję Myszastemu za napisanie recenzji :) Bardzo dobrze sobie poradziłeś, nie popełniłeś błędów, które popełnia niemalże każdy portal, który HG tylko tknie. A ja zapraszam na JACenter, tam już jest news o recenzji ;)
  13. Lenn

    Jagged Alliance 3 - zapowiedź

    foxx76: Muszę się z tobą zgodzić. Od kilku miesięcy mam wrażenie, że Akella traktuje projekt Jagged Alliance 3 drugo, a nawet trzecioplanowo. Wystarczy spojrzeć na ich inny projekt - Dysciples III, gra z dość podobną historią co JA3. Dla jej stworzenia również utworzono zupełnie nowe studio jednak ten projekt wygląda 100x lepiej i nie jest tylko przeniesieniem poprzednich części w trójwymiar, on naprawdę wprowadza coś nowego. O reklamie już nie wspomnę bo tutaj nie ma porównania.
  14. Lenn

    Jagged Alliance 3 - zapowiedź

    Warto dodać, że silnik Silent Storma, który został użyty do produkcji Jagged Alliance 3 został silnie zmodyfikowany, a Akella już zapowiedziała opublikowanie kolejnych screenshotów z odnowioną grafiką, więc jest duża szansa, że gra będzie wyglądała znacznie lepiej.
  15. Protector? mam nadzieje że będzie dla osób powyżej 14 roku życia (patrz: afera z dziewczyną bzykającą się w toalecie power by moje miasto) Dark SMG, jesteś z Ostrowa Wielkopolskiego? Bardzo zaskoczyła mnie wiadomość o nowym polskim studiu, liczę że ich gra odniesie sukces.